ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سونیک
اخبار و مقالات

تیم سونیک: نمی‌خواهیم عناصر فیلم‌ها را وارد بازی کنیم

رئیس استودیو Sonic Team به تازگی اعلام کرد که تمایلی به آوردن عناصر از فیلم‌های اخیر Sonic the Hedgehog و قرار دادن آن‌ها در بازی‌های ویدیویی آینده سونیک ندارد. با استثناهای نادر (مانند شخصیت تیلز)، ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۳

رئیس استودیو Sonic Team به تازگی اعلام کرد که تمایلی به آوردن عناصر از فیلم‌های اخیر Sonic the Hedgehog و قرار دادن آن‌ها در بازی‌های ویدیویی آینده سونیک ندارد.

با استثناهای نادر (مانند شخصیت تیلز)، فیلم‌های سونیک دارای بازیگران جدید و طراحی‌های تغییر یافته نسبت به بازی‌های ویدیویی هستند و همچنین داستان‌های اوریجینال جدیدی از سونیک و ناکلز را روایت می‌کنند.

مطلب پیشنهادی
تزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۷۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند

تاکاشی ایزوکا، رئیس استودیو Sonic Team، در مصاحبه اخیر خود به مناسبت نمایش‌های جدید Sonic Frontiers گفت که ترجیح می‌دهد «سونیکِ بازی» را به عنوان هسته اصلی بازی‌های ویدیویی حفظ کند و سعی کند سری بازی‌ها را گسترش دهد تا مخاطبان بیشتری را جذب خود کند.

او گفت:

از آنجایی که فیلم سونیک از جایی شروع شد که بازی در واقع شروع شده بود، تلاش برای جذب خصیصه‌های فیلم و گنجاندن آن‌ها به بازی، واقعاً به خوبی جواب نمی‌دهد.

کاری که من می‌خواهم انجام دهم این است که به «سونیکِ بازی» وفادار بمانم و آن را گسترش دهم تا ایده‌های جدیدی را به کار ببرم که مردم را در مورد بازی‌های جدید هیجان‌زده کند.

ایزوکا اضافه کرد:

در بازی‌های موبایلی «سونیکِ سینمایی» را داریم که به عنوان یک شخصیت مهمان ظاهر می‌شود و این نوع همکاری واقعاً خوب است زیرا افرادی وجود دارند که تنها فیلم‌ها را دیده‌اند و فقط از طریق آن شخصیت سونیک را درک می‌کنند.

اما بازی سونیک واقعا جوهره اصلی شخصیت است، بنابراین به جای اینکه سعی کنم فیلم را بگیرم و آن را در داخل بازی قرار دهم، می‌خواستم خود بازی را گسترش دهم تا برای همه جذاب باشد.

فیلم اول Sonic the Hedgehog موفقیت شگفت‌آوری داشت و تبدیل به پرفروش‌ترین اقتباس از بازی‌های ویدیویی تمام دوران در آمریکا شد. در اوایل سال جاری، رکورد فیلم اصلی توسط دنباله‌ی آن شکسته شد و پارامونت پیکچرز و سگا تایید کردند که سومین فیلم سونیک و یک مجموعه تلویزیونی لایو اکشن وارد تولید شده‌اند.

سونیک

تاکاشی ایزوکا در مورد موفقیت فیلم‌ها گفت که این یک چالش خوشایند برای Sonic Team است زیرا اکنون مخاطبان بیشتری دارند که می‌توانند با نسخه‌های بازی خود آن‌ها را راضی کنند.

به دلیل موفقیت فیلم‌ها، متوجه شدیم که به مخاطبان وسیع‌تری از افراد دسترسی پیدا کرده‌ایم که شاید قبلا این بازی را انجام نداده‌اند، یا آن‌قدر زیاد آن را بازی نمی‌کنند. گروه وسیع‌تری از طرفداران هستند که باید به سرعت شروع به تولید محتوا کنیم.

صادقانه بگویم، این موفقیت همه ما را بسیار خوشحال کرد، زیرا اکنون افراد بیشتری داریم که می‌توانیم محتوا را برایشان تولید کنیم. با این حال، یک چالش است، زیرا ممکن است گیمرهای جدیدی داشته باشیم یا افرادی که بازی‌های قبلی سونیک را بازی نکرده‌اند، بنابراین فکر نمی‌کنیم بتوانیم تنها با یک بازی که کل مخاطبین را هیجان‌زده کند، وارد میدان شویم.

مطلب پیشنهادی
از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدرها

Top 10: بازی هایی که برای کارهای احمقانه به شما جایزه می‌دهند!

تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • V-252
    V-252 | ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

    یکار درست تو عمرشون کردن

  • 3D Club
    3D Club | ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

    تصمیم درستیه جون اتفاقات فیلم چندان به بازی نمیخوره و نمیشه اون رو توی یه بازی حداقل درست در آورد

  • emperorpalpatin
    emperorpalpatin | ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

    خب سری سونیک واقعا داستان هالا متوسطی داره ولی کمی پیچیده است زیرا از چند جهان موازی تشکیل شده است به عنوان مثال سونیک های دوبعدی جهانش با سونیک های سه بعدی فرق میکنه

مطالب پیشنهادی