ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Skull and Bones
اخبار و مقالات

یوبیسافت: توسعه بازی Skull and Bones به خوبی پیش می‌رود

یوبیسافت به تازگی اعلام کرد که ساخت بازی‌هایی که در سال مالی آینده‌ شرکت عرضه می‌شوند، به خوبی پیش می‌رود و این مورد شامل بازی دزدان دریایی چند نفره Skull and Bones نیز می‌شود. فردریک ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

یوبیسافت به تازگی اعلام کرد که ساخت بازی‌هایی که در سال مالی آینده‌ شرکت عرضه می‌شوند، به خوبی پیش می‌رود و این مورد شامل بازی دزدان دریایی چند نفره Skull and Bones نیز می‌شود.

فردریک دوگت، مدیر مالی شرکت یوبیسافت، در جریان جلسه درآمد سه‌ماهه سوم این شرکت با سرمایه‌گذاران گفت که این شرکت از سمت و سوی هنری و پیشرفت پروسه ساخت بازی تاکنون «بسیار خوشحال» است. این گفته‌ها برای کسانی که در این چند سال گذشته مشتاقانه منتظر بازی بوده‌اند، به نظر خبر خوبی است و اگر دوباره انتشار بازی به تعویق نیفتد، به این معنی است که بازی در بازه بین آوریل ۲۰۲۲ (فروردین ۱۴۰۱) تا مارس ۲۰۲۳ (اسفند ۱۴۰۱) منتشر شود.

مطلب پیشنهادی
فرسنگ‌ها زیر انتظارات
بررسی بازی Skull and Bones

Skull and Bones که در حین مراسم E3 2017 معرفی شد، از سال ۲۰۱۳ در حال توسعه است و به عنوان شاخه‌ای از بازی Assassin's Creed: Black Flag محسوب می‌شد. این پروژه به جای اینکه به‌عنوان یک به‌روزرسانی پس از عرضه این بازی محبوب از سری اساسینز کرید منتشر شود، تبدیل به یک عنوان مستقل با تمرکز بر کشتی‌ها و دزدان دریایی شد و در شعبه سنگاپور یوبیسافت توسعه یافت.

این بازی که در ابتدا به عنوان یک عنوان چندنفره شراکتی با PvP و عوامل محیطی برای مبارزه با دیگر بازیکنان معرفی شده بود، قبل از اینکه تا سال ۲۰۱۹ به تعویق بیفتد، قرار بود در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. در ماه می ۲۰۱۹، بازی یک بار دیگر به تعویق افتاد تا در سال مالی ۲۰۲۰/۲۰۲۱ یوبیسافت منتشر شود. از زمان معرفی رسمی بازی تاکنون علاوه بر تاخیرهای مکرر، گفته شد که پروسه ساخت بازی مجدداً ریبوت شده است.

Skull and Bones

گزارشی که در خرداد ماه امسال منتشر شد، بیان کرد که بازی در فاز آلفا قرار دارد و تاخیرهای زیادی را می‌توان به سوء مدیریت، تغییرات کارکنان و مدیریت، بازخوردهای شرکت، راه اندازی مجدد سالانه و این واقعیت که هرگز یک «دیدگاه خلاق روشن» پشت آن وجود نداشت، نسبت داد.

در این گزارش همچنین اشاره شد که این پروژه از بودجه اولیه خود عبور کرده است و برای یوبیسافت حدود ۱۲۰ میلیون دلار هزینه داشته است. گفته می‌شود که کارمندان دیگر استودیوهای یوبیسافت شروع به همکاری در ساخت بازی کرده‌اند.

بازی Skull and Bones هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی‌سی در دست ساخت قرار دارد. با توجه به عقب رفتن زمان عرضه بازی ممکن است تنها برای کنسول‌های نسل نهم عرضه شود یا در بهترین حالت با یک عنوان میان نسلی روبه رو باشیم.

مطلب پیشنهادی
یکی از خاطره‌ساز‌های صنعت گیم
کوییز ۴۰ ویجیاتو؛ چقدر با یوبیسافت آشنا هستید؟

فصل دوم ماینکرفت #۳ – جواب سوال‌هامون رو از پیرمرد گرفتیم

تماشای ویدیو از یوتوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Terminator
    Terminator | ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

    من خیلی به این بازی امیدوارم
    چون طرفدار این مدل بازی ها هستم
    مثل sea of thives

  • Reza-Gamer
    Reza-Gamer | ۲۹ بهمن ۱۴۰۰

    خب اگه خوب پیش می‌رفت که باید یکی دو سال پیش منتشر میشد
    وات دا فاز یوبی سافت؟

    • Death Lake
      Death Lake | ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

      خب جدیدا داره به خوبی پیش میره

  • Death Lake
    Death Lake | ۲۹ بهمن ۱۴۰۰

    بلاخره یه بازی خلاقانه از یوبیسافت دیدیم امیدوارم موفق بشه. به نظرم یک بازی لایو سرویسه اما مطمئن نیستم

مطالب پیشنهادی