ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جرد لتو
اخبار و مقالات

جرد لتو: سینماها بدون فیلم‌های مارول وجود نداشتند

جرد لتو، بازیگر نقش جوکر در فیلم جوخه انتحاری و فیلم جدید سونی، یعنی موربیوس در صحبت‌های اخیر خود عنوان کرده فیلم‌های ابرقهرمانی و بلاک باستر مارول هستند که درهای سینماها را باز نگه داشته‌اند. ...

دنیا جهانگیری
نوشته شده توسط دنیا جهانگیری | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۰

جرد لتو، بازیگر نقش جوکر در فیلم جوخه انتحاری و فیلم جدید سونی، یعنی موربیوس در صحبت‌های اخیر خود عنوان کرده فیلم‌های ابرقهرمانی و بلاک باستر مارول هستند که درهای سینماها را باز نگه داشته‌اند. وی در مصاحبه خود با ورایتی گفت: «اگر فیلم‌های مارول نبود، نمی‌دانم حتی سالن‌های سینما وجود داشتند یا خیر و این در نوع خود کمی ناراحت‌کننده است.»

مطلب پیشنهادی
بزرگ‌ترین هوادار کاپیتان مارول که خودش یک قهرمان است
آشنایی با میس مارول – قهرمان مسلمان مارول

جرد لتو نقش مایکل موربیوس را در فیلم جدید سونی (و مارول) بازی می‌کند، دکتری که سعی دارد خودش را از یک بیماری نایاب و خاص نجات دهد، گرچه این تلاش او موجب رهایی یک اهریمن دیگر می‌شود. مایکل کیتون نیز قرار است به عنوان شخصیت منفی (به احتمال زیاد کرکس) در این فیلم حضور داشته باشد و احتمالا شاهد یک کراس‌اوور میان فیلم‌های Morbius و Spider-Man: Homecoming باشیم.

فیلم Morbius توسط دنیل اسپینوزا کارگردانی شده که فیلم‌نامه آن را مت سازما و بورک شارپلس نوشته‌اند. در این فیلم علاوه بر جرد لتو که نقش اصلی را بازی می‌کند، مت اسمیت (از سریال دکتر هو) در نقش لاکسیاس کراون، آدریا آرخونا (از سریال Good Omens) در نقش مارتینه، نامزد موربیوس و جرد هریس (سریال چرنوبیل) در نقش مرشد موربیوس، بازی می‌کنند. چندی پیش اعلام شده بود که مدت زمان فیلم موربیوس یک ساعت و چهل و هشت دقیقه است که بیست دقیقه از ونوم ۲ طولانی‌تر است.

فیلم موربیوس پس از چندین بار تاخیر، قرار است سرانجام در تاریخ ۱ آوریل (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی
پارودی شخصیت‌های سرشناس
۹ همتای شخصیت‌های Invincible در دی‌سی و مارول

فورتنایت اما باید همدیگه رو بندازیم پایین

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • Poker face
    Poker face | ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

    سسشعر

    • Siavash-777-AAA
      Siavash-777-AAA | ۳ فروردین ۱۴۰۱

      آیا میدانستید سُسشر درواقع شعری است به اسم سُس؟
      تا فکت های دیگر بدرود

  • casinooo.blogfa.com
    casinooo.blogfa.com | ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

    به زبان نرم میگم ولی کسانی که پاچه خواری میکنند را سگان مورد عنایت قرار میدهند :)

    این سلیقه مردمه که تنبل شده به مرور جو فیلمای ابرقهرمانی میخوابه میرن سمت چیزای جادویی احتمالا . تا وقتی مخاطب کم سواد و ساده باشه هرچی ترند بشه میره سمت همون

  • ironboy134
    ironboy134 | ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

    راست میگه اگه باکس آفیس رو نگاه کنیم فیلم های ابرقهرمانی توی صدر جدول هستند

  • Berserk21
    Berserk21 | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

    خوشم نمیاد ولی تا حد زیادی درست گفته که اونم طبق شرایط الان دنیاست

  • Alireza8405
    Alireza8405 | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

    متاسفانه به نظر میرسه داره درست میگه(البته در دوران کرونا)

    پ‌ن: این "متاسفانه" دلیلش اینه که به نظر من این خوب نیست که آثار ابر قهرمانی در این حد سینما رو تحت سلطه بگیرن. نیازمند آثار ماندگار دیگری هم هستیم و محبوبیت فیلم های سینمایی، بهتره بین سبک ها و ژانر های مختلف تقسیم بشه(به هر صورت نظر من که اینطوره)

  • Niyayesh-j
    Niyayesh-j | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

    مشخصا منظورش کل فیلم های ابرقهرمانیه اینو گفته چون تو مارول و سونی داره کار میکنه عملا
    دروغ هم نمیگه خیلی از فیلم های خوب هم فروش آنچنانی نمیکنن چون جدیدا پلتفرم هایی مثل نتفلیکس و اچ بی او سریع حق بخش رو میگیرن
    بیشتر فروش های سینما مال فیلم های ابرقهرمانین

  • !Spider-Man
    !Spider-Man | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

    نمیخوام دوباره شروع کنم به بحث کردن ولی حرفش درست نیست،البته شاید بشه گفت تا حدودی هم درسته!
    یه مقدار عجیب حرف زد دقیقا نفهمیدم منظورش چیه اما همونطور که یکی از دوستان گفت اگه منظورش بعد از کرونا باشه کاملا درسته.فیلمهای مارول در دوران کرونا پرفروش ترین بودن و مطمئنا اگه این فیلمای کمیک بوکی وجود نداشتن اصلا سینما ها خالی بود

  • Ilia2008
    Ilia2008 | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

    خب اره اگه فیلم های مارول نبودن تو کرونا بعضی از سینما ها ورشکست می شدن

  • MrNemesis
    MrNemesis | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

    مغلته ای بیش نیست !!!
    ملت اوقات فراغت دارن دنبال فیلم دیدن هستن !
    قبلا تعداد زیادی فیلم فانتزی و جدید ساخته میشد ملت میرفتن میدیدن اما الان بد عادت شدن فقط دوست دارن برن سینما ادامه سریال ببینن !!! هیچ چیز تازه ای هم در کار نیست همه چیز سر هم بندی شده ! توی همین مدتی که فیلم اسپایدر من (یکی از بدترین فیلم های تاریخ) اکران شد اگر اسپایدر منی اکران نشده بود و سه تا فیلم خوب فانتزی اکران میشد اگر این فروش 2 میلیاردی تقسیم بر سه میشد بین این فیلما هم فیلما سود کرده بودن هم فیلم خوب دیده بودیم هم سینما ها رونق داشتن !

    • !Spider-Man
      !Spider-Man | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

      بدترین فیلم تاریخ دوست عزیز؟؟؟
      من چی بگم آخه

      • Alireza8405
        Alireza8405 | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

        از نظر من اینکه بهش بگیم "بد ترین فیلم جهان" هم دیگه واقعا نا حقه
        به نظر من یک فیلم معمولی، یا کمی بهتر از معمولی بود. البته از دید کسی که خیلی طرفدار نیست
        اگر بیننده طرفدار اسپایدرمن باشه و اسپایدر من های قبلی رو هم دیده باشه، فیلم از نظر من یک فیلم "خوب" محسوب میشه براش

        • !Spider-Man
          !Spider-Man | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

          ببین داداش ارزیابی یک فیلم کمیک بوکی کار سختی نیست که!
          یه توضیح خلاصه بدم:
          یک فیلم کمیک بوکی رو اینجور ارزیابی میکنند که به منبع اقتباس خودش(یعنی کمیک بوک) وفادار باشه و در عین حال ما توی فیلم نوآوری هایی رو هم شاهد باشیم چون همه چی دقیقا نمیتونه عین دنیای کامیک باشه و یسری چیز ها "باید" فرق کنه.
          .
          خب حالا با این معیار هایی که داریم اگر بخووایم فیلم nwh رو مورد بررسی قرار بدیم میبینیم که این فیلم در مقایسه با دیگر امثال کمیک بوکی خودش یک شاهکار به حساب میاد.

          اگه کسی هم فکر میکنه این حرف من و این معیار ها اشتباه هستند بیاد بگه تا بفهمم کجای کار اشتباهه

          • Alireza8405
            Alireza8405 | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

            داداش مشکل معیار های شما اینه، که معیار هایی برای طرفدار هاست
            وقتی یه شخصیت کمیک بوکی تبدیل به یک فیلم میشه، دیگه با معیار های یک فیلم مورد ارزیابی قرار میگیره. و با اون معیار ها، ما به هیچ وجه با یک "شاهکار" طرف نیستیم

          • !Spider-Man
            !Spider-Man | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

            خب معیار هایی که یک رو فیلم رو باهاش مورد بررسی قرار میدن چی هست؟؟

            اگه قرار باشه همونجور که گادفادر رو نقد کردیم،اسپایدرمن رو هم نقد کنیم طبیعتا nwh میشه یه آشغال به تمام معنا چون فیلم های "کمیک بوکی" با بقیه فیلمها فرق دارند

          • Alireza8405
            Alireza8405 | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

            داداش چرا فیلم های کمیک بوکی رو تافته ی جدا بافته می کنی؟
            هر چی باشه اون ها هم فیلم محسوب میشن
            چرا باید یک داوری و معیار جدید تعریف بشه به طور جداگانه برای یکی از ده ها سبک فیلم های سینما؟

            پ‌ن: داداش گلم، واقعا نه وقت و نه حوصله ی ادامه دادن همچین بحثی رو با شما که یک فنِ دو آتیشه ی عزیز و گرامی هستی ندارم. پس با کمال احترام و برادری، از این بحث خارج میشم
            بوس به کَلت عزیز دل

          • !Spider-Man
            !Spider-Man | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

            ولی به هر حال فیلم کمیک بوکی اسمش روشه پس باید اونجوری ارزیابی بشه.


            گوربان تو، میدونم ادمینی و خیلی سرت شلوغه?

          • Siavash-777-AAA
            Siavash-777-AAA | ۳ فروردین ۱۴۰۱

            ارزیابی فیلم ها با

            1. داستان

            2. شخصیت پردازی

            3. روایت داستان

            این سه تا عنصر مهم ارزیابی فیلم هستن

          • !Spider-Man
            !Spider-Man | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

            معیار هایی که من گفتم فقط برای طرفدار ها نبود.این معیار ها دقیقا همونایی هستن که منتقدا و البته طرفدارا میخوان.همین فیلم اسپایدرمن دو که جزو برترین ها به حساب میاد به منبع خودش و معیار هایی که گفتم بسیار وفادار بوده در حالی که فیلم اسپایدرمن سه سم ریمی یکی از بدترین فیلمهای اسپایدرمنه.در واقع فیلم اسپایدرمن سه یک فیلم فن سرویس واقعی هست چون هم ونوم رو داره،هم سندمن،هم هاب گابلین و کلی جلوه های ویژه بدون هیچ شخصیت پردازی درستی.

            فیلم nwh فن سرویس نبود.من خودم دوست داشتم میستریو توی فیلم حضور داشته باشه،یا ونوم با اسپایدرمن تام هالند پیوند بخوره اما این اتفاق و ده ها چیز دیگه توی فیلم اتفاق نیوفتادند.nwh همونجور که داره به مخاطب خودش حال میده،در عین حال به شعور مخاطب هم احترام میزاره و این یعنی با دو تیر یه نشون زده.

      • etc.erfan
        etc.erfan | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

        حاوی اسپویل


        من خودم تقریبا کل فرانچایز مارولو از تعدادی از کمیک تا سینما و سریال دنبال کردم که اینو میگم. این فیلم متوسط بود واقعا. دلایلش هم زیر مقاله نقد ویجیاتو نوشتم.
        خلاصه باگ ها:
        1.مرگ مسخره عمه می
        2.صحنه ی طلسم و مهم بودن هپی توی چنین موقعیت مهمی
        3.گند زدن توی ابهت استرنج (نصف بیشتر فیلم داشته قدم میزده:)))
        4.منطق ضعیف داستان برای درمان ویلن هایی که متعلق به پیتر تام هالند نیستن
        5.شنگول بودن گارفیلدی که یه تراژدی پشت سر گذاشته
        6.ویلن های به دردنخور مثل لیزارد و سند من که بود و نبودنشون هیچ فرقی نداره و اگه حذفشون کنیم عملا هیچکس متوجه حضورشون هم نمیشه
        7. و... (حوصله ندارم دوباره کامل بگم)

        پتانسیل فیلم واقعا در این حد بود که موندگارترین و بهترین فیلم مارول بشه ولی نیست و ما فقط یه چیز ازش یادمون میمونه: 3 تا اسپایدی کنار هم و نه بیشتر. چیزای خوبی هم داشت مثل نجات ام جی با گارفیلد و فایت استرنج با اسپایدی یا بازی استاندارد و قوی ویلیم دفو ولی چون دلم سوخت که چه سوژه ای حیف شده ، ترجیح دادم باگ های بزرگشو بگم

        • !Spider-Man
          !Spider-Man | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

          یعنی همه این چیزایی که گفتی نظر شخصی خودته داداش.یعنی چی که مرگ زن عمو می مسخره بود//:
          خب یه دلیل و مدرکی هم بیار براش.تراژدی که اومده زندگی پیت رو از این رو به اون رو کرده الان مسخره شد؟!
          نکنه باید عمو بن اونجا میبود؟!
          آخه به ابهت استرنج چرا گیر میدی؟!واقعا خودت یه لحظه نگاه بکن به چیزی که گفتی.اصلا منطقی پشت این حرف وجود داره؟!


