یوبیسافت با خروج گسترده کارمندان خود دست و پنجه نرم میکند
طبق گزارشها، یوبیسافت در حال دست و پنجه نرم کردن با افزایش اعتراضات و فرسایش کارکنان ناشی از دستمزد کم، فرجامخواهی مداوم MeToo# و سایر مشکلات است. در دورهای که صنایع مختلف درگیر موجهای گستردهای ...
طبق گزارشها، یوبیسافت در حال دست و پنجه نرم کردن با افزایش اعتراضات و فرسایش کارکنان ناشی از دستمزد کم، فرجامخواهی مداوم MeToo# و سایر مشکلات است.
در دورهای که صنایع مختلف درگیر موجهای گستردهای از اعتراضات و جداییها بوده و کارکنان به دنبال دستمزد و شرایط کاری بهتر در بحبوحه بیماری همهگیر کرونا هستند، بهنظر میرسد که یوبیسافت بهطور خاص با گردش مالی غیرطبیعی بالایی روبرو است.
طبق گزارش جدید Axios، یوبیسافت در ۱۸ ماه گذشته شاهد «خروجیهای گسترده» کارمندان سطح پایین و متوسط و همچنین نامهای بزرگ شرکت بوده است. پنج نفر از ۲۵ نفر برتری که بر روی بازی Far Cry 6 کار میکردند و همچنین دوازده نفر از ۵۰ نام برتر پروژه Assassin's Creed: Valhalla از شرکت خارج شدهاند. دو کارمند فعلی یوبیسافت به سایت گفتند که این خروجیها باعث کندی یا توقف پروژهها میشود.
خروج کارکنان در استودیوهای کانادایی یوبیسافت، در شهرهای مونترال و تورنتو قابل توجه بوده است. بهطوری که از مشاهده صفحه لینکدین میتوان فهمید که تعداد کارکنان این دو استودیو در شش ماه گذشته حداقل ۶۰ نفر کاهش یافته است. کارمندان خروجی به Axios گفتند که در رابطه با شعبه مونترال، بهتر بودن پیشنهادات رقیب در استودیوهای جدید، دلیل اصلی این فرسایش بالا بوده است. اگرچه گفته میشود پیشنهادات جدید یوبیسافت برای افزایش دستمزد، بهطور کلی باعث کاهش موج خروجیها شده است.
جدای از فرصتهای رقابتی، کارمندان فعلی و سابق شرکت اعلام کردند که حقوق پایین، ناامیدی از هدایت خلاقانه و ناراحتی از مدیریت یوبیسافت در رابطه با اتفاقات MeToo# - که اخیرا خود منجر به خروج چند کارمند به واسطه رفتارهای سمی شد - باعث چنین اتفاقی شده است. یکی از کارمندان سابق که پس از تلاش برای مشارکت در اصلاح فرهنگ شرکت، در سال جاری یوبیسافت را ترک کرده است چنین گفت:
آنها به طور مداوم بر «گذشت از موضوع» و «نگاه روبه جلو» تاکید میکردند در حالی که شکایتها، نگرانیها و گلایههای کارمندان خود را نادیده میگرفتند… شرم آور است.
یوبیسافت در پاسخ به گزارش Axios اظهار داشت که نرخ فرسایش آنها (که لینکدین ۱۲ درصد نشان میدهد) چند درصد بالاتر از حد نرمال اما همچنان در حد استانداردهای صنعت است. برای مثال، نرخ فرسایش اکتیویژن بلیزارد (طبق اطلاعات لینکدین) ۱۶٪ است. شرکت EA نرخ ۹٪، تیک تو نرخ ۸٪ و اپیک گیمز نرخ ۷٪ را دارد. میانگین نرخ فرسایش صنعت بازی تا ژانویه سال ۲۰۲۰ (دی ۱۳۹۸)، ۱۵.۵ درصد بوده است.
یوبیسافت همچنین اضافه کرد که از ماه آپریل تاکنون، بیش از ۲۶۰۰ کارمند استخدام کرده است، اگرچه Axios خاطرنشان میکند در سالهای گذشته بیش از ۴۵۰۰ نفر را استخدام میکرده است. هفته گذشته، یوبیسافت اعلام کرد که ساخت بازسازی Splinter Cell را در شعبه تورنتو آغاز کرده است، اعلامیهای که ظاهرا در تلاشی برای جذب استعدادهای بیشتر انجام شده چرا که مستقیما به خبر استخدام نیروی جدید ربط پیدا کرده بود.
