به نظر میرسد بازی Perfect Dark کارگردان خود را از دست داده است
طبق اطلاعات ذکر شده در صفحه لینکدین دن نوبرگر، کارگردان بازی Perfect Dark از تیم توسعهدهنده ایکس باکس The Initiative کنارهگیری کرده است. طبق صفحه لینکدین دن نوبرگر که توسط Klobrille مشاهده شد، او ماه ...
طبق اطلاعات ذکر شده در صفحه لینکدین دن نوبرگر، کارگردان بازی Perfect Dark از تیم توسعهدهنده ایکس باکس The Initiative کنارهگیری کرده است.
طبق صفحه لینکدین دن نوبرگر که توسط Klobrille مشاهده شد، او ماه گذشته این استودیوی مستقر در کالیفرنیا را ترک کرده است. صفحه پروفایل او در حال حاضر نشان میدهد که او به دنبال کار در جای دیگری در مقامهای طراحی یا کارگردانی است.
نوبرگر نزدیک به چهار سال در استودیو The Initiative کار کرده بود و پیش از این کارگردان سری Tomb Raider در استودیو Crystal Dynamics بود، همان استودیویی که اکنون برای ساخت بازی Perfect Dark با استودیو اصلی همکاری میکند.
خروج کارگردان The Perfect Dark دومین خروجی بزرگ تیم ساخت پروژه در ۱۲ ماه گذشته و احتمالاً بیش از یک سال پیش از انتشار این بازی ریبوت به حساب میآید. در بهمن ماه سال گذشته نیز درو موری، مدیر طراحی بازی اعلام کرده بود که استودیوی ساخت را ترک کرده تا دوباره به کارفرمای سابق خود Insomniac Games بپیوندد. موری دلایل شخصی خود را برای جدایی ذکر کرده بود.
استودیو The Initiative که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد، اکنون توسط دارل گالاگر، رئیس سابق بخش توسعه اکتیویژن و رئیس سابق کریستال داینامیکس، توسعهدهنده سری توم ریدر هدایت میشود.
به غیر از یک تریلر کوتاه سینمایی که زمان رونمایی رسمی از بازی در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۰ دیدیم، اطلاعات زیادی در رابطه با ریبوت Perfect Dark نداریم. اوایل مهر ماه اعلام شد که علاوه بر استودیو The Iniaitive، استودیو کریستال داینامیکس نیز به عنوان توسعهدهنده به این پروژه خواهد پیوست. ماه گذشته نیز صفحه لینکدین کوری باتلر، از تیم ارشد رهبری در Crystal Dynamics نشان داد که احتمالاً این بازی از رویکرد نه چندان محبوب لایو سرویس استفاده خواهد کرد.
گمانهزنیهای اخیر نیز حاکی از آن است که گیمپلی بازی Perfect Dark مایکروسافت در مراسم E3 به نمایش در میآید و تاریخ انتشار احتمالی آن نیز ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ خواهد بود.
Top 10: بهترین مینیگیمها در دنیای بازی
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
احتمالا به خاطر این بوده که استودیو توسعه دهنده اصلی میخواسته بازی یه بازیه لایو سرویس باشه اما خب کارگردان نمیخواسته به همین دلیل استودیو رو ترک کرده