بازی‌سازی

چرا ایده‌های بازی‌سازی شما به‌دردنخور هستند؟

هیچکس ایده‌هایتان را نخواهد دزدید؛ هیچکس!

شایان ضیایی ۲۵ دی ۱۳۹۸ ۷
ناهماهنگی روایی در بازی‌های ویدیویی به چه معناست؟

تضادی ماهیتی در نگرشی متفاوت

رضا میرزائی ۲۱ دی ۱۳۹۸ ۱
۵ نکته برای افزایش بهره‌وری در بازی‌سازی تک‌نفره

راهکارهایی برای ساخت یک بازی مستقل باکیفیت‌تر

رضا میرزائی ۱۶ دی ۱۳۹۸ ۰
آماده‌سازی یونیتی برای ساخت بازی اندروید

اولین گام در ساخت بازی موبایل

رضا میرزائی ۹ دی ۱۳۹۸ ۰
تشریح: مسیر پر پیچ و خم ساخت بازی Dead Cells

از یک بازی Tower Defence تا اکشنی نفس‌گیر

رضا میرزائی ۷ دی ۱۳۹۸ ۲
۱۴ حقه‌ بازی‌سازان که بازی‌ها را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند

بازی‌های محبوب شما چطور فریب‌تان می‌دهند؟‌

رضا میرزائی ۳ دی ۱۳۹۸ ۴
طراحی بازی را واضح انجام دهید

قوانین، اهداف و کنش‌های واضح برای داشتن بازی شفاف

رضا میرزائی ۱ دی ۱۳۹۸ ۰
قواعدی که در ساخت یک بازی هایپر کژوال باید رعایت شود

قوانینی ساده برای بازی‌هایی ساده

رضا میرزائی ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ۰
آشنایی با شغل برنامه نویسی بازی

آنچه باید بخوانم و یاد بگیرم تا برنامه نویس بازی شوم

رضا میرزائی ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ۸
متریک‌هایی که هر بازی سازی باید بداند

آشنایی با اصطلاحات و متریک‌های مارکتینگ بازی

رضا میرزائی ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ۰
چگونه یک ایده را تبدیل به بازی کنیم؟

ایده خام به درد هیچکس نمی‌خورد، خودتان دست به کار شوید

رضا میرزائی ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ۰
چگونه ایده بازی بعدیمان را انتخاب کنیم؟

معیار‌های یک تیم مستقل برای ساخت بازی

رضا میرزائی ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ۱
آشنایی با دوربین‌های مختلف در بازی‌ها

چرا انتخاب دوربین مناسب برای ساخت بازی مهم است؟

رضا میرزائی ۹ آذر ۱۳۹۸ ۰
بازی را سریع منتشر کنید

ساخت بازی در عرض دو ماه و نتایج آن

رضا میرزائی ۷ آذر ۱۳۹۸ ۰
چگونه از رویه توسعه اسکرام در بازی‌سازی استفاده کنیم؟

آشنایی اولیه با مشهور‌ترین روش بازی‌سازی

رضا میرزائی ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ۲
آشنایی با عبارات و اصطلاحات رایج در بازی‌سازی – مفاهیم بازی‌های مولتی‌پلیر

بهتر است با کلمات معروف بازی‌های آنلاین مولتی‌پلیر آشنا شوید

رضا میرزائی ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ۲
یادداشت بازی‌ساز: کدنویسی به کمک ماشین حالت در Quiz of Kings

محمد سلیمانی‌فر، هم‌موسس و مدیر ارشد توسعه کوییز آف کینگز از تجربیات خود می‌گوید

محمد سلیمانی‌فر ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ۱
یادداشت بازی‌ساز: چالش هم‌زمان کردن کاربران در QuizShow

محمد سلیمانی‌فر، هم‌موسس و مدیر ارشد توسعه کوییز آف کینگز از تجربه خود می‌گوید

محمد سلیمانی‌فر ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ۰
داستان‌سرایی تعاملی: روایت غیر خطی

روایت غیرخطی چطور بازی‌های آینده را دگرگون می‌کند؟

رضا میرزائی ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ۰
داستان‌سرایی تعاملی: قصه‌گویی خطی

داستان سرایی تعاملی چگونه روایت کلاسیک را متحول کرد

رضا میرزائی ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ۰
آشنایی با سیستم گاچا در طراحی بازی

پولی‌سازی بازی‌های رایگان با سیستم ژاپنی گاچا

رضا میرزائی ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ۰
داستان‌سرایی تعاملی: چرا و چگونه داستان می‌گوییم؟

مقدمه‌ای بر آنچه نوع بشر برای هزاران سال انجام داده

رضا میرزائی ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱
باید‌ها و نباید‌های بازی‌سازی مستقل

مانیفست بازیسازان مستقل

رضا میرزائی ۵ مرداد ۱۳۹۸ ۰
آشنایی با موتور‌های بازی‌سازی رایج

از یونیتی تا لامبریارد، این‌ها پلتفرمی برای آثار هنری شما هستند

رضا میرزائی ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۴
ورود
بارگذاری...
ثبت نام
بارگذاری...