ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Anthem
اخبار و مقالات

بازی Anthem می‌تواند روی ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌‌استیشن 5 موفق باشد

بازی Anthem در زمان عرضه با انتقادات بسیار زیادی روبه رو شد و استودیو بایوور طرفداران قدیمی خود و هم طرفداران بازی‌های لوتر شوتر را ناامید کرد. بازی Anthem یک ایده جاه طلبانه بود که ...

اشکان دولتی
نوشته شده توسط اشکان دولتی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۸

بازی Anthem در زمان عرضه با انتقادات بسیار زیادی روبه رو شد و استودیو بایوور طرفداران قدیمی خود و هم طرفداران بازی‌های لوتر شوتر را ناامید کرد.

بازی Anthem یک ایده جاه طلبانه بود که پیاده سازی آن با مشکلات زیادی همراه شد و روند توسعه آن به هیچ وجه خوب پیش نرفت. این عنوان در زمان عرضه پر از باگ بود و حتی روی پلی استیشن 4 آسیب‌های جبران ناپذیری به کنسول وارد کرد.

انتقادات طرفداران به گوش بایوور رسیده است و تصمیم گرفتند تا استراتژی خود نسبت به بازی را تغییر دهند. اولین کار این توسعه دهنده توقف به روزرسانی‌های فصلی بود و به جای آن با آپدیت‌های مختلف به صورت کلی بازی اصلاح و تعمیر کردند تا مشکلات آن را برطرف کنند. بایوور در گذشته حتی سابقه دارد که پایان Mass Effect 3 را با عرضه به روزرسانی تغییر دهد. از آنجایی که تاکنون صحبتی از عرضه دنباله Anthem نیست، این عنوان شانس این را دارد که در نسل نهم ریبوت شود.

زمان عرضه بیشتر برای نسل نهم

بازی Anthem

BioWare در اوایل سال میلادی جاری از روند بهبود کلی بازی خبر داد و در شش ماه گذشته توسعه Anthem 2.0 متوقف شده است. از آنجایی که به آغاز نسل نهم نیز نزدیک هستیم، عجله‌ای برای آغاز کار روی ادامه بازی وجود ندارد.

در زمان عرضه، بسیاری از بازیکنان باور داشتند که Anthem از همه لحاظ یک بازی شکست خورده و خراب است. در آن دوره آپدیت‌های استودیو نیز هیچ کمکی به بازیکنان نمی‌کردند و بیشتر مشکل‌ساز بودند. بعدها مشخص شد که روند ساخت این عنوان پر از مشکل بوده و تنها دو سال روی آن کار شده بود. اگر استودیو زمان بیشتری برای آشنایی با موتور بازی‌سازی Frostbite 3 داشت، بسیاری از این مشکلات به وجود نمی‌آمد. Frostbite 3 یکی از بهترین موتور‌های بازی‌سزازی محسوب می‌شود، اما به هیچ وجه برای توسعه عنوانی مثل Anthem مناسب نبود. در زمان توسعه استودیو مجبور شد به خاطر محدودیت‌های این انجین چندین ایده‌های مهم خود را کنار بگذارد.

استفاده از زمان باقی مانده تا شروع نسل نهم و عرضه دوباره این بازی برای ایکس باکس سری ایکس و پلی‌ استیشن 5 می‌تواند به موفقیت ختم شود. برای اینکار اما نیاز است که بایوور قبل از هرچیزی بازی را از شر باگ‌هایش خلاص کند. بهینه‌تر کردن بازی Anthem با تسلط پیدا کردن روی انجین فراست‌بایت 3 کلید موفقیت آن در نسل نهم خواهد بود.

تنها راه بالا رفتن باز است

بازی Anthem

به جز برطرف کردن باگ‌های بی‌شمار بازی، این توسعه دهنده نیاز دارد داستان و مراحل بازی را نیز بهبود ببخشد. ابتدا نیاز است که به مراحل بازی تنوع داده شود تا تکراری نشوند. سپس با ایجادات تغییراتی در داستان، می‌توان تجربه بازیکنان را به صورت کلی بهبود بخشید. این کارها می‌تواند طرفداران بایوور را راضی کند، ولی برای طرفداران بازی‌های لوتر شوتر نیاز است سیستم لوت بهتری در بازی پیاده شود.

در سال 2019 انتظارات از بازی Anthem بسیار زیاد بود و این نتوانست تمام پتانسیل خود را نشان دهد. با این وجود در چند ماه باقی مانده به عرضه ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5، می‌توان روی عرضه مجدد آن کار کرد.

بیشتر بخوانید:


ویجی لاگ: ۵ نکته مهم در مورد PES 2021

تماشا از یوتیوب ویجیاتو با کیفیت بالا

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی