سازنده بازی Smite 2 تعداد نامشخصی از کارکنان خود را اخراج کرد
تلاش برای تضمین موفقیت بلندمدت استودیو
استودیو Hi-Rez، توسعهدهنده بازی های Smite 2 و Paladins، به تازگی اعلام کرده که در راستای تضمین موفقیت بلندمدت شرکت، تعدادی از کارکنان خود را اخراج کرده است.
استوارت چیسام، مدیرعامل این استودیو، با انتشار بیانیهای طولانی در شبکههای اجتماعی، این اخراجها را نتیجه بازسازماندهی داخلی و اولویتبندی دوباره دانسته است. وی افزود که این تغییرات بیشتر شامل افرادی در حوزههای بازاریابی و انتشار محتوا فعالیت داشتند، بوده است.
چیسام در بیانیه خود به تاثیرات انسانی این تصمیمات نیز اشاره کرد و گفت:
هر فردی که تحت تاثیر این تغییرات قرار گرفته، یک حرفهای با استعداد و متعهد بوده که با تمام وجود برای بازیهای ما تلاش کرده است. تصمیم به جدایی از این افراد، یکی از تصمیمات سخت و دلخراش بوده و بازتابی از ناکامی من در رهبری است که برای آن مسئولیت شخصی میپذیرم.
استودیو Hi-Rez اعلام کرده که این تصمیمات پس از بررسی جامع استراتژیها و عملیاتی اتخاذ شده و همچنین باعث تمرکز کامل اعضای تیم روی روی Smite 2 خواهد شد. هرچند تیمهای کوچک همچنان به انتشار بهروزرسانیهای سبک برای Paladins و Smite 1 ادامه خواهند داد اما اولویت اصلی توسعه Smite 2 خواهد بود.
بازی Smite 2 که در اوایل امسال معرفی و از ماه آگوست بهصورت دسترسی زودهنگام منتشر شد. چیسام همچنین گفت که هدف آنها برای اسمایت ۲ در کوتاه مدت ایجاد بهترین تجربه ممکن برای جامعه بازیکنان و ارائه عنوانی است که بتواند تا دهه ۲۰۳۰ ماندگار شود.
در نهایت چیسام از جامعه بازیکنان خواست تا در این دوره چالشبرانگیز از استودیو و کارکنان اخراج شده حمایت کنند و تاکید کرد که این تغییرات برای ساختن آیندهای روشنتر برای Hi-Rez و Smite 2 ضروری بودند.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.