ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Assassin's Creed
اخبار و مقالات

نویسنده Assassin’s Creed Valhalla دوست دارد این فرانچایز به برزیل برود

Alain Mercieca نویسنده ارشد بازی Assassin's Creed Valhalla به تازگی از ایده‌های خود برای ادامه فرانچایز گفته که شامل سفر «اساسینز کرید» به برزیل یا حتی کشور مالت می‌شود. Mercieca در مصاحبه خود با سایت ...

محمدجواد مبین‌زاده
نوشته شده توسط محمدجواد مبین‌زاده | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۲

Alain Mercieca نویسنده ارشد بازی Assassin's Creed Valhalla به تازگی از ایده‌های خود برای ادامه فرانچایز گفته که شامل سفر «اساسینز کرید» به برزیل یا حتی کشور مالت می‌شود.

Mercieca در مصاحبه خود با سایت TheGamer گفته برای ساخت Assassin's Creed بعدی ایده‌ها و احتمالات بی‌شماری برای انتخاب وجود دارد. با این حال، او اعتقاد دارد جزیره مالت که محل سکونت انسان‌ها ۵۲۰۰ سال قبل از میلاد بوده می‌تواند مکانی عالی برای روایت یک داستان جدید از اساسینز کرید باشد.

به عنوان کسی که علاقه وافری به تاریخ دارد، با داستان گروهی از جنگجویان در یک جامعه فراموش‌شده در جزیره مالت حسابی هیجان‌زده می‌شوم و آماده‌ام بدون تعلل وارد پروژه شوم.

Assassin's Creed

مشخصا، بازی‌های سری Assassin's Creed بسیار بزرگ هستند و نویسنده والهالا این موضوع را به خوبی درک می‌کند که شاید مالت برای عناوین این فرانچایز بیش از حد کوچک باشد. در همین راستا وی در ادامه ایده یک سرزمین بزرگ‌تر را مطرح نمود:

در یک مقیاس بزرگ‌تر فکر می‌کنم آمریکای جنوبی فرهنگی بسیار غنی دارد که فرانچایز ما هنوز به آن نپرداخته. از امپراتوری اینکا گرفته تا فاتحان اسپانیایی، این یک دوره زمانی شگفت‌انگیز است. گرچه عنوان Black Flag تا حدی سمت این ایده‌ها رفت، به همین خاطر من بیشتر منطقه‌ای چون برزیل را در ذهن دارم.

قطعا مخاطبان می‌دانند که صحبت‌های نویسنده والهالا بیشتر جنبه «نظر شخصی» دارد و نمی‌توان بر اساس گفته‌های او به نتیجه نهایی درباره محل وقوع Assassin's Creed بعدی رسید. یوبیسافت هنوز نسخه بعدی بازی را معرفی نکرده و تا به این لحظه این شایعه یا اطلاعات چشم‌گیری در رابطه با آن منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:


تماشا کنید: داستان کامل Assassin’s Creed Valhalla – قسمت اول

تماشای نسخه با کیفیت ویدیو از یوتیوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • Alireza268
    Alireza268 | ۲۵ فروردین ۱۴۰۰

    برزیل چیه بابا.

    یا ایران یا ژاپن.

    شما فکر کن فرقه حشاشین با یه چیزی مثل سامورائی تلفیق بشه اووووف چی میشه...

  • Wandering-Warden
    Wandering-Warden | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

    مشکل اینجاست که ما فکر می‌کنیم اساسینز کرید اقتباس مستقیمی از حشاشینه. نه خیر. اینجور نیست. این سری فقط الهام گرفته‌. اول همه بازیا هم گفته میشه که این محصول مال یه تیم با عقاید مختلف، یه کار تخیلی و هرگونه شباهت اسمی کاملا تصادفیه. این ها یه گروه تخیلی برای خودشون ساختن در طول تاریخ داستان میگن. دلشون بخواد میبرنش وایکینگشون میکنن یا اگر حسش بیاد میبرنش زمان شاکای زولو.
    اگر بیان ایران هم بعیده که اون شکلی که ما میخوایم داستان رو بگن. بالاخره بازار هدف یوبی سافت کشورهای غربیه و باید چیزی بسازه به مذاق اون ها خوش بیاد.

    • Pagan-min
      Pagan-min | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

      وات؟?
      خوبه داری میگی الهام.
      البته الهام نبود .
      یه داستان از همون فرقه. دقیقا خود فرقه اصلی.
      اگه نسخه یک بازی را انجام داده باشید میفهمید که اون قلعه حشاشین رو یوبیسافت تقریباً مثل خودش درسته کرده بوده.
      یه سرچ بزنید میاره

      • Wandering-Warden
        Wandering-Warden | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

        تا جایی که من یادمه اساسین یک تو اورشلیم و دمشق بود. نمی‌دونم فرقه اصلی هم اعتقادی به ایسو و کنترل از طریق اپل آف ایدن داشته یا نه. شما اصلا لازم نیست تو خود بازی هم برید، همون متن اول بازی رو بخونید. یوبی سافت خودش که بازیو ساخته داره میگه بازی تخیلیه که بعداً کسی نیاد اعتراض کنه این پرت و پلاها چیه به ما چسبوندید. اگر اینکارو نکنه براش شر میشه همون جور که برای گوست ریکان وایلدلندز شر شد و بولیوی ازشون شکایت کرد. منبع الهام اصلی یوبی سافت، کتاب الموت ولادیمیر بارتول ۱۹۳۸ هست که شعار فرقه هم ازش گرفته شده:
        Nothing is absolute reality, all is permitted
        یوبی سافت امکان نداره که بگه این بازی اقتباس مستقیم این فرقه هستش چون باید پاسخگو باشه، دستش تو داستان نویسی بسته میشه و باید پول بده.
        اصلا اینا به کنار، شما شواهد حضور حشاشین در بین دزدان دریایی کاراییب بیارید ببینیم ادوارد کنوی اقتباس از الداوود کنعانی بوده یا نه.
        اقتباس مستقیم بودن از یه چیز برای یوبی سافت حسابی دردسر میشه از لحاظ مالی، حقوقی، حقیقی و کلی دردسر دیگه.

