ناراحتی خالق Return to Monkey Island از واکنش منفی نسبت به سبک هنری بازی
ران گیلبرت در پست جدید وبلاگ خود، درباره واکنشهای منفی که از سوی برخی از طرفداران در مورد تغییر سبک هنری بین عناوین کلاسیک جزیره میمونها و بازگشت به جزیره میمونها (Return to Monkey Island) ...
ران گیلبرت در پست جدید وبلاگ خود، درباره واکنشهای منفی که از سوی برخی از طرفداران در مورد تغییر سبک هنری بین عناوین کلاسیک جزیره میمونها و بازگشت به جزیره میمونها (Return to Monkey Island) دریافت کرده است، صحبت کرد.
گیلبرت گفت:
این موضوع طعنه آمیز است افرادی که نمیخواهند من بازی مورد نظرم را بسازم، از طرفداران اصلی جزیره میمونها هستند. و این چیزی است که من را بیشتر از همه چیز در مورد نظرات ناراحت میکند.
بازگشت به جزیره میمونها ممکن است آن سبک هنری که شما میخواستید یا انتظارش را داشتید را نداشته باشد، اما سبک هنری آن چیزیست که من میخواستم.
رکس کرول، هنرمند و طراح LittleBigPlanet، Tearaway و Knights and Bikes در توییتر تایید کرد که او مسئول بخش هنری برای بازی Return to Monkey Island است. گیلبرت همچنین در پست بلاگ به شدت از کرول تمجید میکند.
رکس یک نیروی خلاق شگفتانگیز است و ما تیمی باورنکردنی متشکل از هنرمندان، انیماتورها، طراحان صدا، برنامهنویسان و آزمایشکنندگان داریم که همگی جان خود را پای این بازی گذاشتند و تماشا کردن، بازی کردن و گوش دادن به آن زیباست.
جزیره میمونها مجموعهای از بازیهای ماجراجویی است. دو قسمت اول در سالهای ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ منتشر شد و ماجراهای ناگوار گایبراش تریپوود را دنبال میکرد که در تلاش برای تبدیل شدن به بدنامترین دزد دریایی در کارائیب بود.
پس از خروج خالق ران گیلبرت از LucasArts در سال ۱۹۹۵، این شرکت به ساخت سه قسمت دیگر ادامه داد. نفرین جزیره میمونها (۱۹۹۷)، فرار از جزیره میمونها (۲۰۰۰) و قصههای جزیره میمونها (۲۰۰۹).
آخرین بازیهای ویدیویی ساخته شده توسط ران گیلبرت شامل The Cave محصول سال ۲۰۱۳ با ناشر دابل فاین و همچنین بازی Thumbleweed Park محصول سال ۲۰۱۸ میشود که اولین بازی او با استودیوی جدید Terrible Toybox بود.
Top 10:عجیب و غریب ترین اتفاقاتی که سر گیمرا موقع بازی کردن اومده!
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من با این که یک طرفدار قدیمی سری بازی های مانکی آینلد هستم، بیشتر از اون طرفدار ران گیلبرت و شاهکار هاش هستم و کاملا عاشق این سبک هنری مدرن بازی شدم و واقعا جذابه مثل یک هنر بصری میمونه.
من که خوشم اومد از سبک طراحی بازی
ای بابا چرا میزنین تو ذوق بچه
توی نقد و داوری کردند یکی از اولین مسائل معیار ها و تشخیص و سلیقه خودی هست شاید معیار سبک هنری برای این نقد کنندگان در اخر ها قرار دارد و..
اگه سلیقه فردی رو ملاک قرار بدیم نقد عملا با نظر شخصی مخاطب معمولی فرقی نمیکنه چون شخصی که با ریسینگ حال نکنه چرا باید نقدش کنه
دقیقا معیار هایی وجود داره اما برای هر نقد کننده هر مقدار ضریب خاصی رو داره
هرقدر اون ضریب کمتر باشه منتقد کمتر برای پنهان کردن علاقش سراغ تعریف های عجیب و غریب و برعکس برای نفرتش سراغ دلایل بنی اسرائیلی میره