ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Land Builder
بازی‌های موبایل

بررسی بازی موبایلی Land Builder – شهر رویاهایتان را بسازید

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های کژوال – شبیه‌ساز موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Land Builder همراه ویجیاتو باشید.

احسان حسین خواه
نوشته شده توسط احسان حسین خواه | ۲۲ مهر ۱۴۰۳ | ۲۱:۳۰

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های کژوال – شبیه‌ساز موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Land Builder همراه ویجیاتو باشید.

چندین و چند سال است که بازی‌های موبایلی قدم در به تصویر کشیدن بازی‌های هیجان‌انگیز برداشته‌اند. به‌‌طوری‌که دیگر به سختی می‌توان عنوانی را پیدا کرد که صرفا تجربه‌ای آرامش‌بخش از دنیای ویدئوگیم باشد. راستش را بخواهید، اکثر ما در طول فعالیت‌های روزمره‌مان به اندازه کافی با موضوعات چالش‌برانگیز دست و پنجه نرم می‌کنیم، بنابراین نیاز داریم که اوقات فراغتمان را با عناوینی تجربه کنیم که حس آرامش را به ما منتقل کنند. خوشبختانه روی پلتفرم موبایل بازی‌های مختلف بی‌نظیری را می‌توان پیدا کرد که از چنین قاعده‌ای پیروی می‌کنند و اگر شما نیز طرفدار بازی‌های موبایلی هستید، با بررسی بازی Land Builder همراه ویجیاتو باشید.

در میان تمامی بازی‌سازهایی که تاکنون قدم در دنیای بازی‌های موبایلی گذاشته‌اند، استودیوی SayGames یکی از خلاقانه‌ترین آن‌هاست. این استودیو که درواقع بازی‌سازی از کشور قبرس است، سابقه طولانی‌ در ساخت بازی‌های موبایلی دارد. آن‌ها تاکنون بیش از ده‌ها بازی مختلف را برای موبایل منتشر کرده‌اند که Land Builder نه‌تنها یکی از جدیدترین آن‌هاست، بلکه به عنوان یکی از بهترین بازی‌های این استودیو نیز شناخته می‌شود. عنوانی که در دوازدهم نوامبر سال ۲۰۲۲، انحصارا برای موبایل عرضه شد.

بازی Land Builder ترکیبی از یک تجربه شبیه‌ساز با المان‌های پازل – آرکید بود. این بازی برخلاف بسیاری از بازی‌های موبایلی، چندان به دنبال انتقال حسی هیجان‌انگیز نبود و صرفا به دنبال راهی بود تا موبایل گیمرها اوقات آرامش‌بخشی را به لطف تجربه این بازی داشته باشند. خوشبختانه بازی Land Builder از سوی گیمرها با نقدهای بسیار خوبی رو به رو  شد. به‌طوری که این بازی تاکنون بیش از ۱ میلیون‌بار دانلود شده و به امتیاز ۴.۸ از ۵ نیز دست پیدا کرده است.

از آن‌جایی‌که ما با یک بازی کاملا ساده موبایلی رو به رو هستیم، نمی‌توان انتظار داشت که این بازی بازگوکننده داستانی هیجان‌انگیز باشد. داستان این بازی ساده، اما دوست داشتنی است. داستان از شما قهرمان می‌سازد. شما باید در دنیای این بازی با استفاده از آیتم‌هایی که دارید، سرزمین و شهر رویایی‌تان را بسازید. راستش را بخواهید، داستان این بازی می‌توانست بهتر باشد. سازندگان این بازی می‌توانستند با روایت داستانی هرچند سطحی، حس و حال دیگری به دنیای این بازی دهند. اما متاسفانه این‌گونه نشد.

اگر داستان این بازی را فاکتور بگیریم و مستقیما سری به گیم‌پلی این بازی بزنیم، می‌توانیم بگویم که ما با یک بازی همه فن حریف رو به رو هستیم. بازی‌ که در کمال سادگی، موفق به تصویر کشیدن تجربه‌ای متفاوت شده. همچنین همانطور که گفته شد، Land Builder ترکیبی از یک بازی پازل محور با المان‌های آرکید – شبیه‌ساز است. همین موضوع باعث شده تا این بازی توان رقابت با دیگر بازی‌های آرکید موبایلی را داشته باشد و این درست همان کلید موفقیت Land Builder است.

مطلب پیشنهادی
از حرکات نمایشی تا مسابقات دریفت
بازی موبایلی FR Legends؛ واقعی‌ترین تجربه ممکن از مسابقات دریفت

برای اجرای بازی موبایلی Land Builder شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

همه‌چیز مانند تکه‌های یک پازل در کنار یکدیگر چیده شده. شما باید با استفاده از منابعی که بازی به شما می‌دهد، شهر رویایی‌تان را بسازید. این منابع تکه‌های مختلف یک شهر هستند و شما باید با قرار دادن درست آن‌ها، امتیاز کسب کنید. شما می‌توانید با این امتیازها ساختمان‌ها و بافت‌های جدیدی بخرید و در نتیحه شهر زیباتری بسازید. Land Builder شاید در نگاه اول ساده بنظر برسد، اما همین سادگی آن سبب جذابیش شده.

منتهی همه‌چیز در همین‌جا ختم نمی‌شود. اگرچه این بازی یک تجربه تک نفره است، اما شما برای دسترسی به دنیای این بازی باید به اینترنت متصل باشید. همچنین می‌توانید پیشرفت‌هایتان را با دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارید و از آن‌ها بخواهید تا برای پیش‌روی هرچه بهتر در دنیای بازی موبایلی Land Builder به شما کمک کنند. در نهایت به دنبال یک بازی آرامش‌بخش موبایلی هستید، Land Builder از استودیوی SayGames گزینه خوبی برای شماست.

کارنامه درخشان این بازی موبایلی با عملکرد خوبی که از خودش در بخش موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی نشان داده، تکمیل می‌شود. استودیوی SayGames با بازی موبایلی Land Builder تلاش کرده تا تجربه‌ای دوست داشتنی از دنیای بازی‌های موبایلی را به گیمرها منتقل کند. تجربه‌ای که چه در بخش موسیقی‌متن و چه در بخش گرافیک، عملکرد بسیار خوبی از خودش نشان داده.

بازی جذاب موبایلی Land Builder یکی از بهترین بازی‌های پازل - شبیه‌ساز پلتفرم موبایل است. این بازی که در دوازدهم نوامبر سال ۲۰۲۲ توسط استودیوی SayGames برای موبایل منتشر شده، پتانسیل‌های بالایی برای سرگرم کردن گیمرها دارد.

Land Builder
Land Builder
ناشر بازی: SayGames
دسته بندی: پازل ، شبیه‌ساز
سیستم عامل: اندروید ، iOS
حجم: ۱۲۰ مگابایت مگابایت
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی