ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

خالق سایلنت هیل قصد ساخت یک بازی ترسناک کلاسیک را دارد

کیچیرو تومویا (Keiichiro Toyama)، خالق سایلنت هیل، اعلام کرده که قصد ساخت بازی دیگری از ژانر وحشت روان‌شناختی را دارد. کیچیرو تومویا در یک جلسه پرسش و پاسخ در مورد استودیو جدیدش، Bokeh Game، اعلام ...

اشکان دولتی
نوشته شده توسط اشکان دولتی | ۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۰

کیچیرو تومویا (Keiichiro Toyama)، خالق سایلنت هیل، اعلام کرده که قصد ساخت بازی دیگری از ژانر وحشت روان‌شناختی را دارد.

کیچیرو تومویا در یک جلسه پرسش و پاسخ در مورد استودیو جدیدش، Bokeh Game، اعلام کرد که امیدوار است در آینده بازی دیگری شبیه به سایلنت هیل توسعه دهد. با این وجود او در حال حاضر توانایی ساخت یک بازی اکشن‌ محورتر را دارد و می‌خواهد بازی Slitterhead روی این موضوع تمرکز داشته باشد.

می‌خواهم در آینده با مضامین کلاسیک ترسناک روان‌شناختی مانند سایلنت هیل کار کنم. با این حال ترجیح می‌دهم این کار را زمانی انجام دهم که منابع واقعا محدودی مانند بودجه یا نیرو انسانی کم در اختیار دارم. اکنون ما اعضایی داریم که توانایی کار روی بازی اکشن را دارند. من‌ می‌خواهم از مهارت‌های آن‌ها برای رفتن به مسیر دیگری استفاده کنم. با این وجود قصد دارم در آینده یک بازی شخصی‌تر برای خودم بسازم.

مطلب پیشنهادی
آثاری که لیاقت توجه بیشتری را دارند
۱۵ فیلم ترسناک سال ۲۰۲۳ که کمتر دیده شده‌اند
بازی جدید خالق سایلنت هیل

Slitterhead پر از اکشن و صحنه‌های مبارزه است و بنابر گزارش سایت IGN، کیچیرو تومویا این بار به سراغ وحشت سورئال رفته است.

من یک بازی می‌خواستم که بتوان از اکشن آن لذت برد، اما مفهوم آن صرفا حول کشتن دشمنان نباشد. جنبه ترس آن با ذهن در تضاد باشد و باعث شود که بازیکنان تمایلی به ورود به مبارزه‌ها نداشته باشند. من می‌خواهم با این بازی در زمینه اکشن و هم دراما موفق باشم.

دو سال پیش کیچیرو تویاما به همراه جونیا اوکورا (طراح ارشد سری Gravity Rush) و کازون اوبو ساتو (طراح ارشد بازی Puppeteer) پس از دو دهه فعالیت در سونی، از این شرکت جدا شدند تا استودیو جدید Bokeh Game را تاسیس کنند. این استودیو به سرعت کار روی بازی Slitterhead را آغاز کرده و در مراسم گیم‌ اواردز ۲۰۲۱ از آن رونمایی کرد. با توجه به صحبت‌های تویاما این بازی تفاوت‌های زیادی با سایلنت هیل خواهد داشت. 

مطلب پیشنهادی
موفقیت غافلگیر کننده نتفلیکس
چرا باید به سریال Baby Reindeer (بچه گوزن) توجه کرد؟

ویجی موبایل: نکات جالب کلش رویال و ۵ بازی موبایلی درآمدزا!

تماشای ویدیو از یوتوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • casinooo.blogfa.com
    casinooo.blogfa.com | ۷ اسفند ۱۴۰۰

    فکر کنم میخواد هیولاها و محیطی بسازه که هرچند توی کاراکتر اسلحه های خوبی در اختیار داری اما دلت نمیخواد مثل call of duty بری وسط معرکه ، یه جور حس تضاد بین شجاعت و ترس ایجاد میشه.
    اگه موفق بشه واقعا شاهکاره

  • Death Lake
    Death Lake | ۷ اسفند ۱۴۰۰

    خیلی خبر خوبیه ولی سایلنت هیل یکی از ستون های اصلیش هیدئو کوجیما هست ای کاش (که خیلی بعیده) با کوجیما همکاری کنه

  • Terminator
    Terminator | ۶ اسفند ۱۴۰۰

    خب
    خبر خوبیه

  • khashayar.14236678
    khashayar.14236678 | ۶ اسفند ۱۴۰۰

    هنوز فرق بین بازی کلاسیک و دیگر بازی هارو نفهمیدم.

مطالب پیشنهادی