رئیس سابق راکستار بودجه کافی برای ساخت بازی رقیب GTA را جمع کرده است
رئیس سابق راکستار که در ساخت چندین نسخه از GTA تاثیر بسیار زیادی داشت، توانسته بودجه کافی برای پشتیبانی از استودیو بسیار بزرگ جدیدش را جمعآوری کند. لسلی بنزیز (Leslie Benzies) توانسته سرمایهگذارانی برای پشتیبانی ...
رئیس سابق راکستار که در ساخت چندین نسخه از GTA تاثیر بسیار زیادی داشت، توانسته بودجه کافی برای پشتیبانی از استودیو بسیار بزرگ جدیدش را جمعآوری کند.
لسلی بنزیز (Leslie Benzies) توانسته سرمایهگذارانی برای پشتیبانی از استودیو جدیدش به دست آورد و هدفش ساخت یک رقیب برای سری GTA است. لسلی بنزیز در سال 2016 به خاطر مشکل با شرکت تیک-تو مجبور به ترک راک استار شد. این اولین بار نبود که شرکت تیک-تو با توسعه دهندگان خود به مشکل برمیخورد و در گذشته شاهد بودهایم که آنها در توسعه Kerbal 2 نیز دخالت میکردند.
این استودیو جدید که Build a Rocket Boy نام دارد از 130 کارمند تشکیل شده که تعدادی از آنها توسعه هندگان قدیمی راکستار هستند و تعداد قابل توجهی نیز سابقه زیادی در صنعت بازیهای ویدئویی دارند. این استودیو توانسته توجه شرکت چینی NetEase و چند کمپانی دیگر را برای سرمایهگذاری جلب کند.
NetEase همچنین با استودیو بانجی برای ساخت سری Destiny و بازی جدیدشان نیز همکاری داشته است. با توجه به بودجه 42 میلیون دلاری جمع شده، استودیو Build a Rocket Boy میتواند تمرکز خود روی بازی Everywhere را بیشتر کند. بنابر گزارش سایت تلگراف، Everywhere یک هنوان علمی تخیلی جهان باز است. این بازی مکانیزمهای معمول عناوین جهان باز را دارد، اما دیگر ویژگیها و جنبههای آن از هرجایی ممکن است برداشته شوند. لسلی بنزیز باور دارد که با توجه به باهوش شدن بازیکنان، نیاز به فراهم کردن تجربهای متفاوتتر از گذشته را دارد تا یک بازی ویدئویی خوب بسازد.
هدف بنزیز این نیست که تنها یک بازی داستان محور خوب بسازد، بلکه میخواهد بازی دارای مود و حالتهای مختلفی باشد که بازیکنان بتوانند با ماجراجوییهای مختلف در جهان بازی غرق شوند. قرار است این بازی با انجین Lumberyard از شرکت آمازون ساخته شود.
اینکه استودیو نیازمند کیکاستارتر نیست، نوید دهنده آینده روشنی برای آنها است. در چند سال گذشته شاهد این بودهایم که توسعه دهندهها به دنبال استقلال و آزادی بیشتری برای خلق ایدهها نو هستند. برای مثال، استودیو بانجی و IO Interactive توانستهاند از استقلال خود برای ساخت همان چه هوادران میخواهند استفاده کنند.
بازی Everywhere هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و نمیدانیم که برای چه پلتفرمهایی منتشر میشود.
بیشتر بخوانید:
- آیا راکستار در حال کار روی GTA VR است؟
- ۵ ماد گرافیکی که GTA V را به GTA VI تبدیل میکنند
- جی تی ای ۶ و ده آرزوی غیر ممکن
ویجیلاگ: پابجی مرده؟
تماشای ویدیو از یوتیوب ویجیاتو
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
شاید بهتر درست کنه !
طرف گفته میخوام بازی جهان بازی رو درست کنم که پر از ماد باشه و منظورش رو رسونده که میخواد بازی رو به دنیای واقعی نزدیک تر کنه،
داخل gta v خیلی کار ها رو نمیشه انجام داد مثه غذا خوردن یا ورزش کردن(تغییر حالت بدن) یا جا های تفریحی که نوشیدنی هست و مردم نشستن دارن تفریح میکنن و شما نمیتونی! و خیلی چیز های دیگه که واسه بعضی هاش ماد هس) این بده!
کاش بتونن یه بازی درست کنن که داستانش مثله san Andreas جالب باشه تا از یاد ها نره.
عمرا رقیب gta ش
گنده گو.زی ایز ریل
نه نمیتونه با gta رقابت کنه
تا بیان اینا بازی بسازن جی تی ای شیش که اومده ، فکر کنم یه بازی بین نسلی میشه بین نسل نهم و دهم ، اووووووووه کی تا اون موقع زنده است کی مرده
واچ داگزم خواست رقیب gta بشه ...
ولی gta خود تاریخه و جدا نمیشه ...
واچ داگز هیچ وقت حریف جی تی ای نیست و نبود/واچ داگز برای هکری بود عامو
طبق وعده ای که سازنده ها داده بودن گفتم ...
عامو
عاشقتم آی ام گیمر تروخدا بیشتر نظر بده
چاکرم داداش ....
حالا چرا قسم میخوری عع ?
از گیم پلی رانندگی GTA V اصلا راضی نبودم و خوشم نمیاد. رانندگی و طبیعی بودن هندلینگ و تصادف IV بهترین بود ، ایکاش بازی ای که اینا میسازن رانندگیش مث V نباشه ، اصلا خوب نبود
بله منم شدیدا باهاتون موافقم ...
یکی از سرگرمیام این بود با هندلینگ فوق العاده ماشین آتش نشانی روی مردم آب میریختمو از روی ماشینا رد میشدم
...
هندلینگ v بنظرم تخیلی شده بود
موافقم
?
به نفع ماست یکیش بازیش دیر بیاد اون یکی رو بازی می کنیم
ما گیمریم و سیاست های شرکت ها به ما مربوط نیست
درس جالب کوشش به معنای واقعی و رسیدن به هدف رو باید ازلسلی بنزیز (Leslie Benzies) گرفت:)
بیا زیر دست ماکرو با بودجه ای که بهت میده بازی ده برابر جی تی ای و رددد بساز
استخدامشون کن. فکر کنم نفوذ بالای داری
حس میکنم خبر مال چند روز پیش بود
نه عزیزم از دو سه سال پیش شروع کردن معمولا پروسه ساخت همه بازی هاشون رو قبل یک بازی دیگه شروع میکنن
تا اینا بسازنش نسل نهم هم تموم شده به امید خدا
بسازن که خوبه ،....
موافقم
یا ابوالفضل
میومدی زیر دست ماکرو بودجه کلفتی میداد بهت
ولی خوب مشخصا میخواد مستقل باشه