ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

خالق بازی Assassin’s Creed از همکاری با سونی می‌گوید

«جید ریموند» تهیه‌کننده و یکی از خالقان بازی Assassin's Creed درباره اولین بازی استودیو جدید خود یعنی Haven صحبت کرد که به صورت انحصاری برای پلی استیشن ساخته شده است. او در مصاحبه جدید خود ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

«جید ریموند» تهیه‌کننده و یکی از خالقان بازی Assassin's Creed درباره اولین بازی استودیو جدید خود یعنی Haven صحبت کرد که به صورت انحصاری برای پلی استیشن ساخته شده است.

او در مصاحبه جدید خود درباره اولین IP جدید استودیو خود و همچنین همکاری با سونی صحبت می‌کند. به گفته ریموند، اولین بازی استودیو Haven واقعا بلندپروازانه خواهد بود و نشان می‌دهد که پلی استیشن قادر به انجام چه کاری است. او همچنین اظهار داشت که حجم بازی ممکن است واقعا زیاد باشد و فناوری پخش بازی در اجرای آن نقش داشته باشد.

بازی Assassin's Creed

ریموند درباره جزئیات اولین بازی Haven اطلاعات زیادی به اشتراک نگذاشت، با این وجود تایید کرد که این بازی دارای عناصر اجتماعی قابل توجهی خواهد بود. او گفت:

همه‌گیری ثابت کرده است که گیم پلی روابط اجتماعی را تقویت می‌کند. مخصوصا برای نسل جوان، که با استفاده از بازی‌ها دوست‌های جدیدی پیدا می‌کنند. این چیزی است که واقعا می‌خواهیم بسازیم و برای آن طراحی کنیم.

با این وجود طبق گفته‌های ریموند اولین بازی Haven یک IP جدید است و هدف این استودیو ایجاد دنیایی است که برای چندین نسل دوام بیاورد.

اما چطور می‌توان یک IP طراحی کرد که عمق زیادی داشته باشد و از همان ابتدا طرفداران را به سمت خود جذب کند؟ هنگامی که در حال کار روی بازی Assassin's Creed بودیم، به دنبال یک IP بودیم که می‌تواند در آینده به تیم‌های خلاقی سپرده شود.

ریموند درباره امضای قرارداد با پلی استیشن برای اولین بازی Haven گفت سونی به عنوان شرکتی شناخته می‌شود که روند خلاقیت را به خوبی درک می‌کند. او همچنین از استقلال استودیوهای بازی‌سازی سونی نیز تعریف کرد.

پس از تولید بازی‌های اصلی سری Assassin's Creed در یوبیسافت، ریموند به الکترونیک آرتز پیوست و روی یک بازی جدید از سری Star Wars کار کرد که هرگز منتشر نشد. او در ادامه به گوگل پیوست تا تیم توسعه داخلی جدید استیدیا را در سال ۲۰۱۹ ایجاد کند و هنگامی که این شرکت تصمیم گرفت استودیوها توسعه بازی خود را تعطیل کند، گوگل را ترک کرد.

بیشتر بخوانید:


ماینکرفت #۳۷ – به آخرین باس ماینکرفت رسیدیم

تماشای ویدیو از یوتوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • AminHdri
    AminHdri | ۱۸ مهر ۱۴۰۰

    یک پقام دارم برای یوبیسافت اگه انحصاری باشه:)

  • Aguilar
    Aguilar | ۱۷ مهر ۱۴۰۰

    Patrice Désilets(خالق بازی اساسینز کرید)
    :am I a joke to you???

  • asal
    asal | ۱۷ مهر ۱۴۰۰

    یعنی میخوان یه اسیزین جدید که انحصاریع بسازن؟

    • Asgary
      Asgary | ۱۷ مهر ۱۴۰۰

      زبونتو گاز بگیر?

      • asal
        asal | ۱۷ مهر ۱۴۰۰

        خب سوال پرسیدم

        • Asgary
          Asgary | ۱۷ مهر ۱۴۰۰

          پرسیدنش هم زشته(:

    • ubisuft
      ubisuft | ۱۷ مهر ۱۴۰۰

      بنظرم خوب میشه اما بعیده

      • asal
        asal | ۱۷ مهر ۱۴۰۰

        اره خوب میشه ولی بعیدم هس?

    • Alirezaeghbal
      Alirezaeghbal | ۱۷ مهر ۱۴۰۰

      اگه بشه خوب میشه چون میدونم اگه پای انحصاری وسط باشه سونی از جون و دل مایه می‌ذاره

      • Asgary
        Asgary | ۱۷ مهر ۱۴۰۰

        عوضش جون هر چی پی سی فنه رو میگیره/:

        • Alireza8405
          Alireza8405 | ۱۷ مهر ۱۴۰۰

          ایکس باکس پلیرا هم هستنا :)

          • Alirezaeghbal
            Alirezaeghbal | ۱۷ مهر ۱۴۰۰

            اره ولی اگه به من بگم به اساسین انحصاری تماما برای ایکس باکس بیاد و هیچ وقت من نتونم بازی کنم حتی اگه برای ایکس‌باکس بگیرم ولی بازی قراره خیلی خوب باشه میگم چه عالی چون قرار نیست در نقش وایکینگ و سامورایی باشم قراره یه اساسینس باشم

    • BenitoMussolini
      BenitoMussolini | ۱۷ مهر ۱۴۰۰

      دیگه از این سوالا نکن?

مطالب پیشنهادی