ویجیلاگ پلاس: مرور اتفاقات گیم آواردز و رایگان شدن پابجی
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
رفتار سمی؟
مثلا چه رفتاری؟
اصن قضیه metoo چیه؟
ماکرو باید بخرتش و دستی روش بکشه
???????
یوبی درست شدنی نیست:/
یوبیسافت یه زمانی کلی فن بیس بزرگ داشت ولی الان داره فرو میریزه
چه اتفاقی داره برای صنعت ویدیو گیم میگذره اکتیوژن ! بانجی! یوبیسافت! بازی ها ضعیف شدن پر ازهیتر چه اتفاقی داره میوفته؟!
پایین سمت چپ کدوم بازی هست؟
هکسره
من جای کارمندای یوبی بودم تا حالا صدبار استعفا میدادم
از نظرم یه عده خیلی دیگه دارن یوبی سافت و بازی هاشو میکوبن و اگه یه نگاه کلی به چند تا از بازی هاش بندازیم میبینیم که کلی اوقات خوش رو برای ما رقم زدن و تقریبا تمام بازی هاش خوب هستن بازی های مثل اساسینز کرید ، فارکرای ، اسپلینتر سل ، ریمن ، پرنس آف پرشیا و... بازی های خوب و سرگرم کننده ای هستن و اگه یوبیسافت یکم بیشتر روشون کار کنه و ار سال یه اساسینز کرید نسازه خیلی پیشرفت میکنه
ببخشید یکم طولانی شد ?
موجود غیر منطقی هستی ?
من خودم ازش زیاد بازی نکردم ولی هر ۳تا بازی واچ داگز رو پلی دادم و واقعا راضی بودم باگ هم نداشت بجز بعضی جاها که باگای سادهای داشت که تو بازیای معمولی هم میشد دید
فارکرای هم، هم نسخه ۳ و هم ۵ رو بازی کردم و اگر با اول شخص بودن یه بازی مشکلی نداشته باشین بهتون میچسبه
خب دیگه بعضی ها بیخودی خودشون رو کردن هیتر یوبی سافت
من خودم فن سابقش بودم ولی دیگه هیترش شدم
بخاطر اینکه دیگه پرنس آف پرشیا نمیسازه ؟
در مورد اون بحث باید بگم که یوبی سافت نصف حق امتیاز پرنس رو داره و هر فیلم و بازی بخواد ازش بسازه باید نصف سودش رو به اون کمپانی که نصف دیگه امتیازش رو داره (و اسمشو یادم نمیاد ?) بده.
اگر هم قبول ندارین با یکم تحقیق به همین موضوع میرسین.
یوبیسافت مثل تاریخ ایرانه
دو دوره داره
ایران:قبل و بعد از اسلام
یوبیسافت:قبل و بعد از اساسینزکرید
هردوتاشون توی دوره ی دوم نابود شدن
با حرفت مخالفم چون یوبیسافت تا وقته که بازی هاش به تکرار نیفتاده بودن بازی های عالیه زیادی ساخت مثل اساسینز سگانه اتزیو و فار کرای ۳
به ورشکست شدنش راضیم?
چندین سال روی خوب جلوه دادن یه فرانچایز کار میکنه و بعد با اقتدار و افتخار گند میزنه توش
خود درگیری داره
?...
یکی از مشکل های یوبی سافت اینه که ایده هاش برای اساسینز کرید تموم شده ( دیگه هر کشوری رو با هر تاریخی رفته ، جز ایران ?) اما باز هم بخاطر محبوب بودن اساسینز و فروش خوبش ولش نمیکنه
با اینکه خفن ترین فرانچایز های ممکنو داره ولی واقعا با این باگ های ر?ی?د?ا?ن
حقشه من به شخصه میتونم هنوز تا آخر عمرم واو داگز بازی کنم از وقتی سوم بودم بازی میکردم یادش بخیر داییم برام خرید ?
و متاسفانه از اون به بعد نه داییمو دیدم نه بازی های خوب یوبیسافت ?
خفن ترین فرنچایز های ممکن ؟
جو موضوع زیاد بود
من که یکی از دایی هام رو از تا حالا ندیدم...
"از" اضافه است?
حقشه
چه ربطی داره داداش الان اینهمه اساسینز کرید خوب ساخته
بعدشم تا کی نمیسازه مطمعن باش بلاخره تو ایرانم میسازه ☻