          پیت میخواست شرور هارو درمان کنه تا وقتی به دنیای خودشون میرن نمیرند.ویلن ها شاید متعلق به تام هالند نباشن اما تام که داره خودشش نشون میده که خوش قلبه و میخواد راهی برای نجات دادنشون پیدا کنه.
          شنگول بودن گارفیلد?
          ندیدی موقع نجات ام جی رو؟!ندیدی موقعی که داشت رو پشت بوم از گوئن حرف میزد؟!
          .
          خلاصه که این دلایل خیلی بی منطق بودن و تازه اصلا جزو ایرادات اصلی فیلم محسوب نمیشن.یعنی اینجور نیست که بگی فیلمنامه مشکل داشت یا CGI ها بد بودن و.....

          • etc.erfan
            etc.erfan | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

            دوست عزیز اتفاقا تو داری تعصبی میگی تو خودت مقایسه کن با همون مرگ عمو بن ببین چقد الکی و دم دستی ساختن این مرگو. البته بازی هالند اون صحنه خوبه و کارگردانیه که مشکل داره. موسیقی هم معمولیه اونجا. یه مقایسه کن با خفن بودن مرگ استارک (که انصافا عالی کارگردانی شده بود)
            در رابطه با گند زدن به ابهت استرنج هم گفتم. خودش آخر فیلم میاد مثلا یه دیالوگ طنز میگه که منو فلان جا رها کردی و کلی راه اومدم:/ منطق فیلمنامه و دیالوگ رو خودت ببین. توی صحنه طلسم هم خود موزیک صحنه وقتی هی قطع و وصل میشه حین حرفای پیتر یکی از تکنیک های مورد استفاده تو فیلمای کمدیه.
            میدونم میخواست درمان کنه این که توی خود فیلم بهمون میگن من الان پیش تو میگم اصغر یه روانیه که بره تو دنیاش کشته میشه. زرتی بی دلیل بدون شناخت اصغر دلت میسوزه؟؟:/// کام آن
            راجب گارفیلد هم همون سکانس اولش که میاد بیرون از پورتاله و رو سقف راه میره و اینا جنگولک بازیش بود. ولی خودمم گفتم نجات ام جی توسط گارفیلد از مهم ترین و بهترین صحنه ها بود (فک کنم نصفه خوندی)
            بیشتر از همه فیلمنامه اتفاقا کاملا مشکل داشت یه کم فن واقعی باش آخه تعصب بیجا درست نیس که. خودت بشین داستان و منطق داستانی انیمیشن اسپایدرمن اسپایدرورس رو مقایسه کن ببین چقد کارگردانی و ظرافت داستانی کمه. فیلم سرگرم کننده ای هست و منم از دیدنش راضیم ولی خداییش متوسط بود و نوستالژیش بود که حال میداد. جای ایراد از من راجب خود فیلم کاش حرف میزدی و به قول خودت حرفای غیرمنطقیمو با منطق جواب میدادی سوال پرسیدن از من که نشد دیالوگ و تعامل

          • !Spider-Man
            !Spider-Man | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

