پلاتینیوم گیمز میخواهد با مایکروسافت بازی کنسل شده خود را احیا کند
استودیو ژاپنی پلاتینیوم گیمز اعلام کرد که دوست دارد روزی بازی Scalebound عنوان کنسل شده انحصاری ایکس باکس خود را احیا کند و با «فیل اسپنسر» در این رابطه گفتگو کند. بازی اکشن ماجراجویی Scalebound ...
استودیو ژاپنی پلاتینیوم گیمز اعلام کرد که دوست دارد روزی بازی Scalebound عنوان کنسل شده انحصاری ایکس باکس خود را احیا کند و با «فیل اسپنسر» در این رابطه گفتگو کند.
بازی اکشن ماجراجویی Scalebound ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۷ به صورت انحصاری برای ایکس باکس منتشر شود، اما در نهایت بازی به طور کلی کنسل شد.
در یک مصاحبه جدید با IGN ژاپن، از «آتسوشی اینابا» رئیس پلانیتیوم و «هیدکی کامیا» معاون او درباره تمایل آنها نسبت به احیای بازی سوال شد و آنها برای اولین بار علاقه خود برای مذاکره با مایکروسافت را ابراز کردند.
اینابا گفت:
کامیا همیشه دوست داشته تا Scalebound را احیا کند. بنابراین ما میخواهیم با مایکروسافت گفتگوی مناسبی داشته باشیم.
کامیا که کارگردان بازی نیز بوده، اضافه کرد:
ما کار زیادی روی آن انجام دادهایم و فایدهای ندارد که مایکروسافت آن را در وضعیت فعلی نگه دارد، بنابراین مایل هستیم تا درباره آن کاری را انجام دهیم. فیل! بیا انجامش بدیم!
در گذشته ایکس باکس و پلاتینیوم گیمز درباره اتفاقات Scalebound توضیحاتی را ارائه کرده بودند، اما در ماههای اخیر کامیا به تنهایی مسئولیت لغو نهایی پروژه را بر عهده گرفته است. در ویدیویی که توسط کانال Cutscenes یوتیوب منتشر شد، کامیا توضیح داد که این بازی چگونه به وجود آمد و چرا در نهایت حذف شد.
او در این ویدیو گفت:
از کودکی عاشق دنیای فانتزی بودهام و همیشه میخواستم تا چیزی درباره آن بسازم. با این وجود به دنیایی فکر کردم که در آن مرد جوانی با یک اژدها میجنگد. با این حال، چالشهای بزرگی برای پلاتینیوم گیمز وجود داشت. ما در محیطی کار میکردیم که به آن عادت نداشتیم. در حال توسعه با استفاده از موتور آنریل انجین بودیم و همچنین دانش لازم برای ساخت یک بازی بر اساس ویژگیهای آنلاین را نداشتیم. موانعی که باید بر آنها غلبه میکردیم بسیار بزرگ بودند و به اندازه کافی تجربه نداشتیم تا از آنها عبور کنیم و در نهایت منجر به اتفاق نهایی شد.
من از بازیکنانی که منتظر بازی بودند و همچنین از مایکروسافت که به ما به عنوان یک شریک تجاری اعتماد کرده بود پوزش میخواهم.
فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس معمولا به این نوع گزارشها پاسخ مناسبی ارائه میکند و باید دید به درخواست هیدکی کامیا و پلاتینیوم گیمز چه واکنشی نشان خواهد داد.
ویجیلاگ پلاس: خرید سازنده هیلو توسط سونی و تایید ساخت جی تی ای 6
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اینا هم حتما پول کم اوردن
ولی اگه انحصاری کنه باز خوبه
گرچه بعید میدونم بتونه بازی شاخی بشه
گرافیک رو میشه اوکی کرد نهایت موتور رو عوض میکنن تغییر میدن ولی بعید میدونم بتونن بازی خوبی بدن چون فعلا گه سابقه خوبی ندارن
حرف الکی نزن مایکروسافت فعلا تونسته بازی های انحصاری فوق العاده ای مثل گیرز اف وار و فورزا و هیلو اورده
یه نکته عجیب هم داره
کامیا میگه ما تجربه و دانش کافی برای کار یا آنریل نداشتیم
نکته اول اینکه مایکروسافت خودش متخصص آنریله
نکته دوم مثل نقل و نبات ریخته متخصص آنریل !!
به فرض که احیا شد دیگه گرافیک بازی روی سری ایکس احتمالا قابل قبول نیست !!
خوبه انحصاری جالبی بشه احتمالا .
ولی خب الان اینا سابقه شون خرابه .
می گن ما نه تجربه خوبی داشتیم نه دانش کافی
خب الان خیلی دارن ؟
ممکنه به یه تیم بیشتری برای ساخت نیاز پیدا کنند که نهایتش می شه دوباره همون آش و همون کاسه .
امیدوارم ایندفعه مورد اعتماد تر باشن و جا نزنن
مثل اینکه پول کم اوردن رو اوردن به (هی فیل )?
اصلش فکر کنم گفته : هی فیل ! بیا انجامش بدیم !
احتمالا دوباره کفگیرشون به ته دیگ خورده
"فیل! بیا انجامش بدیم!"
?
نمی دونم چرا این جمله لبخندم رو درآورد
جدا از شوخی، دوست دارم این آی پی احیا بشه.یه جورایی کم بوده اینجور آیپی ها
عهههه شما هم آبی شدی مبارکه??
سلامت باشی عزیزم
اگر احیا بشه و بیاد جزو انحصاری های ایکس باکس خیلی خوب میشه