پیشرفت کمپین داستانی Redfall تنها برای میزبان بخش کوآپ لحاظ میشود
تنها میزبان کوآپ سود میبرد!
بازی Redfall رویداد اخیر بازیهای ایکس باکس و بتسدا را با نگاهی کاملا جدید به گیمپلی خود آغاز کرد. بتسدا همچنین به تازگی اطلاعات بیشتری در مورد بازی، از جمله جزئیات شخصیتهای مختلف، بخش کوآپ (Co-op) و موارد دیگر فاش کرده است.
پس از اعلام این اطلاعات، هاروی اسمیت، طراح بازی Redfall در مصاحبهای جدید با IGN در مورد بخش کوآپ این عنوان و نحوه عملکرد آن صحبت کرد.
مطلب پیشنهادی:تفاوت DirectX 11 و DirectX 12 در چیست؟بهترین API کدام است؟اسمیت فاش کرد که پیشرفت کمپین داستانی بازی Redfall به میزبان (Host) پارتی بخش کوآپ (Co-op) مرتبط است و آنطور که GamesRadar گزارش کرده، تنها برای همان میزبان لحاظ خواهد شد.
به این معنی که اگر با شخصی برای بازی کوآپ متحد میشوید و میزبان نیستید، پس از تکمیل یک مرحله، پیشرفت کمپین داستانی را دریافت نخواهید کرد و نمیتوانید به تنهایی آن را ادامه دهید.
اسمیت گفت:
بنابراین برای پیشرفت درست امور، شما باید آنها را دوباره انجام دهید. داستان بسیار گیجکننده خواهد بود اگر شما به مرحله هشت برسید و در آنجا بازی بگوید «این مرحله را رد کنید زیرا قبلا آن را در بخش کوآپ تکمیل کردهاید».
اسمیت گفت که استودیو آرکین (Arkane) در ابتدا سعی کرد به هر بازیکن برای تکمیل یک مرحله مشخص که در آن میزبان نبودند، «اعتبار» بدهد. با این حال، این اقدام درست از آب در نیامد، زیرا همان بازیکنان در هنگام بازی انفرادی یا به عنوان میزبان بخش کوآپ خود دوباره با همان ماموریت مواجه میشوند.
با این حال، اسمیت به IGN گفت که جنبههای پیشرفت شخصیت مانند لوت و XP به کمپین داستانی شما منتقل میشود.
البته با تاخیر انتشار بازی Redfall از سال ۲۰۲۲ به ۲۰۲۳، همه چیز ممکن است تغییر کند و تا زمانی که به تاریخ عرضه نزدیک نشویم، هر چیزی میتواند دستخوش تغییرات شود. در همین حال، میتوانید گیمپلی هیجانانگیز و خونآلود بازی را که اخیرا در رویداد ایکس باکس رونمایی شد از اینجا مشاهده کنید.
مطلب پیشنهادی:۶ اشتباهی که نباید در استارفیلد انجام دهیدحتما به این موارد دقت کنیدما از ویدیوگیم چی یاد میگیریم؟
پس باید کل بازیو کو آپ تموم کنیم!
چرا یاد دارک سولز افتادم