Crash Bandicoot 4: It’s About Time از تکنیکهای انیمیشنی جدید استفاده میکند
روز گذشته و پس از چند لیک، بالاخره شاهد معرفی Crash Bandicoot 4: It's About Time بودیم؛ اولین نسخه اصلی و شمارهدار سری پس از ۲۰ سال از عرضه Crash Bandicoot 3: Warped. پس از ...
روز گذشته و پس از چند لیک، بالاخره شاهد معرفی Crash Bandicoot 4: It's About Time بودیم؛ اولین نسخه اصلی و شمارهدار سری پس از ۲۰ سال از عرضه Crash Bandicoot 3: Warped. پس از معرفی نیز تهیهکننده بازی در مصاحبهای با GameSpot درباره مکانیکهای جدید گیمپلی بازی و گرافیک هنری آن صحبت کرده است.
لو استودرت در این مصاحبه ابتدا از شخصیتهای قابل بازی گفت. در حالی که شما میتوانید در نقش کرش یا کوکو بازی کنید، امکان بازی با دکتر کورتکس خبیث هم وجود دارد. او میگوید که بازی کردن در نقش کورتکس باعث میشود که بازیکن داستان را از زاویه دید دیگری هم ببیند.
او همچنین درباره باس فایتهای Crash 4 و استفاده از یک انجین جدید برای گسترش امکانات گرافیکی و گیم پلی صحبت کرده است:
این یک رویا برای استودیو بود که به حقیقت پیوسته است. آنها نه تنها طرفدار این فرنچایز هستند، بلکه طرفدار چیزی هم بودند که فرنچایز اصلی میخواست رویش گسترش پیدا کند. استفاده از تکنیکهای انیمیشنی جدید برای استودیوی ما بسیار سرگرمکننده بوده است؛ که به کارتونهای انیمیشنی قدیمی نگاه کنی که Crash و آن بازیهای ازشان الهام میگرفتند. پس این که از تکنیکهای جدید استفاده کنیم، انیمیشنهایی که حسها را بهتر نشان میدهند و پر جزئیات بودن مدل کاراکترها، به استودیوی ما در انجام آنها بسیار خوش گذشته است.
استودرت درباره ساختار مراحل بازی هم صحبت کرده است. او میگوید که It's About Time از المانهای کلاسیک بازیهای اول فرنچایز استفاده خواهد کرد، اما حالا در مقیاسی بسیار بزرگتر که به لطف قدرت کنسولهای این نسل ممکن شده است.
Crash Bandicoot 4: It's About Time در تاریخ ۱۱ مهر برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. در حال حاضر حرفی از نسخههای نسل بعدی، نینتندو سوییچ یا پی سی زده نشده است.
بیشتر بخوانید:
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.