سری Rainbow Six دیگر تجربهای داستان محور ارائه نخواهد داد
پس از عرضه Tom Clancy's Rainbow Six Siege در سال 2015 و موفقیتهای آن، این سوال برای بسیاری از طرفداران به وجود آمد که آیا سری Rainbow Six بار دیگر به سمت ارائه تجربه داستان ...
پس از عرضه Tom Clancy's Rainbow Six Siege در سال 2015 و موفقیتهای آن، این سوال برای بسیاری از طرفداران به وجود آمد که آیا سری Rainbow Six بار دیگر به سمت ارائه تجربه داستان محور بازخواهد گشت یا خیر؛ سوالی که ظاهراً پاسخ آن منفی است.
الکساندر رمی، مدیر برند سری Rainbow Six اخیراً مصاحبهای با وبسایت Daily Star انجام داد. یکی از سوالات به بازگشت کمپین داستان محور به این سری اختصاص داده شده بود که رمی در پاسخ به آن گفت تجربه داستان محور سری Rainbow Six دیگر مرده است. اگر چه او نگفت تجربه داستان محور برای همیشه مرده است اما ظاهراً برنامههای کنونی یوبیسافت روی ارائه تجربه آنلاین تمرکز دارند.
به گفته الکساند رمی، آنها در یوبیسافت میخواهند که این سری تجربهای خالص از رقابتهای آنلاین باشد و تمامی منابع شرکت نیز در همین راستا به کار گرفته میشوند. در نتیجه، استفاده از سرمایه در مسیرهای دیگر به معنای انحراف خواهد بود:
تجربه داستان محور یا تک نفره سری Rainbow Six دیگر مرده است. وقتی محصولی دارید که نیازمند پشتیبانی و دقت بالا در ارائه بهروزرسانی با هدف ایجاد تعادل است، فکر نمیکنم درست باشد که از امکانات در مسیر دیگری استفاده کنید. طرفداران سطح بسیار بالایی از کیفیت و تمرکز را از ما انتظار دارند. بنابراین، چرا باید یک کمپین تکنفره با سطح راضی کننده تولید کنیم؟
تاریخچه سری Rainbow Six در ارائه کمپینهای داستان محور و تک نفره به سال 1996 باز میگردد. بنابراین اگر یوبیسافت بخواهد به سیاست کنونی خود پایبند بماند، احتمالاً تعداد زیادی از طرفداران قدیمی این سری را ناامید خواهد کرد. البته یوبیسافت به عنوان یک تولید کننده و ناشر بازیهای ویدئویی استودیوهای بسیاری تحت مدیریت خود دارد.
در نتیجه، این احتمال وجود دارد که وظیفه ساخت کمپین داستانی نسخههای آینده را به یکی از آنها محول کند. هر چند چنین اتفاقی در شرایط کنونی رخ نخواهد داد. الکساندر رمی در بخش دیگری از مصاحبه از برنامههای یوبیسافت برای نسل بعد گفت. طبق حرفهای او، بازی Rainbow Six Siege یکی از بزرگترین شوترهای تاکتیکی این نسل بوده و استودیو میخواهد تا کابران نسل بعد نیز از آن بهره مند شوند:
نمیخواهیم باعث شکاف بین طرفداران مان در پلتفرمهای مختلف شویم. در دنیای ایده آل فردا، دوست داریم کاربران روی هر پلتفرمی قادر به تجربه بازی در کنار هم باشند.
رمی در ادامه صحبتهای خود اضافه کرد آنها بدنبال راهی هستند تا نه تنها شکافی به وجود نیاید، بلکه کمترین هزینه را نیز برای کاربر به وجود بیاورد. بنابراین، احتمال اینکه بازی از طریق قابلیت Backwards compatibility روی کنسولهای جدید در دسترس قرار بگیرد وجود دارد.
مدیر برند سری Rainbow Six در پایان بار دیگر تاکید کرد در حال حاضر برنامهای برای ساخت و توسعه Rainbow Six Siege 2 وجود ندارد.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.