الکترونیک آرتز روی سیستم آنتی چیت جدیدی کار میکند
با رشد صنعت بازیهای ویدئویی و محبوبیت رو به افزون عناوین چندنفره، تقلب به یک مشکل بزرگ تبدیل شده و الکترونیک آرتز به دنبال راهحلی برای آن است. مطلب پیشنهادی بازی بعدی Battlefield احتمالا حالت ...
با رشد صنعت بازیهای ویدئویی و محبوبیت رو به افزون عناوین چندنفره، تقلب به یک مشکل بزرگ تبدیل شده و الکترونیک آرتز به دنبال راهحلی برای آن است.
برای شرکتی مثل الکترونیک آرتز که بیشتر روی بازیهای چندنفره تمرکز دارند، مقابله با متقلبین و چیترها یک نبرد همیشگی بوده است. در ماههای اخیر تعداد متقلبین Apex Legends و بتلفیلد بسیار زیاد بوده که باعث ناراحتی طرفداران و بازیکنان شده است. یکی از روشهای مقابله با این افراد سیستمهای آنتی چیت است که میتواند در کاهش تعداد متقلبین موثر باشند.
استودیو ریسپاون اینترتینمنت روی بهتر کردن اوضاع کار میکند ولی از طرف دیگر الکترونیک آرتز به دنبال راه حلی کلیتر است. الکترونیک آرتز یک پتنت در ماه ژانویه ثبت کرده که به شکل خاصی متقلبین را مجازات میکند. اگر سیستم متوجه تقلب یک بازیکن شود، ۲۰٪ از فشار دکمهها توسط فرد متقلب نادیده گرفته میشود. بنابر گزارش گیمرنت، با این کار بازیکنان کار راحتتری برای شکست متقلبین خواهند داشت.
این سیستم همچنین ارتباط اکانت اول متقلبین با سایر اکانتهای شخص را هم بررسی میکند. از این رو با ساخت یک پروفایل جدید به همین راحتی نمیتوانید این آنتی چیت را دور بزنید. از طرف دیگر این مجازاتها پس از مدتی از بین خواهند رفت و شانس دیگری به فرد متقلب داده خواهد شد. از موفقیت این سیستم نمیتوان مطمئن بود و باید منتظر پیادهسازی نهایی آن باقی مانیم. اکتیویژن نیز برای وارزون و دیگر نسخههای کال آو دیوتی سیستم آنتی چیت ریکوشه (Ricochet) را اعمال کرد که تنها به صورت محدود اوضاع را بهبود بخشید.
متاورس چیه و چطور قراره دنیای گیم رو تغییر بده؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
چیتر ،چیتره! هر جور حساب کنیم ،باز هم مجازاتشون کمه.چیتر باید بن بشه تمااام!!!