مصاحبه

هرآنچه لازم است درباره نسخه بعدی سری بازی بایوشاک بدانید

کلی گیلمور، مدیر استودیوی Cloud Chamber از ایده‌های تیم سازنده می‌گوید

شایان ضیایی ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ۰
فیلیمو چطور فیلم‌ها و سریال‌ها را برای نابینایان مناسب‌سازی می‌کند؟

گفت‌و‌گوی اختصاصی ویجیاتو با مدیر سرویس فیلیمو

حسین آدینه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۰
سونی چطور از پس کمپین تبلیغاتی خاص Death Stranding برآمد؟

کمپینی نامتعارف برای یک بازی نامتعارف

شایان ضیایی ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ۲
دیابلو 4 چه حرف تازه‌ای برای گفتن دارد؟

گفتگو با آلن ادهم، هم‌موسس شرکت بلیزارد

محسن وفانژاد ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ۱
«فرهاد رپتور» اولین گزارشگر فارسی رسمی مسابقات کانتر استرایک شد

گفت‌و‌گویی با اولین گزارشگر ایرانی رقابت‌های ESL

حسین آدینه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ۱
نورمن ریداس از تجربه کار با «هیدئو کوجیمای نابغه‌ی نابغه» می‌گوید

مصاحبه‌ای با بازیگر سریال The Walking Dead و نقشی اصلی دث استرندینگ

شایان ضیایی ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ۱
تماسی تلفنی که باعث ساخته شدن یکی از بهترین بازی‌های تاریخ شد

۲۰ سال بعد کن لوین و جان چی از جریان پر فراز و نشیب ساخت System Shock 2 می‌گویند

محسن وفانژاد ۹ آبان ۱۳۹۸ ۰
مصاحبه با برایان تایری هنری – بازیگر فیلم Child’s Play

چاکی قاتل، دیوانه‌تر از همیشه

آرش پارساپور ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۰
مصاحبه مفصل مجله نیویورک تایمز با آقای خاص سینما، نیکولاس کیج

کاشف جانی دپ در دنیای بازیگری را بیشتر بشناسیم

محمدجواد مبین‌زاده ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ۳
یک منبع آگاه در گفتگو با ویجیاتو: راه برای بازگشت سایتهای دانلود فیلم وجود دارد

مجوزی که توسط وزارت ارشاد و یا صوت و تصویر فراگیر صادر خواهد شد

آرش پارساپور ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ۵۱
۲۵ سالگی فرندز: مصاحبه‌ای با مارتا کافمن، خالق سریال Friends

کافمن پس از سال‌ها از دوستان می‌گوید.

محمدجواد مبین‌زاده ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱
مصاحبه‌ای با کیانو ریوز، مردی با غلاف تمام فلزی در سینما

بازیگر محبوب هالیوود از اکشن ناب جان ویک می‌گوید

محمدجواد مبین‌زاده ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ۳
مالی گوردون از فیلم جدید Good Boys می‌گوید

کمدی دیگری از کمپانی ست روگن

محمدجواد مبین‌زاده ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ۰
مصاحبه با Dan DeLeeuw – سرپرست جلوه‌های ویژه Avengers: Endgame

دن دی‌لیو از تجربه و چالش‌های ساخت جلوه‌های ویژه فیلم‌های مارول می‌گوید

پرنیان عنبری ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ۰
Code to Inspire؛ فرصتی برای دختران افغان در یادگیری برنامه‎نویسی و بازی‎سازی

مصاحبه‌ای با فرشته فروغ، مدیر موسسه آموزشی Code to Inspire

شایان ضیایی ۷ شهریور ۱۳۹۸ ۲
مصاحبه با دیوید لینچ؛ از ایده‌های پشت آثارش تا فیلم‌های مورد علاقه او

لینچ: من ایده‌ها را دوست دارم، نه پیام‌ها.

داود حسینی ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ۰
مدیر ایکس باکس با جنگ میان کنسول‌ها مخالف است

فیل اسپنسر: این نبرد هیچ برنده‌ای ندارد

حسین آدینه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ۰
Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 و احیای یک اثر کلاسیک

گفتگو با نویسندگان بازی پیرامون جزئیات عنوان جدید مجموعه ومپایر

محمد حسین بطحایی ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ۰
«بازی‌های دیجیتالی رایج‌تر شده‌اند، پس گیم‌استاپ باید از بین برود»

مدیر اجرایی این خرده‌فروشی می‌گوید چنین جمله‌ای حقیقت ندارد

احسان زیارانی ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ۰
مغزینه چیست و در لیگ بازی های ویدیویی ۱۳۹۸ چه می‌کند؟

گزارشی از حضور یک رشته جدید در لیگ بازی‌های ویدیویی ایران

محمدامین بهتوئی ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ۰
مصاحبه‌ای با خالق کمیک بوک‌های Hellboy

نقش خالق پسر جهنمی در ریبوت فیلم چه بود

محمدجواد مبین‌زاده ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ۰
مصاحبه با سم ریمی و کریج فلورس – تهیه‌کنندگان فیلم Crawl

احیای ژانر وحشت سینمای مستقل

آرش پارساپور ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ۰
کارگردان انیمه میرای از کارنامه هنری خود می‌گوید

مصاحبه با مامورو هوسودا – از خانواده و استودیو شیزو

نگار درستکارفر ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ۱
ورود
بارگذاری...
ثبت نام
بارگذاری...