ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

فیل اسپنسر: ایکس باکس امروزی می‌توانست بانجی را حفظ کند

فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی مایکروسافت معتقد است که اکوسیستم مدرن این شرکت می‌توانست به حفظ بانجی، توسعه‌دهنده Halo و Destiny کمک کند. Bungie سال ۲۰۰۰ و پیش از عرضه بازی موفق Halo: Combat Evolved ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی مایکروسافت معتقد است که اکوسیستم مدرن این شرکت می‌توانست به حفظ بانجی، توسعه‌دهنده Halo و Destiny کمک کند.

Bungie سال ۲۰۰۰ و پیش از عرضه بازی موفق Halo: Combat Evolved توسط مایکروسافت خریداری شده بود. با این وجود هفت سال بعد و در سال ۲۰۰۷، بانجی اجازه پیدا کرد تا از مایکروسافت جدا شود و یک بار دیگر به یک شرکت مستقل خصوصی Bungie LLC تبدیل شود و مایکروسافت نیز مالکیت Halo را حفظ کرد.

مطلب پیشنهادی
مدمکس انیمه‌ای با چاشنی طنز
بررسی بازی Sand Land

اسپنسر اکنون در مصاحبه جدید خود با سایت Axios عنوان می‌کند که از دلایل تصمیم این توسعه‌دهنده برای جدایی از مایکروسافت آگاه است. رئیس ایکس باکس گفت:

در آن زمان، آن‌ها جاه طلبی‌های بزرگی داشتند و کسب و کار خود را به مبلغ مشخصی فروخته بودند. آن‌ها موفقیت Halo را دیده بودند و با خود تصور کردند که مایکروسافت بیشتر از بانجی از موفقیت Halo سود کرده است. هیچ روایت دیگری در این رابطه وجود ندارد.

بانجی

او در ادامه مصاحبه خود با اشاره به موفقیت بازی بزرگ بعدی بانجی، یعنی Destiny عنوان کرد که جذابیت انجام این کار به عنوان یک شرکت مستقل کاملا قابل درک است.

زمانی که از اسپنسر سوال شد که آیا به عقیده او جدایی از مایکروسافت امری اجتناب ناپذیر بوده و اینکه آیا غول فناوری می‌توانست آن‌ها را حفظ کند، پاسخ داد:

آیا امروز می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟ فکر می‌کنم که می‌توانیم.

اسپنسر ماه گذشته در گفتگو با GQ UK عنوان کرد که مایکروسافت او را تحت فشار قرار داده تا جانشین خود را مشخص کند. او در مصاحبه خود گفت:

مشخصا به عنوان فردی که ۳۳ سال اینجا بوده، در مقایسه با گذشته سال‌های کمتری پیش‌رو خود دارم. اما در حال حاضر چیزی برای من مهم‌تر از طول عمر و پایداری این تیم نیست.

رئیس ایکس باکس در این مصاحبه درباره جدایی خود از مایکروسافت گفته بود: «زمانی که به بهبودی تیم در بلندمدت فکر می‌کنید، باید این کار را انجام دهید.»


ماینکرفت #۵۴ – راند سوم مسابقه بیلد بتل!

تماشای ویدیو از یوتوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • amirhoss3in
    amirhoss3in | ۱۵ آذر ۱۴۰۰

    چجوری با ارزون ترین قیمت یک استدیو رو بخریم پارت ۱

    • soul-ninja-15
      soul-ninja-15 | ۱۵ آذر ۱۴۰۰

      از کتاب گفته های یک فنبوی

      • amirhoss3in
        amirhoss3in | ۱۵ آذر ۱۴۰۰

        من فنبوی نیستم شما نمیتونی منظور رو بگیری یا لابد خودت میخوای منظور رو نگیری وقتی داره با این لحن میگه آیا امروز می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟ فکر می‌کنم که می‌توانیم. و اینجوری وضعیت استدیو رو میزنه تو سرش لابد میخواد بگه ما اصلا قصدمون پیشنهاد غیر مستقیم به بانجی نیست!
        یه انتن جدید تهیه کنید به نظرم

  • TLmen
    TLmen | ۱۵ آذر ۱۴۰۰

    از یک طرف مایکروسافت حق داره چون بودجه زیادی داره و میتونه به بانجی کمک کنه ولی از طرف دیگه بانجی هم حق داره چون اگر بره زیر مجموعه مایکروسافت دیگه نمیتونه فقط خودش ایده بده باید با دستورات مایکروسافت پیش بره که خب خیلی اذیتشون میکنه.

  • aaaa
    aaaa | ۱۴ آذر ۱۴۰۰

    اسپم:
    تو مقاله قیمت کنسول من نتونستم اونموقع کامنت بدم ولی کامنتا رو خوندم خواستم همونجا بنویسم من چه جور کاربریم ولی خب گفتم مقاله قدیمیه نمیبینید پس اینجا میگم:
    من چه جور کاربریم?

    • amirhoss3in
      amirhoss3in | ۱۵ آذر ۱۴۰۰

      بد چون داری اسپم میکنی

      • aaaa
        aaaa | ۱۵ آذر ۱۴۰۰

        ممنون?

مطالب پیشنهادی