        • Pagan-min
          Pagan-min | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

          درست. حرف شما درست.
          ولی دیده بودیم که برای اودیسه یه کارشناس رو فرستاده بودند که بازسازی کنه.
          یعنی خودشون منکر این نیستن که بازی کاملا تخیلی باشه.
          ولی حرف شما هم درست بود.

          • Wandering-Warden
            Wandering-Warden | ۲۵ فروردین ۱۴۰۰

            بله همچنان هم بازسازی محیطی، فرهنگی و تا حد زیادی تاریخی سری اولویت بسیار بالایی داره. اساسینز کرید یه alternative history با المان های علمی تخیلیه. ترکیبی که به یوبی سافت اجازه میده در بازه‌های تاریخی مختلف و کشورهای مختلف یک داستان واحد بگه. نبوغ داستان اساسینز کرید این انعطافیه که داره، نه صرفا منبع الهامش. یوبی سافت هر وقت تصمیم بگیره که لوکیشن بعدی بازیش کجاست از تحقیق در مورد اونجا کم نمیزاره.

  • Mohsen2288
    Mohsen2288 | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

    یوبی سافت جان اگه کار نداشتی اساسینز کرید بعدی رو تو کابل افغانستان هم بیاری ها ما که استقبال می کنیم??

  • Pagan-min
    Pagan-min | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

    حالا خوبه فرقه حشاشین داخل ایران بوده.
    بعد جالبیش اینجاست که توی اودیسه با اینکه ایرانی ها بودن.
    ولی زدن لت و پار کردن ایرانی ها را.
    قسمت طنز مطلب اینجاست که توی دوره خشایار شاه، ایران توی دو جنگ به یونان شکست خورد. متاسفانه شاه های بعدی باعث شدند که سلسله سلوکیان به وجود بیاد(منبع یه کتاب بود که تاریخ قبل از ورود اسلام به ایران را کامل توضیح داده بود)

    • Pagan-min
      Pagan-min | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

      من تا جایی که مادر گرامی را پیدا کنند پیش رفتم.
      بیشتر نه.
      یکم داستانش اذیت میکرد منو

  • Uncle-STULIN
    Uncle-STULIN | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

    ما بگیم بیاید تو ایران میگین میایم (خیلی زود میایم) بعداً نمیاین، حالا که اینها رو نمیشه کاریش کرد ولی حداقل در دوره زمانی بعد از تشکیل حشاشین ها داستانتون رو پیش ببرین؛ نه آخه تو که علاقه «وافری» به تاریخ داری بگو ببینم دوره واکینگ ها و یا دوره اینکاها چه ربطی به حشاشین ها دارن ؟ اصلاً چند صد سال بعد از سقوط این دوره ها این فرقه مذهبی درست شده

    • Pagan-min
      Pagan-min | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

      ایشون کلا تو فضا هستن.
      یه چیزی میگه و می‌ره.
      حرف خیلی قشنگ بود.
      وایکینگ ها خیلی قبل تر از فرقه حشاشین سقوط کردن.
      کلا تاریخو ماریخو کامل زیر سوال برد.
      ولش کن بذار توی فضای خودش باشه:))

      • Wandering-Warden
        Wandering-Warden | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

        داستان اساسینز کرید و دنیاش یکم متفاوت با دنیای خودمونه. راحت میتونن هر جایی ببرنش.

        • Pagan-min
          Pagan-min | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

          برادر وقتی داستان بازی از یه فرقه واقعی الهام گرفته شده.
          نمیتونه قبل از اون چیزی بسازه.

  • Arvinam
    Arvinam | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

    رفتی سلام برسون

  • Asgary
    Asgary | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

    والا دیگه خسته شدیم یه نسخه تو ایران باشه به جایی بر نمیخوره‌

  • Victor41148
    Victor41148 | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

    "به عنوان کسی که علاقه وافری به تاریخ دارد"
    ??? تو گفتی منم باورم شد اگر راست میگه چرا از خواستگاه فرقه قاتلین بازی نمیسازی؟

    • Siamakbaya
      Siamakbaya | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

      خواستگاهش وقتی خودش به تاریخش اندازه پشه اهمیت نمیده چه کار باید کرد. : (

      "جزیره مالت که محل سکونت انسان‌ها ۵۲۰۰ سال قبل از میلاد بوده می‌تواند مکانی عالی برای روایت یک داستان جدید از اساسینز کرید باشد."

      این جملات بیشتر آدمو آتیش میزنه...

      • Pagan-min
        Pagan-min | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

        صد البته ایران باید باهاشون همکاری کنه.
        توی اودیسه یه کارشناس فرستادن یونان تا با دقت بررسی کنه

مطالب پیشنهادی