سازنده Starfield: بازیکنان دیوانه و عاشق بازی خواهند شد
«تماشای تبدیل استارفیلد به یک بازی شگفتانگیز، بسیار الهامبخش بود»
امیل پاگلیارولو از کهنهکاران استودیوی بازیسازی بتسدا که به مدت ۱۹ سال بر سری بازیهای فالاوت و الدر اسکرولز کار کرده، به تازگی اطلاعات اندکی در مورد بازی Starfield به اشتراک گذاشته است.
در صفحه پروفایل کارمندان وبسایت استودیو بتسدا، این توسعهدهنده گفت که نقش آفرینی علمی-تخیلی «چیزی واقعاً ویژه» را ارائه میکند که بازیکنان را دیوانه خود میکند. پاگلیارولو گفت:
گفتن اینکه شما میخواهید اولین IP جدید استودیو را پس از بیست سال خلق کنید یک چیز است. اما اینکه در واقع چنین عملی را انجام دهید، موضوع متفاوتی است.
تماشای تغییر شکل Starfield به این بازی شگفتانگیز، به صورت اندک اندک و با پوشش دادن زمینههای بسیار جدید، [باید گفت] بسیار الهامبخش بود.
Starfield برای عرضه در آبان ماه امسال برنامه ریزی شده است. بتسدا مطمئن است که بازی به تعویق نخواهد افتاد و پاگلیارولو گفت که Starfield به اندازه کافی در دست توسعه بوده که اکنون سیستمها با یکدیگر ادغام شده و چسبیدهاند و چشماندازی که استودیو در شروع تولید داشت، اکنون در حال تحقق پیدا کردن است.
هنگامی که شما روی یک بازی کار میکنید، زمانی پیش میآید که یک جور موقعیت درهم و برهم است، مخصوصاً در اوایل پروسه ساخت. زیرا روند توسعه و ساخت بازی همین است!
اما سپس به نقطهای میرسید که سیستمها واقعاً شروع به آنلاین شدن میکنند و همه چیز به خوبی شروع به کار میکنند و میبینید که همه چیز به همان چشماندازی تبدیل میشوند که در ابتدای شروع این سفر دیوانهوار داشتید.
زمانی که اولین بار با Starfield این اتفاق افتاد، با خودمان گفتیم «اوه. اوه وای. آره. این یک چیز واقعاً خاص است. بازیکنان دیوانهش میشوند.» حالا تنها باید ساخت بازی را به پایان برسانیم.
Starfield در روز ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ یا ۲۰ آبان ۱۴۰۱ برای پیسی و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد. مانند سایر بازیهای انحصاری مایکروسافت، این عنوان نیز روز اول انتشار در سرویس گیم پس نیز منتشر میشود، به این معنی که علیرغم اینکه به پلیاستیشن نمیآید، ممکن است نسبت به بازیهای پیشین بتسدا، تعداد بازیکنان بیشتری را جذب خود کند.
مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Forza Motorsportفورتزا، این بار نه در جایگاه نخستامانگ آس با یوتیوبرها اما همهچی برعکسه
هیچ ماست فروشی نمیاد بگه ماست من ترشه
اینجا اونایی که نقش آفرینی خیلی انجام میدن میتونن بگن اسکایریم و فالوت بهترن یا ویچر و دارک سولز؟
منظورم تو زمینه خود استاندارد ها و المان های نقش آفرینیه
گوتی ۲۰۱۸
بازی در فاجعه ترین حالت، بینهایت سرگرم کننده میشه!
منکه هنوز نیومده عاشقش شدم…
ای کاش بازی افسانه زلدا نفس وحش ۲ هم امسال عرضه میشد و گاد آو وار سال بعد عرضه میشد یعنی عملا در گوتی امسال جنگ بزرگی رخ میداد
الدن رینگ استار فیلد افسانه زلدا ولی عوضش میدونیم که امسال گوتی رو گاد آو وار میبره خودتون که مزدونید فقط لازمه زیر میز را کمی چرب کنه
«Starfield در روز ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ یا ۲۰ آبان ۱۴۰۱ برای پیسی و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد.»
لامصب بازی بد زمانی منتشر میشه (برای من حداقل?) ولی حتماً بازیش میکنم.
خیییلی هایپ هستم براش میخوام ببینیم چخ جور بازییی هست به نظرم اگه عالی در بیاد گوتی میشه چون یه چیز متفاوت هست لطفا دیس ندید اگه مشکلی بود بگیرید
هر چی بیشتر از این حرف های هایپ کننده میشنوم، هم هایپ میشم، هم نگران
مثلا الان شدیدا دوباره هایپ شدم برای بازی، ولی از طرفی نگرانم نکنه خراب کنه
وقتی این همه تعریف از بازی شنیدیم، حتی اگر ذره ای پایین تر از یک شاهکار تمام عیار باشه هم انگار خراب کرده:/
خدا کنه این هایپ ها آخرش به یه بازی فوق خفن منجر بشه. نه یه غم عظیم روی دلمون
حیف که نه سیستم دارم نه بودجه تهیه بازی
وگرنه تجربه می کردم
نامردا نسل ۸ هم میدادن دیگه
امیدوارم
من واقعا هایپم واسه بازی ولی خب کمی شک کردم آخه حرف هایی رو میزنن که سازنده بازی هایی مثل سایبرپانک و یا نو منز اسکای میزدن
یعنی ممکنه گوتی امسال تغییر کنه….
برای فال اوت ۷۶ و. الدر اسکرولز بلید هم همینو گفتن