ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Diablo Immortal
اخبار و مقالات

Diablo Immortal بیش از ۲۴ میلیون دلار سود عاید بلیزارد کرده است

Diablo Immortal در دو هفته اول عرضه خود بیش از ۲۴ میلیون دلار برای بلیزارد درآمد داشته است. این اطلاعات بر اساس داده‌های ابزار هوشمند بازار Appmagic به دست آمده و نشان می‌دهد که عنوان ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۰

Diablo Immortal در دو هفته اول عرضه خود بیش از ۲۴ میلیون دلار برای بلیزارد درآمد داشته است.

این اطلاعات بر اساس داده‌های ابزار هوشمند بازار Appmagic به دست آمده و نشان می‌دهد که عنوان موبایل بلیزارد در این مدت بیش از ۸.۵ میلیون بار دانلود شده است.

مطلب پیشنهادی
نیاز به کمک دارید؟ این مقاله مناسب شماست
جواب بازی فندق | نگاهی به پاسخ مراحل ۱ تا ۸۸۳

بر اساس گزارش‌ها، این موضوع باعث می‌شود Diablo Immortal پس از نسخه موبایل بازی کارتی Hearthstone که آن نیز محصول بلیزارد است، به دومین بازی پردرآمد در فضای موبایل تبدیل شود.

طبق گزارش‌ها، این بازی در آمریکا محبوب‌ترین بوده، جایی که کاربران ۴۳ درصد از کل درآمد را به خود اختصاص داده‌اند، در حالی که کره جنوبی ۲۳ درصد از درآمد را به خود اختصاص داده است. ژاپن، آلمان و کانادا به ترتیب ۸ درصد، ۶ درصد و ۳ درصد را تشکیل می‌دهند و ۱۷ درصد باقی‌مانده از درآمد حاصل از کشورهای دیگر جهان است.

با وجود عملکرد درآمدی قوی، Diablo Immortal با استقبال متفاوتی از سوی کاربران مواجه شده است. در اوایل این هفته، امتیاز کاربران متاکریتیک بازی به ۰.۲ از ۱۰ کاهش یافت تا به کم‌ امتیازترین بازی در تاریخ وب سایت تبدیل شود.

لازم به ذکر است که امتیازات کاربران متاکریتیک نیازی به مدرکی ندارند که نشان دهد کاربر حتی قبل از ارسال امتیاز، بازی را انجام داده و عوامل دیگری مانند جنجال‌های اخیر اکتیویژن بلیزارد ممکن است بر آن تأثیر گذاشته باشند.

Diablo Immortal

Diablo Immortal در روز ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) روی iOS و اندروید و به عنوان یک نسخه بتای عمومی روی پی‌سی منتشر شد، اما به سرعت با استقبال منفی به دلیل تمرکز بیش از حد روی پرداخت‌های درون برنامه‌ای مواجه شد.

این موضوع شامل گزارشی بود که در آخر هفته افتتاحیه بازی منتشر شد و محاسبه کرده بود که ارتقای کامل یک شخصیت در بازی ممکن است تا ۱۱۰ هزار دلار هزینه داشته باشد.

مدت کوتاهی پس از عرضه این بازی، وایات چنگ، کارگردان بازی در توییتر ادعا کرد که واکنش منفی به بازی «بر اساس اطلاعات نادرست پیرامون آن» بوده است.

مطلب پیشنهادی
با این سلاح‌ها جلوی دشمن کم نمی‌آورید!
بهترین سلاح‌های شاتگان در کالاف دیوتی وارزون موبایل

Top 10: بازی هایی که برای کارهای احمقانه به شما جایزه می‌دهند!

تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 3D Club
    3D Club | ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

    فکر نمیکردم انقدر بتونه در آمد زدایی کنه ? ولی اگه همین طور پیش بره بازی افت میکنه و از چشم مردم می افته چون پرداخت های درون برنامه ای بازیکنا رو خیلی عصبی کرده

مطالب پیشنهادی