توسعه پورت پیسی God of War دو سال زمان برده است
یک توسعه دهنده ارشد فاش کرد که پورت بازی God of War برای پیسی حداقل دو سال در حال توسعه بوده است. بازی God of War ابتدا در سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن 4 منتشر ...
یک توسعه دهنده ارشد فاش کرد که پورت بازی God of War برای پیسی حداقل دو سال در حال توسعه بوده است.
بازی God of War ابتدا در سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن 4 منتشر شده بود و اکنون پورت مورد انتظار آن برای پیسی سرانجام امروز منتشر شده که شامل گرافیک آن نیز بهبود پیدا کرده است. هرچند بیشتر این نسخه توسط استودیو کانادایی Jetpack Interactive ساخته شده، اما سازندگان اصلی بازی در استودیو سانتا مونیکا نیز روی آن نظارت داشتهاند. و مدیر ارشد تولید فنی بازی «مت دیوالد» در مصاحبه جدید خود با Game Informer درباره آن صحبت کرده است.
دیوالد در مصاحبه خود توضیح میدهد که ترجیح میدهد بازی را با ماوس و صفحه کلید تجربه کند، زیرا در طول مدت توسعه بازی در دو سال گذشته این کار را زیاد انجام داده است. او گفت:
در واقع بیشتر اوقات با ماوس و کیبورد بازی را انجام میدهد، فقط به این دلیل که دو سال است روی آن کار میکنم و این سبک پیش فرض من است. بازی کردن با ماوس و کیبورد برای من بسیار طبیعی به نظر میرسد.
البته همچنان میتوان بازی را با یک کنترلر از جمله کنترلر ایکس باکس تجربه کرد که نظر این توسعه دهنده نیز درباره چنین تجربهای مثبت بوده است. او در ادامه همچنین اشاره کرد که میتوانید بازی را با کنترلر سوییچ نیز تجربه کنید.
قطعا میتوانید از تمام کنترلرهای شخص ثالث استفاده کنید. ما سعی کردهایم تا حد امکان گزینههای زیادی را به بازی اضافه کنیم، زیرا چه دلیلی برای محدود کردن بازیکنان وجود دارد؟
به گفته سونی، بازی God of War که در آوریل ۲۰۱۸ برای پلی استیشن 5 منتشر شده تا اوت ۲۰۲۱ ۱۹.۵ میلیون نسخه فروخته است. دنباله آن یعنی God of War Ragnarok نیز قرار است در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 4 و 5 منتشر شود و شایعات به مهر ماه برای زمان عرضه آن اشاره دارند.
نمرات پورت پیسی بازی روز گذشته منتشر شده بود که همه چیز در نقدهای ثبت شده آن، نشان دهنده یک تجربه فوقالعاده است.
Top 10:شماره تلفن های عجیبی که تو بازی ها پیدا کردیم
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ماد شرک
تفاوت ریمستر گاد او وار با ریمستر باگتولوژی جی تی ای:
1.زمان ساخت زیر دو سال برای 3 نسخه از جی تی ای زمان ساخت دو سال برای 1 نسخه گاد
2.توسعه توسط تیم بی تجربه و بدون نظارت برای جی تی ای نظارت خود سانتامونیکا بر روی ساخت بازی
3.بهبود گرافیک برای برای گاد بهبود مثلا گیم پلی و مثلا گرافیک و مثلا... برای جی تی ای
باگ افت فریم گلیچ و... برای جی تی ای رفع باگ بالا بردن فریم و رفع گلیچ برای گاد
4.انتقال بازی از نسل 6 به 8 و 9 با زمان توسعه زیر 2 سال برای جی تی ای انتقال 1 نسل و با زمان ساخت 2 سال
و...
دیگه دلیلش رو بدونید چرا متای یه ریمستر 63 میشه و متای ی ریمستر دیگه 93