تغییراتی بزرگ در راه بازی MultiVersus است
کار بازیکنان سختتر میشود
عرضه نسخه بتای مولتی ورسس (MultiVersus) برای برادران وارنر یک موفقیت بزرگ محسوب میشود و یکی از اهداف کمپانی پشتیبانی خوب از بازی است.
اکنون کارگردان مولتی ورسس اعلام کرده که سیستم تشخیص ضربه بازی به صورت کلی تغییر خواهد کرد. تونی هاین (Tony Huynh) در توییتر اعلام کرده بود که باگهای مربوط به شخصیتهای جیک و تام و جری برطرف شدهاند. سپس یک از طرفدار از او سوال پرسید که آیا شخصیت فین نرف میشود؟ چون ضربات او خیلی راحت از دفاع دیگران عبور میکند.
مطلب پیشنهادی:جواب بازی فندق | نگاهی به پاسخ مراحل ۱ تا ۸۸۳نیاز به کمک دارید؟ این مقاله مناسب شماستهاین در پاسخ به این طرفدار گفت شخصیت فین در آینده طی چند فاز نرف خواهد شد. در واقع اولویت اصلی استودیو فعلا تغییر کلی سیستم تشخیص ضربه است و نمیخواهند روی چند جنبه به صورت همزمان کار کنند. هیتباکس و هرتباکس در بازیهای مبارزهای دو جز اصلی سیستم تشخیص ضربه محسوب میشوند.
هیتباکس یک منطقه نامرئی برای بازیکن مهاجم است و محدوده و رنج فضایی حمله او را نشان میدهد. هرتباکس (hurtbox) یک منطقه نامرئی برای بازیکن مدافع است که روی شخصیت قرار میگیرد و تعیین میکند که کجا میتوان به آنها ضربه زد. در واقع همپوشانی این دو منطقه در نهایت باعث میشود که ضربه یک بازیکن به دیگری آسیب وارد کند.
تغییر سایز این باکسها میتواند ضربه زدن و آسیب دیدن را سختتر را آسانتر کند. از این رو تغییر سیستم تشخیص ضربه مولتی ورسس میتواند به آسانتر یا سختتر شدن بازی ختم شود. دیروز همچنین مطلع شدیم که فصل اول بازی MultiVersus و انتشار شخصیت مورتی تاخیر خورده است.
مولتیورسس به عنوان یک بازی رایگان در تاریخی نامعلوم برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی منتشر میشود.
مطلب پیشنهادی:کدام شخصیتها در Apex Legends قابلیتهای بهتری دارند؟با کدام شخصیتها راحتتر میتوانید بازی را ببرید؟فکتهای جالب جیتیای وایس سیتی + بازیهای رایگان موبایل
تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو پلاس
تام و جری بعضی مواقع یه باگی میخورن که با یه ضربه کلی پرتت میکنن در صورتی که در حالت عادی همچین قدرتی ندارن