اعتراف مایکروسافت نسبت به تصمیم اشتباه خود درباره استودیو Lionhead
Lionhead خالق Fable سال ۲۰۱۶ تعطیل شد
مایکروسافت در یک مستند شش قسمتی جدید از رویکرد خود نسبت به استودیو Lionhead که سال ۲۰۱۶ تعطیل شد به عنوان یک «اشتباه» یاد کرد که به شکلگیری نحوه همکاری آنها با توسعهدهندگان خریداری شده کمک کرده است.
در این قسمت ششم این مستند که Power On: The Story of Xbox نام دارد بخش کوتاهی به استودیو Lionhead اختصاص داده شده است که بازیهایی مانند Fable و The Movies را در کارنامه خود دارد. شانون لوفتیس که در زمان بسته شدن Lionhead مدیر کل انتشارات بازیهای جهانی مایکروسافت بود گفت:
مطلب پیشنهادی:ترفندهای بازی Dead Island 2 برای حرفهای شدناستاد زامبیکشی باشیدیکی از بزرگترین اشتباهاتی که در گذشته از آن چیز جدید آموختیم، Lionhead بود. ما Fable 1 را تا قبل از آن منتشر کرده بودیم که بازی موفقی بود و طرفداران چیزهای بیشتری درخواست میکردند و بنابراین Lionhead را خریداری کردیم. سالهای خوبی بود.
او ادامه میدهد:
اما بعد از Fable 2 کینکت به بازار آمد و پیوند این دو هرگز شکل نگرفت. سپس Fable: The Journey برای بسیاری از کاربران یک بازی پرشور بود، اما فکر میکنم کاملا نسبت به محبوبیت Fable 1 و 2 فاصله قابل توجهی داشت.
سارا باند، رئیس بخش تجارب سازنده بازی و اکوسیستم ایکس باکس نیز در این رابطه توضیح داد:
مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۳ ویجیاتو؛ چقدر با بتسدا آشنا هستید؟ما Lionhead را در سال ۲۰۰۶ خریداری و آن را در سال ۲۰۱۶ تعطیل کردیم. چند سال بعد، دوباره به آن تجربه فکر کردیم. چه چیزهایی یاد گرفتیم و چگونه اشتباهاتمان را تکرار نکنیم؟
بنابراین مایکروسافت از این تجربه چه چیزی یاد گرفته است؟ فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس به این سوال پاسخ میدهد:
شما یک استودیو را برای کارهایی که در حال حاضر در آن عالی هستند خریداری میکنید و وظیفه شما این است که به آنها کمک کنید تا کارهای خود را سریعتر انجام دهند، نه اینکه آنها به کارهای شما سرعت ببخشند.
طبق مصاحبههای انجام شده در این مستند، کاملا مشخص است که مایکروسافت متوجه شده که با تعطیل کردن این استودیوی بریتانیایی موقعیت بزرگی را از دست داده است. جایی در این مستند، لوفتیس نیز عنوان میکند: «ای کاش Lionhead هنوز یک استودیو کارآمد بود.»
مطلب پیشنهادی:۵ مکان مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشانزمین کاملا هم یک بیابون بی آب و علف نیستدر حالی که دیگر استودیو Lionhead وجود ندارد، میراث این استودیو با بازی جدید Fable که در حال حاضر توسط Playground Games در حال توسعه است، زنده میماند. این نسخه جدید ایدههای قدیمی و جدید بازی نقش آفرینی فانتزی را ترکیب میکند و با استفاده از موتور Forza ساخته میشود که با توجه به کیفیت بازی Forza Horizon 5 هیجانانگیز به نظر میرسد.
ماینکرفت #۵۶ – چه بلایی سر پدرام اومده؟؟
جدا اصلا این xbox ، xbox نسل قبل نیست به کل عوض شده انحصاری های عالی، سخت افزار قوی، قیمت خیلی پایین ،گیم پس،واقعا اسپنسر یکی از بهترین مدیر هایی هست که دیدم
ببخشید بابت اسپم ولی داستان اسپایدر من ۳ لو رفت