جیتوپیا ۲؛ مایکت رویداد آنلاین بازیسازی موبایل خود را بهزودی برگزار میکند
رویداد نخست جیتوپیا در تاریخ ۵ تیر برگزار شده بود و حالا مایکت میخواهد رویداد دوم را در اوایل ماه آینده، یعنی ۷ آذر برگزار نماید. متقاضیان میتوانند تا پیش از شروع این وبینار نسبت ...
رویداد نخست جیتوپیا در تاریخ ۵ تیر برگزار شده بود و حالا مایکت میخواهد رویداد دوم را در اوایل ماه آینده، یعنی ۷ آذر برگزار نماید. متقاضیان میتوانند تا پیش از شروع این وبینار نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.
طبق توضیحاتی که در صفحه رسمی رویداد جیتوپیا ۲ در ایوند درج شده، هدف این رویداد اشتراک اطلاعات تخصصی از دنیا بازیسازی اندروید است. درست مثل رویداد اول، این بار نیز شاهد حضور گروهی از بازیسازان موبایلی مطرح و موفق کشور خواهیم بود.
هدف جیتوپیا ۲ مطرح و بررسی شدن یک سری موارد تخصصی است:
- مدیریت تیم بازیسازی
- زیرساخت های مورد نیاز
- نحوه انتشار بازی
- چگونگی جذب و نگهداری بازیکن
- مدل های کسب درآمد
- آنالیز های دادهمحور
بخشهای مختلف رویداد نیز عبارتاند از:
- ۴ الی ۶ سخنرانی ۲۰ دقیقهای
- یک پنل تخصصی
- ۲ ورکشاپ در حوزه فنی بازیسازی
- اجرای سرگرمی برای تنفس
رویداد جدیدی که مایکت برگزار میکند شامل یک سری سخنران متخصص است که در حوزههای مرتبط مشغول فعالیت هستند. موضوع بحث هر یک از این سخنرانان به شرح زیر است:
- مهشید باریکانی؛ مدیر محصول در استودیو بازیسازی کوییز آو کینگز
موضوع ارائه: Fraud یا همون کلاهبرداری یا تقلب در بازیهای موبایل
میخوایم در مورد بحث داغ Fraud یا همون کلاه برداری یا تقلب در بازیهای موبایل صحبت کنیم که این روزها اکثر بازیها درگیرش هستن و روز به روز هم با بزرگ شدن بازار گیم داره رشد میکنه. این ارائه در رابطه با جهت گیری و اقدامات کلی تیم سازنده بازی در راستای مقابله با Fraud خواهد بود که در قالب تجربه کوییز در این زمینه بیان میشه.
- علی افروغه؛ مدیر پروژه و مدیر فنی بازی باغنگار
موضوع ارائه: Online Multiplayer Networking
من از دوران راهنمایی شروع به بازیسازی کردم. در مقطع لیسانس نرم افزار خوندم در مقطع ارشد هم نرم افزار دانشجوی تربیت مدرس هستم. روی پروژه های shadow racer و پسرخوانده در گذشته فعالیت داشتم.
- حانیه آقاهادی؛ عضو تیم کلاینت مایکت
موضوع ارائه: بهینه سازی و بررسی منابع برنامههای اندرویدی
حانیه فارغ التحصیل رشته کامپیوتر-نرمافزار دانشگاه شریعتی است و حدود ۵ ساله که به صورت جدی در حوزهٔ برنامهنویسی اندروید فعالیت میکنه. الان حدود یک ساله که عضو تیم فنی مایکت شده و در حال حاضر تمرکز اصلیش روی کلاینت مایکته. حانیه به موسیقی علاقه زیادی داره و یک گیتاریست تقریبا حرفهای هم محسوب میشه. توی اوقات فراغتش کوهنوردی میکنه و همیشه سعی داره که آخر هفتههاش رو توی طبیعت بگذرونه.
- مجتبی غلامی؛ مدیر محصول در استودیو بازیسازی کوییز آو کینگز
موضوع ارائه: رشد یا Growth و داستان کوییزآف کینگز در این زمینه
توی این ارائه من میخوام در خصوص بحث رشد یا Growth صحبت بکنم. از مواردی بگم که موقع تشکیل تیمی با چنین مضمون و آغاز چنین اقداماتی نیاز هست که بهش توجه کنیم. همینطور از داستان کوییز تو این زمینه میگم و سعی میکنم تا تجربیاتممون رو در این زمینه منتقل کنم.
- علیرضا مرادی؛ فریلنسر در حوزه طراحی سهبعدی
موضوع ارائه: 3D گیمینگ: تاریخچه، ابزارها و مهارتها
میخوایم راجع تاریخچه 3 بعدی یکم صحبت کنیم؛ وارد مباحث نقش های رایج در حیطه 3 دی گیم بشیم و توضیح بدیم واسه هر کدوم چه اسکیل ها و نرم افزار هایی بولدن. بعدم یه کلوزینگ تاک داشته باشیم رو این که چه طوری اسکیل خودمون رو بالا ببریم.
- طاها رسولی: مدیر محصول در آواگیمز
موضوع ارائه: چه بازی بسازیم و چطور بسازیم
- مروری بر محتوای ارائه شده در رویداد بازیسازی جیتوپیا + ویدیو تمام پنلها
- مارکت اندرویدی مایکت ۲۰ میلیون نصب فعال دارد
همانطور که پیشتر اشاره شد، رویداد دوم جیتوپیا روز جمعه ۷ آذر به صورت کاملا آنلاین برگزار میشود (از ساعت ۹ الی ۱۴) و شما میتوانید بلیط آن را تا پیش از آغاز در همین صفحه خریداری نمایید. همچنین، این رویداد از سرویس وبینار ایوند استفاده میکند.
تماشا کنید: ویجیاتو – ضربه سنگین قطع اینترنت به گیم ایران
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.