مشخصات سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Skull and Bones اعلام شد
سخت است باور کنیم که بازی Skull and Bones واقعا به عرضه خود نزدیک میشود. حتی با وجود اینکه تاریخ رسمی عرضه ماه گذشته اعلام شد، انبوهی از تاخیرها و عدم اطمینان به پروسه ساخت، ...
سخت است باور کنیم که بازی Skull and Bones واقعا به عرضه خود نزدیک میشود. حتی با وجود اینکه تاریخ رسمی عرضه ماه گذشته اعلام شد، انبوهی از تاخیرها و عدم اطمینان به پروسه ساخت، احساس آزاردهندهای متشکل از شک و تردید را در ذهن آدم جاسازی کردند که تا زمانی انتشار بازی از بین نمیرود. البته شاید حتی در آن زمان هم از بین نرود.
اما اکنون یک قدم به انتشار این عنوان نزدیکتر شدهایم، چرا که یوبیسافت از سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Skull and Bones، ویژگیهای مخصوص نسخه پیسی و سیستمهای ضد تقلب رونمایی کرده است.
اول از همه سختافزاری را مرور کنیم که اگر بخواهید این عنوان را تجربه کنید به آن نیاز خواهید داشت.
Low (1080p, 30 fps)
- پردازنده – Intel Core i7-4790 یا AMD Ryzen 5 1600
- کارت گرافیک – Nvidia GeForce GTX 1060 (6GB) یا AMD Radeon RX 570 (4GB)
- رم – 8GB dual channel
- فضای ذخیرهسازی – 65GB SSD
- سیستم عامل – Windows 10
High (1080p, 60 fps)
- پردازنده – Intel Core i7-8700K یا AMD Ryzen 5 3600
- کارت گرافیک – Nvidia GeForce GTX 2070 (8GB) یا AMD Radeon RX 5700 XT (8GB)
- رم – 16GB dual channel
- فضای ذخیرهسازی – 65GB SSD
- سیستم عامل – Windows 10/11
High (1440p, 60 fps)
- پردازنده – Intel Core i7-9700K یا AMD Ryzen 5 5600 X
- کارت گرافیک – Nvidia GeForce RTX 3070 (8GB) یا AMD Radeon RX 6800 (16GB)
- رم – 16GB dual channel
- فضای ذخیرهسازی – 65GB SSD
- سیستم عامل – Windows 10/11
Ultra (4K, 60 fps)
- پردازنده – Intel Core i5-11600K یا AMD Ryzen 5 5600 X
- کارت گرافیک – Nvidia GeForce RTX 3080 (10GB) یا AMD Radeon RX 6800 XT (16GB)
- رم – 16GB dual channel
- فضای ذخیرهسازی – 65GB SSD
- سیستم عامل – Windows 10/11
دارندگان نسخه پیسی بازی Skull and Bones همچنین از نرخ فریمریت بدون محدودیت، پشتیبانی از چند مانیتور و صفحه نمایش عریض، کنترلهای قابل تنظیم، تنظیمات گرافیکی پیشرفته، FOV (میدان دید) قابل تنظیم و بنچمارک داخلی برخوردار خواهند شد.
برای آن دسته از کسانی که سختافزار قدرتمندی دارند نیز پشتیبانی DLSS/FSR و روشنایی جهانی با رهگیری پرتو گنجانده شده است. این عنوان همچنین دارای قابلیت کراس-پلی با پلتفرمهای دیگر مانند پلیاستیشن ۵، ایکسباکس سری ایکس/اس و استادیا است.
بازی Skull and Bones را میتوان به صورت انفرادی اجرا کرد، اما «بهتر است با حداکثر دو دوست دیگر» یا بازیکنان تصادفی که در دریاهای آزاد با آنها برخورد میکنید تجربه کرد.
در هر صورت، بازی تلاش خواهد کرد تا ماجراجوییهای شما را سرگرمکننده و منصفانه کند. بازیکنان بر اساس سطح بدنامی و ترجیحات PvP، مطابقت داده خواهند شد و یک سیستم گزارش داخلی به آنها این امکان را میدهد که دیگران را برای «رفتار مخرب» ریپورت یا بلاک کنند.
این بازی همچنین از نرمافزار ضد تقلب پرکاربرد BattlEye استفاده میکند و به نظر میرسد یوبیسافت در این مورد کوتاهی نخواهد کرد. آنها هشدار دادند که در صورت استفاده از تقلب، بازیکنان در اولین تخلف برای همیشه محروم خواهند شد.
بدون تاخیر بیشتر، Skull and Bones در روز ۸ نوامبر (۱۷ آبان) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پیسی، استیدیا و لونا منتشر خواهد شد.
ولاگ گیمزکام #1 – اطلاعات تازه از A Plague Tale: Requiem
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
گرافیک در حد گیم های ۱۰ سال پیشه ولی برای ۳۰ اف پی اس i7 می خواد .
شاهکار کرد با این پورت یوبیسافت
حالا این هیچ واقعا راسته میگن مبارزه تو خشکی نداره
خبر های این گیم رو دنبال نمیکنم فقط میدونم که یه کشتی هست و یه دریا . گیم پلی تکراری میشه اگه همش تو کشتی باشن .