میازاکی درباره درجه سختی بازی Elden Ring توضیح میدهد
«هیدتاکا میازاکی» کارگردان بازی Elden Ring در مصاحبه جدید خود درباره این بازی و درجه سختی آن توضیح میدهد که هرچند بازی آسانتر نشده اما احتمالا بازیکنان بیشتری آن را تمام خواهند کرد. در مصاحبهای ...
«هیدتاکا میازاکی» کارگردان بازی Elden Ring در مصاحبه جدید خود درباره این بازی و درجه سختی آن توضیح میدهد که هرچند بازی آسانتر نشده اما احتمالا بازیکنان بیشتری آن را تمام خواهند کرد.
در مصاحبهای جدید با وبلاگ پلی استیشن، کارگردان ژاپنی که بیشتر به عنوان خالق سری Demon's Souls و Dark Souls شناخته میشود، توضیح میدهد که فرامسافتور به طور عمد تلاش نکرده که بازی Elden Ring را نسبت به بازیهای قبلی خود آسان کند. با این حال، او انتظار دارد که ساختار جهان باز بازی باعث شود تا تعداد بیشتر از بازیکنان، آن را به پایان برسانند. او گفت:
این بار در Elden Ring ما برای رویارویی با موقعیتهای چالش برانگیز و استفاده از هوش خود برای چیره شدن بر دشمنان و باسها گزینههای زیادی در اختیار بازیکنان قرار دادهایم.
Elden Ring حتی به بازیکنان این امکان را میدهد تا حداکثر با سه دوست خود برای مقابله با دشمنان همراه شوند.
میازاکی در ادامه توضیح میدهد:
در Elden Ring تلاش نکردهایم که میزان سختی بازی را کاهش دهیم، اما فکر میکنم این بار بازیکنان بیشتری آن را به پایان خواهند رساند. سطح آزادی بازیکن برای پیشرفت در جهان بازی به آنها کمک میکند تا با سرعتی آرامتر آن را تجربه کنند.
او همچنین در ادامه اشاره کرد که تمرکز اصلی بازی روی جنبههای اکشن آن نیست و بازیکن اختیار بیشتری برای روبرو شدن با دشمنان دارد. به عنوان مثال در موقعیتهای مختلف میتوان به صورت مخفی کاری دشمنان را از میان برداشت.
بازی Elden Ring هم اکنون قرار است در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ (۶ اسفند ۱۴۰۰) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی عرضه شود. «یاسوهیرو کیتائو» تهیه کننده بازی چند روز گذشته توضیح داده بود که تجربه بخش اصلی بازی حدود ۳۰ ساعت طول خواهد کشید.
Top 10:خفنترین ایستراگهای بازیهای ویدیویی در سال ۲۰۲۱
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
در هر بازی جدید آزادی حمل و میزان حرکات و مکانیک های بازی نسبت به باز های قبل خود، افزایش پیدا می کنه در نتیجه بازیکن در باس فایت ها دستش باز تره . به همین دلیل چه بخواهیم چه نه ، بازی آسون تر میشه مگه اینکه به همان اندازه که به بازیکن آزادی داده میشه و انجام حرکات برای اون آسون تر میشه، به همون اندازه باید هوش مصنوعی باس ها پیشرفته تر و غیر قابل پیش بینی تر بشود
همون همیشگی
بنظرم کامنت تو نباید دیس می گرفت چون واقعاً خیلی خوبه همون همیشگی باشه.
این بازیا همیشه شاهکار بودن و چه بهتر که اینم شاهکار باشه☺
خوبه این طوری دیگه دسته یا کیبورد های کم تری شکسته میشه ?ولی خب ساختار جهان باز خیلی برای این بازی جواب گو هست
بازم تکرار می کنم بازی های میازاکی خیلی سخت نیستن فقط ما عادت به انجام بازی های آسان کردیم.
بنظرم عنواین میازاکی واقعاً میشه بهشون گفت بازی کامل و پر محتوا ، بازی های این استاد بزرگوار مثل چیپس چیتوزی می مونه که پر توش چیپسه انقدر هم پر شده که چند تا چیپس ازش زده بیرون یه کوچولو هم هوا نداره.
بله بازی های میازاکی واقعاً شاهکار هستن و بنظرم قطعاً این بازی از کل عناوین قبلی سخت تره ولی با کمی تلاش این بازی هم مثل بازی های قبلی خیلی آسون میشه☺
نه قضیه اینه که سیستم بازیاش کلا فرق داره با بازیای دیگه
مثلا تو دارک سولز کشتن ۲ تا انمی هم زمان خیلی سخته باید یکی یکی بکشی
ولی بقیه بازیا اینجور نیست