            خب دوست عزیز مقایسه مرگ تونی استارک اصلا با مرگ زن عمو می کار درستی نیست..در ضمن من خودم دیدم که یه سری سایت ها میگن چرا به جای عمو بن زن عمو می مرد!
            این هیچ ایرادی نداره،به هر حال از همون اول هم ما عمو بن رو ندیدیم و این باعث شد که دیگه اون داستان تکراری نیش خوردن و مرگ عمو بن تکرار نشه.مرگ زن عمو می بار احساسی سنگینی داشت،بازی مریسا تومی هم عالی بود.در ضمن شما در اون سکانس باید به نکات دیگه ای هم توجه میکردی،مثلا میدیدی پیتر چجوری داره سر جنازه عزیز ترین کسش اشک میریزه و عزاداری میکنه در حالی که سرباز ها با اسلحه روش نشونه گرفتن.اون مجبوره که محل رو ترک کنه و.........
            مرگ تونی به عنوان یک ابرقهرمانی که این همه سال در mcu حضور داشت بسیار عالی کارگردانی شده بود اما یه فرقی با مرگ می داره.اونم اینه که هیچ کس جز پیتر برای مرگ زن عمو می عزاداری نکرد،کسی نیومد تا پیت رو دلداری بده یا در این تراژدی بهش روحیه بده و.......
            راجب دکتر استرنج هم باید گفت که بنظرم حضورش باید کم میبود.یعنی اصلا نیازی نبود روی ابهت و قدرت دکتر استرنج کار بشه چون فیلم مختص اسپایدرمن تام هالنده.اون دیالوگ هم خیلی چیز جالبی نیست اما دیگه نه در حدی که باعث بشه بگیم منطق دیالوگ گویی بدرد نخوره.راجب نجات دادنشون هم که گفتم.وقتی دکتر استرنج به پیتر و شرور ها گفت که در نهایت میمیرند همه شرور ها خیلی ناراحت و بهت زده شدن.در واقع تو هم اگه اونجا بودی شاید دلت براشون میسوخت.و اینکه بدون هیچ شناختی اومد نجاتشون داد کاملا یه اشتباهه که اتفاقا این یه نکته مثبته!پیتر کلا معروفه به اینکه گند میزنه و بعد هم جمعش میکنه.اون دقیقا عین یک نوجوون خام و تازه کار خراب میکنه.همونطور که در فیلم دور از خانه اومد و عینک ایدث رو داد به میستریو.اگه اینجوریه که اونجا هم باید بگیم پیتر چجوری بدون شناخت میستریو اون عینک و کل تجهیزات استارک رو داد بهش.یا در فیلم شگفت انگیز یک فرمولی رو به دکتر کانرز داد که تونست باهاش DNA مارمولک رو کامل و کل شهر رو آلوده کنه.پیتر بدبخت از کجا خبر داشت این دیوونه یه همچین فکری توی سرش داره.
            اون سکانس هم که اندرو میاد یکی از سکانس های فان فیلم هست و همه این رو میدونن که فیلم های اسپایدرمن همگی دارای جنبه فان هستند.اندرو هم چه در این صحنه و چه در صحنه های دیگه خیلی زیبا این سکانس رو بازی کرد.
            اتفاقا فیلمنامه جزو اصلی ترین نقاط قوت فیلم بود.فیلمنامه این فیلم میتونست مثل فیلمنامه اسپایدرمن سه داغون و بهم ریخته باشه مخصوصا اینکه ما این همه شخصیت و سوال بی جواب در فیلم داریم که باید به اکثرشون جواب داده بشه.اما فیلمنامه جمع و جور بود.مقایسه این فیلم با انیمیشن اسپایدرورس رو توی خیلی جاها دیدم که مقایسه میکنند و این دقیقا همون کاریه که نباید انجام بدن.در اون انیمیشن دست عوامل کاملا برای روایت داستان و ویلن ها و کلا همه چی باز بود اما توی nwh که دنباله ای بود برای قسمت قبل محدودیت هایی وجود داشت پس طبیعتا این مقایسه اشتباهه.
            قبلا هم گفتم یه فیلم کمیک بوکی رو اینجوری ارزیابی میکنن کع به منبع اقتباس خودش(یعنی کمیک)وفادار باشه و این فیلم،شخصیت پردازی ها،ویلن هاو ... همه به کمیک وفادار بودند.

          • etc.erfan
            etc.erfan | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

