رمدی: بازسازی Max Payne برای ما همچون بازگشت به خانه است
همکاری دوباره رمدی و راکستار
تصمیم استودیو فنلاندی رمدی (Remedy) برای همکاری با راکستار گیمز (Rockstar Games) جهت بازسازی دو بازی اول سری Max Payne، بدون شک یکی از شگفتانگیزترین خبرهای سال ۲۰۲۲ تاکنون بوده است.
با سر و صدای زیادی که حول این اعلامیه میچرخد، ممکن است بعضیها دلیل تصمیم سازنده برای بازسازی بازی را مورد سوال قرار دهند. پاسخ این سوالات از سوی مدیرعامل استودیو، ترو ویرتالا در بخش پرسش و پاسخ جلسه با سرمایهگذاران رمدی داده شد.
مطلب پیشنهادی:بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را از کجا پیدا کنیم؟یک همسفر ویژهدر طول این بخش از ویرتالا پرسیده شد که چرا Remedy به جای تمرکز بر IP جدید، کار بازسازی یکی از اولین بازیهای خود را بر عهده گرفته که او چندین دلیل خوب را برای آن ذکر کرد. یکی از آنها این بود: «داریم از مکس پین حرف میزنیم، برای ما حکم بازگشت به خانه را دارد.»
ویرتالا توضیح میدهد که برای رشد شرکت، داشتن تیمهای مختلف رهبری که روی پروژههای مختلف کار میکنند بسیار عالی است. از آنجایی که دیانای Max Payne در ریشه تمام عناوینی بوده که استودیو رمدی تا به امروز انجام داده، این بازسازی یک روش مفید برای آزمایش مجموعه ابزارهای در حال تغییری است که توسعهدهندگان در بازیهای خود استفاده میکنند.
ویرتالا بر این نکته تاکید کرد که اگرچه از نقطه نظر مالی او خوشحال است که این پروژه را انجام میدهند، اما باید متناسب با آنچه شرکت در حال حاضر است و انجام میدهد، باشد. رمدی قصد دارد برای ساخت این بازی از موتور بازیسازی اختصاصی خود، یعنی Northlight استفاده کند. انجین نورثلایت در ساخت Control و Alan Wake 2 استفاده شده است.
ریمیک بازی Max Payne برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی در دست توسعه قرار دارد و شما برای آشنایی بیشتر با این مجموعه میتوانید مقاله «تحلیل شخصیت مکس پین – سری بازیهای Max Payne» را مطالعه کنید.
مطلب پیشنهادی:چگونه در Red Dead Redemption 2 با دالتونها رو به رو شویم؟چهار برادر و یک مامان در برابر شماجعبه گشایی Huawei Nova 9 SE
و برای ما بازگشت به بچگیست
دوباره late Goodbye ….?
هعیییییی من نمی تونم تجربه کنم با وجودی که کنسول دارم
کاشکی یک پیدا میشد این آی جی آی ها رو ریمیک کنه ! نسخه جدید نمی خوایم .