سگا برای مایکروسافت بازی انحصاری نمیسازد
همکاری با اهدافی بزرگتر
چند هفته پیش سگا از اتحادیه استراتژیک آنها با مایکروسافت خبر داده بود، اما این موضوع به معنی انتشار بازیهای انحصاری برای کنسول ایکس باکس سری ایکس/اس نیست.
چند هفته پیش سگا اعلام کرد که با مایکروسافت به توافق رسیده تا بازیهای جهانی و در مقیاس بزرگ خود را در محیط توسعه نسل بعدی پلتفرم ابری Azure از مایکروسافت بسازد. اکنون این کمپانی در جدیدترین جلسه مالی خود اعلام کرده که این همکاری به معنی این نیست که بازیهای آنها به صورت انحصاری برای ایکس باکس به بازار عرضه خواهند شد.
ما در حال حاضر یک رابطه تجاری بسیار نزدیک با مایکروسافت داریم و توسعه عناوین بزرگی که آنها برون سپاری کرده بودند را انجام دادهایم و به عنوان یک استودیو ترد پارتی، عناوین مختلفی را برای آنها عرضه میکنیم. وقتی ما پروژه سوپر گیم را معرفی کردیم برای مایکروسافت جالب بود و در نهایت به همکاری بین ما تبدیل شد. ما قرار نیست برای آنها بازی انحصاری بسازیم، بلکه سوپر گیمی با پشتیبانی فنی آنها میسازیم که کل جهان بتواند بازی کند.
البته همانطور که سایت videogameschronicle.com اعلام کرده، استودیوهای Creative Assembly و Relic که به سگا تعلق دارد در چند سال گذشته دو بازی Halo Wars 2 و Age of Empires 4 را به صورت انحصاری برای مایکروسافت توسعه دادهاند.
سگا شبکه استودیوهای بسیار بزرگی در ژاپن و دیگر نقاط جهان دارد که در میان آنها میتوان به Creative Assembly (سازنده سری بازی Total War)، اسپورت اینتراکتیو (سازنده Football Manager)، رلیک (سازنده Age of Empires IV)، استودیو Atlus (سازنده پرسونا)، Amplitude (سازنده Humankind) و Two Point (سازنده Two Point Hospital) اشاره کرد.
این کمپانی برنامه دارد در پنج سال آینده سوپر گیم خود را منتشر کند. گزارشات مختلفی که از این شرکت به بیرون منتشر شده نشان میدهند آنها روی پروژه بسیار بزرگی کار میکنند. همکاری مایکروسافت و سگا چندان تعجب برانگیز نیست و این شرکت حتی زیرساختهای ابری خود را در اختیار سونی نیز قرار داده است.
بهترین سلاحهای پابجی نیو استیت و ۵ بازی فوتبالی برتر موبایل
به درک
ابر بازی:من که چشمم ابنمیخوره چیزه خوبی شه
فقط با ماکروسافت نمیشه ای کاش از دیگران هم کمک بگیرنون ابببر بازی هست الکی نیست که
من حالیم نشد?
یکی حالیم کنه اگر بازی انحصاری نیس پس چی چی میشه