            یه بحثی که هس جدای از تفاوت سلیقه ، کلا این همه باگ رو نمیبینی و همه رو توجیه میکنی منم نمیتونم دوباره همون ایرادات فنی (نه سلیقه ای) رو از اول بگم. من نکته های مثبت رو گفتم ولی واقعا بشین فکر کن ببین اینقدر بدون ایراده و گل و بلبله همه چی؟:/
            از کسی که کمیک ها رو خونده و این همه تاکید داره روش بعیده که بیاد اون شاهکارهای واقعی رو مقایسه کنه با این فیلم متوسط. وفادار بودن لزوما مهم نیس که عزیز من یه دونه کارگردانی واقعی نداره این کار و فقط کارگردانی فنی صورت گرفته که 80 درصد مشکلات فیلم به نظرم به خاطر همینه. فیلمنامه رو هم باید بگم من با اوریجین داستان مشکل ندارم و ایده خودش شاهکاره رو کاغذ ولی توی فیلم خیلی سطحی استفاده شده. درسته فیلم از کمیک برگرفته شده ولی به عنوان یه اثر مستقله. نمیشه بگیم چون کمیک واچمن خوبه هرچی ازش بسازیم خوبه که! مقایسه هایی هم که کردم تک تکشون درست و به جان چرا که بر اساس خود فیلمای مارول گفتم نه ارجاع به کمیکشون و گفتم میشد به این خوبی این سکانسا رو درآورد. درباره دکتر استرنج هم واقعا موندم چی بگم کسی به این سطح باید انقدر دم دستی ازش استفاده شه. این کجا صدمه میزنه؟ جایی که فیلم بعدی فیلم مستقل خودشه و با چالش هایی به مراتب بزرگتر از چالش های پیتر قراره مواجه شه ولی اینجا باید مثل یه پیرمرد قدم زنون تو برهوت باشه ( تا صبح هم بگی فرقی نمیکنه. ته ته حماقته همچین چیزی و توی فیلمنامه نویسی میگن حفره داستانی)
            نهایتا هم گفتم من فیلمو دیدم و راضیم از دیدنش ولی من شاهکار واقعی میخواستم و دوس ندارم به یه چیز معمولی راضی بشم. این که یه عده دوس دارن جای 10 میلیون 10 هزار تومن گیرشون بیاد قابل درک نیس
            پ.ن جدای از اینا صحبت خوبی بود دمت گرم

          • !Spider-Man
            !Spider-Man | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

            من هم لذت بردم تشکر

    • mmd-mofangi
      mmd-mofangi | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

      دیگه اسپایدرمن اونقدر ها هم بد نبود برای من معمولیه رو به پایین بود

    • 💗♥️alirezaa-j___sch♥️💗
      💗♥️alirezaa-j___sch♥️💗 | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

      داداش اسپایدرمن در حد یه فیلم ابرقهرمانی خیلی هم خوب عمل کرد یعنی چی که از هر فیلمی خوشتون نمیاد میگین بدترین فیلم تاریخ :/

    • mostafab2019
      mostafab2019 | ۱۴ فروردین ۱۴۰۱

      بچه بیا پایین

  • "The GUY"
    "The GUY" | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

    مارول بزرگ ترین و با ارزش ترین فرنچایز هالییوده. پس منطقیه که گل سرسبد سینما های جهانه.

    • daymoon
      daymoon | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

      :/ هولی شت
      به کجا داریم میریم ما که اسپایدر من و ایرون من و تانوس و مانوس و فانوس شدن گل سر سبد سینما ها.

      • "The GUY"
        "The GUY" | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

        لفت بده از زندگیت. چیکار کنم؟

  • brawl_amir
    brawl_amir | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

    ساقی هستم اینم نمونه کارم

    • "The GUY"
      "The GUY" | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

      پلیس هستم و مایلم خودتون رو به نام قانون تسلیم کنید. با مقاومت جرم هاتون رو افزایش ندید!

    • Yasinmyers
      Yasinmyers | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

      بچه ها منم ساقی اینم که ساقیه?

    • Siavash-777-AAA
      Siavash-777-AAA | ۳ فروردین ۱۴۰۱

      چرا دیس؟

  • soul-ninja-15
    soul-ninja-15 | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

    تمجید نکرده از مارول
    گفته فقط صنعت سینما به مارول بنده..

    • 💗♥️alirezaa-j___sch♥️💗
      💗♥️alirezaa-j___sch♥️💗 | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

      اگه یه " تو دوره کرونا" اضافه میکردی انقد دیس نمیخوردی ?

  • Dragonnnnnnnnnn
    Dragonnnnnnnnnn | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

    من فن مارول هستم اما واقعا به نظرم حرفش غلط هست . مارول هم سهمی از سینما داره اما نه اینقدر !

  • gobali-kelowrj
    gobali-kelowrj | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

    یکسری به ایرانم بزن بعد بگو

  • Mohammadreza-minecraft
    Mohammadreza-minecraft | ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

    منظورش بعد کروناست بگم از الان که بدونین تازه خودشم گفت که این ناراحت کنندست کامل بخونین متنو

مطالب پیشنهادی