ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Starfield
اخبار و مقالات

آهنگساز Starfield: نقش‌آفرینی فضایی بتسدا، عظیم و فلسفی است

عرضه بازی Starfield تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد و از زمان برگزاری رویداد مایکروسافت و بتسدا در خرداد ماه، هیچ اطلاعات جدیدی در مورد آن منتشر نشده است. به‌همین خاطر باید هر خبر کوچکی ...

خشایار امامی فرد
نوشته شده توسط خشایار امامی فرد | ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۰

عرضه بازی Starfield تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد و از زمان برگزاری رویداد مایکروسافت و بتسدا در خرداد ماه، هیچ اطلاعات جدیدی در مورد آن منتشر نشده است. به‌همین خاطر باید هر خبر کوچکی را غنیمت بشماریم.

آهنگساز استارفیلد، اینون زور (Inon Zur)، به تازگی با نوازنده و پادکستر، نیکیل هوگان، گفتگو کرده و پس از صحبت در مورد حرفه کاری زور، سرانجام موضوع به نقش‌آفرینی فضایی بتسدا رسید.

مطلب پیشنهادی
زمین کاملا هم یک بیابون بی آب و علف نیست
۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشان

اگر تا به حال نام اینون زور را نشنیده‌اید، به طور حتم کارهای او را شنیده‌اید: این نوازنده در حرفه درخشان خود برای بازی‌هایی همانند Baldur's Gate 2، SOCOM 2، Crusader Kings، Prince of Persia، Twisted Metal، Crysis و Dragon Age: Origins آهنگسازی کرده است. در میان آثار بتسدا نیز موسیقی متن Fallout 3، Fallout: New Vegas، Fallout 4 و Fallout 76 را نوشته است.

هوگان از زور پرسید که در مورد Starfield چه چیزی می‌تواند بگوید و او بلافاصله شروع به صحبت در مورد ابعاد بازی در وسعت، داستان و مضامین آن کرد. زور گفت:

استارفیلد یک بازی عظیم، عمیق و فلسفی است. اگر می‌خواهید Starfied را بازی کنید، [باید بگویم که] مقدار زیادی از وجود شما را در بر می‌گیرد. من معتقدم که بعد از استارفیلد، نمی‌خواهم بگویم یک فرد دیگر خواهید شد، اما قطعاً دیدگاه شما متفاوت خواهد شد، شاید یک دیدگاه عمیق‌تر به کل هستی خود خواهید داشت.

شور و هیجان زور برای این عنوان نقش‌آفرینی بسیار بالا به نظر می‌رسد و شنیدن اینکه ممکن است موضوعات عمیق‌تری نسبت به خرید قطعات برای سفارشی کردن سفینه‌های فضایی وجود داشته باشد، خوشحال‌کننده است.

در ادامه هوگان پرسید که «از نظر موسیقی، بازی چقدر بزرگ است؟» و زور جواب داد:

این بازی حداقل دو برابر بزرگ‌تر از عظیم‌ترین عنوانی است که تا حالا بتسدا ساخته. بنابراین بسیار بزرگ است.

وسوسه‌انگیز است که عبارت «دو برابر بزرگ‌تر» را در رابطه با اندازه نقشه‌ها یا مناطق قابل بازی در نظر بگیرید، اما به یاد داشته باشید که هوگان در مورد موسیقی بازی از او سوال کرد.

در مورد بقیه اظهارات زور در مورد اندازه استارفیلد، به نظر می‌رسد پاسخ‌های او بیشتر معطوف به وسعت، داستان یا سایر عناصر ناملموس‌تر در «تجربه» استارفیلد است تا چیزی شبیه به اندازه نقشه.

درون مایه Starfield و شجاعت آن برای پرسیدن سوالات و تلاش برای پاسخ به آن‌ها، در واقع هسته اصلی بازی را تشکیل می‌دهد. ماورای یک عنوان شوتر یا نقش‌آفرینی، استارفیلد یک گام بسیار شجاعانه به سمت قلمرویی برمی‌دارد که بسیار فلسفی است.

مهم نیست که چگونه به نظر می‌رسد، مهم نیست که گیم‌پلی بازی چطور است، اگرچه آن نیز باورنکردنی است، اما این بازی در مورد ماجرایی است که شما داخل داستانی به اسم «استارفیلد» خلق می‌کنید. این اثر درباره توانایی شما در پرسیدن سوال، به دنبال پاسخ‌های بیشتر گشتن و شاید آن‌ها را پیدا کردن است.

تفسیر جملات زور دشوار است، اما به طور حتم ماهیت مبهم اظهارات او به این دلیل است که اجازه ندارد در مورد داستان Starfield قبل از انتشار صحبت کند. با این حال، به نظر می‌رسد که او واقعا هیجان‌زده است. در نهایت یک چیز مسلم است: موسیقی متن استارفیلد عالی خواهد بود.

مطلب پیشنهادی
این موارد را حتما به خاطر بسپارید تا تجربه بهتری داشته باشید
۲۳ نکته که باید قبل از شروع استارفیلد بدانید

چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب ویجیاتو پلاس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Alirezabrn1
    Alirezabrn1 | ۱۲ شهریور ۱۴۰۱

    خدا کنه بعد این همه انتظار قوی باشه گرافیک به نظرم معمولیه ولی بقیه بخش ها از گرافیک برام مهم تره مخصوصا داستان ، بزرگ هم نبود نبود متنوع باشه کافیه

    • 3D Club
      3D Club | ۱۲ شهریور ۱۴۰۱

      به شخصه آن چنان برام گرافیک مهم نیست اما خب با توجه به انتظارات بالا و نسل نهمی بودن این بازی انتظارات از گرافیک بازی خود به خود بالا میره

      • Alirezabrn1
        Alirezabrn1 | ۱۲ شهریور ۱۴۰۱

        درست میگی بعد چند سال آدم انتظارش بیشتره‌ ولی بتسدا معمولاً همیشه گرافیکش همین بوده موتور بازی سازی هم عوض بکن نیستن

  • یک پرو پلیر
    یک پرو پلیر | ۱۲ شهریور ۱۴۰۱

    ببینیم چی میشه
    (خیلی یاد جف کیلی در مورد عظیم بودن گیمزکام افتاد?)

مطالب پیشنهادی