سازنده God of War: به توسعه دهندگان بی احترامی نکنید
تاخیر یا عدم تاخیر خدای جنگ (God of War) در روزهای گذشته یک موضوع بسیار حساس و داغ بوده که باعث شده فشار زیادی به توسعه دهندگان بازی وارد شود. افرادی که از تاخیر خدای ...
تاخیر یا عدم تاخیر خدای جنگ (God of War) در روزهای گذشته یک موضوع بسیار حساس و داغ بوده که باعث شده فشار زیادی به توسعه دهندگان بازی وارد شود.
افرادی که از تاخیر خدای جنگ ناراحت و عصبانی هستند در فضای مجازی به توسعه دهندگان آن حمله کردهاند. اکنون استودیو سانتا مونیکا بیانیهای منتشر کرده و از طرفداران میخواهد که احترام اعضای تیم را نگه دارند. شما میتوانید بیانیه منتشر شده از سوی استودیو را در زیر بخوانید:
تک تک افراد در استودیو سانتا مونیکا در تلاش هستند تا عنوانی بسازند که همه به آن افتخار میکنیم، عنوانی که امیدواریم پس از انتشار از آن لذت ببرید. طرفداران الهام بخش ما هستند و ما اشتیاق و تمایل به اطلاعات بیشتر را درک میکنیم.
اما این شور و اشتیاق نباید سمی باشد و نباید به بهای کرامت هیچ انسانی تمام شود. بیایید با تمامی بازیها و توسعهدهندگان به طور یکسان و با احترام رفتار کنیم.
پیش از این کوری بارلوگ، کارگردان خلاق God of War از استودیو سانتا مونیکا، در توییتر از جامعه بازیکنان درخواست کرد که رفتار بهتری با توسعهدهندگان بازی داشته باشند. برخورد طرفداران در شبکههای مجازی با توسعه دهندگان به هیچ وجه خوب نیست و به همین خاطر یک بازیساز مشهور دیگر قصد ندارد در این فضا فعالیت کند.
ران گیلبرت (Ron Gilbert)، کارگردان Return to Monkey Island، اعلام کرده که به خاطر رفتار بد طرفداران، دیگر از بازی بازگشت به جزیره میمونها خبری منتشر نخواهد کرد. اوضاع به حدی بد است که فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، نیز به حمایت از سانتا مونیکا و توسعه دهندگان آن پرداخته است.
ماینکرفت #83 - درس خوندن سینا عذابه!
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
درباره سانتا مونیکا میتونیم بازرایابی و خود ناشر رو مقصر بدونیم که بادادن تیزر های بدون محتوا هایپ رو بالا میبرد و تاریخ عرضه نمیداد اما درباره جزیره میمون ها واقعا جو بدی رو شاهد هستیم
بلاخره توهین کردن دیگه
پس سانتا مونیکا خاکیه و از سمی استفاده کرد