خالق Silent Hill بازسازی آن را دشوارتر از رزیدنت اویل میداند
خالق بازی Silent Hill یعنی کیچیرو تویاما بهتازگی در مصاحبهای اعلام کرده که اعتقاد دارد بازسازی سایلنت هیل، بازی ترسناک و کلاسیک او، بسیار دشوارتر از رزیدنت اویل خواهد بود. با توجه به موفقیتهای بزرگ ...
خالق بازی Silent Hill یعنی کیچیرو تویاما بهتازگی در مصاحبهای اعلام کرده که اعتقاد دارد بازسازی سایلنت هیل، بازی ترسناک و کلاسیک او، بسیار دشوارتر از رزیدنت اویل خواهد بود.
با توجه به موفقیتهای بزرگ کپکام پس از ساخت ریمیک بازیهای رزیدنت اویل (که در ژاپن با نام Biohazard شناخته میشود)، وبسایت VGC در مصاحبه با تومایا از او پرسیده که آیا ایده بازسازی سایلنت هیل توسط کونامی برای او جالب خواهد بود یا خیر. تویوما در این باره گفت:
فکر میکنم بازسازی گیمپلی سایلنت هیل از Biohazard (رزیدنت اویل) سختتر باشد، زیرا یک مفهوم قدیمیتر است. این یک بازی اکشن نیست که بتوانید مانند رزیدنت اویل اکشن آن را اصلاح کنید. رساندن سایلنت هیل به استانداردهای فعلی یا بهبود گرافیکی آن، چیزی نیست که طرفداران را راضی کند. به نظر من باید درباره مفهوم آن تجدید نظر کنید تا برای طرفداران جالب توجه شود.
در یک مصاحبه دیگر، از تویوما راجع به ساخت ریمیک بازیها به طور کلی پرسیده شد که وی اینگونه به آن پاسخ داد:
برخلاف فیلمها، لذت بردن از بازیها مانند همان حالت اصلی خود دشوار است. بدون شک این موضوع بهخاطر شکلی کلی پلتفرم بازیها است اما با گذشت زمان، مکانیکهای بازی، منطق و پختگی خود را از دست میدهد. از لحاظ بصری، واضح است که این بازی برای تجهیزات مدرن ساخته نشده، بنابراین من مطلقا مخالفتی با ساخت بازی جدید با وجود عنصر اصلی برای مطابقت با عصر مدرنی که امروز در آن زندگی میکنیم، ندارم.
با این وجود، به نظر نمیرسد تویوما در آیندهای نزدیک روی یک بازی جدید Silent Hill کار کند. این درحالی است که هفته پیش طی مراسم گیم اوادرز ۲۰۲۱، با انتشار یک تریلر از نخستین بازی استودیو Bokeh Game، به نام Slitterhead رونمایی شد. در طول این تریلر، طرفداران با صحنههای وحشتناکی از هیولاهای بازی مواجه شدند.
ویجیلاگ پلاس: مرور اتفاقات گیم آواردز و رایگان شدن پابجی
تماشای نسخه با کیفیت از کانال یوتیوب ویجیاتو
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بنظرم اگه سایلنت هیلو سوم شخص بسازن جالب نمیشه
اگه ریمیک میکنن بنظرم اول شخص بهتر میشه
سلام به همگی. نظر بنده اینکه اگه یک مدیر بداند باید چه افرادی را دور هم جمع کند و چگونه و چقدر هزینه کند می توانید هر بازی ایها به بهترین شکل ممکن بسازد.بالاخره بازی ساز های قدیمی هم از آسمان نیوفتادند. استعداد بسیاره تو هر زمینه ای. مهم اینکه از این استعداد ها استفاده بشه.
به نظر من هم خیلی سخت تره
چون این بازی خیلی خیلی مکانیزم هاش قدیمی شدن و با رزیدنت ایول در چند جا فرق اساسی داره و همین تفاوت ها باعث سخت تر شدن ریمیک سایلنت هیل میشه نسبت به رزیدنت ایول