ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بخش EA Originals
اخبار و مقالات

مدیر ارشد الکترونیک آرتز از بخش EA Originals می‌گوید

«مت بیلبی»، معاون ارشد اجرایی در شرکت الکترونیک آرتز از اهداف این شرکت برای بخش EA Originals می‌گوید. این بخش برای این تأسیس شده که محصولات الکترونیک آرتز دامنه‌ای فراتر از بازی‌های بزرگ را فراگیرد. ...

مهرشاد مرادزاده
نوشته شده توسط مهرشاد مرادزاده | ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۵

«مت بیلبی»، معاون ارشد اجرایی در شرکت الکترونیک آرتز از اهداف این شرکت برای بخش EA Originals می‌گوید. این بخش برای این تأسیس شده که محصولات الکترونیک آرتز دامنه‌ای فراتر از بازی‌های بزرگ را فراگیرد.

بیلبی به این موضوع اشاره داشت که بخش EA Originals فقط برای توسعه عناوینی که الکترونیک آرتز معمولا می‌سازد تأسیس نشده، بلکه راهی برای عوض کردن دید مردم نسبت به شرکت محسوب می‌شود. او به گیم اینداستری گفت:

به مدت ۲۵ سال‌ عضوی از الکترونیک آرتز بوده‌ام و همچنان با این دید مردم که ما (در این شرکت) آدم‌های بدی هستیم، درگیری دارم. ما ساختن بازی و تجربه کردن آن‌ را دوست داریم. متأسفانه وقتی ما در عنوانی اشتباه می‌کنیم، دنیا به دلیل حد و اندازه (بزرگ) بازی از آن باخبر می‌شود.

بخش EA Originals

بخش دیگر این هدف الکترونیک آرتز برای ساخت بازی‌های هیجان‌انگیز بیشتر، مربوط به مطرح ماندن است. این مورد در ارتباط با استعدادهای تازه کشف‌شده است. کسانی که با بخش EA Originals همکاری می‌کنند، تمام سود را نزد خود نگه می‌دارند و الکترونیک آرتز فقط بخش کمی را برای پوشش بازی برمی‌دارد. بیلبی ادامه داد:

بازی‌های بخش EA Originals عناوینی هستند که ما در بخش بزرگتر الکترونیک آرتز اصلا نمی‌سازیم یا به اندازه کافی تولید نمی‌شوند. بنابراین همزمان با اینکه این عمل وجهه بشردوستانه دارد، به صورت خودخواهانه، راه ما برای حفظ ارتباطمان با استعدادها و ایده‌های کوچکتر محسوب می‌شود.

وقتی شما در یک شرکت هستید و موفقیت‌ها و شکستی‌هایی را درباره مایکروترنسکشن‌ها، عناوین رایگان، جهت‌گیری استراتژی‌ها، شرکت‌های همکار و موتورهای بازیسازی تجربه کرده‌اید، حس خوبی به شما و تیمتان دست می‌دهد که با توسعه‌دهندگان بخش EA Originals همکاری کنید و به آن‌ها توصیه‌هایی واقعی بدهید. این مورد خالصانه حس خوبی به شما می‌دهد. این توصیه‌ها موجب می‌شوند که آن‌ها، این اشتباهات را دوباره مرتکب نشوند.

بیلبی همچنین از این موضوع رونمایی کرد که الکترونیک آرتز هم‌اکنون یک مجمع خلاق دارد که توسط «وینس زمپلا» از استودیوی ریسپاون مدیریت می‌شود. این مجمع وظیفه دارد با تیم‌های کوچکتر همکاری کند، در حل مشکلات کمک کند و اعتماد به دست آورد. بیلبی همچنین اشاره کرد این کمک‌ها موجب رشد تیم‌های کوچکتر و تبدیل شدن آن‌ها به تیم‌های بزرگتر می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی