ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Assassin's Creed
اخبار و مقالات

Assassin’s Creed Codename HEXE یک عنوان RPG نخواهد بود

تهیه‌کننده اجرایی بازی‌های اساسینز کرید در یوبیسافت، طی مصاحبه جدیدی اعلام کرد که بازی‌های آینده این سری که دیشب معرفی شدند، تنوع زیادی خواهند داشت و Assassin’s Creed Codename HEXE یک عنوان نقش آفرینی (RPG) ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۰

تهیه‌کننده اجرایی بازی‌های اساسینز کرید در یوبیسافت، طی مصاحبه جدیدی اعلام کرد که بازی‌های آینده این سری که دیشب معرفی شدند، تنوع زیادی خواهند داشت و Assassin’s Creed Codename HEXE یک عنوان نقش آفرینی (RPG) نخواهد بود.

اگرچه فرنچایز اساسینز کرید از زمان بازی Assassin's Creed Origins در سال ۲۰۱۷ به فرمول RPG جهان باز پایبند بوده، اما ظاهرا در آینده، این سری به دنبال ارائه انواع مختلفی از تجربیات به بازیکنان است. Assassin's Creed Mirage یک بازی اکشن-ماجراجویی با تمرکز بر مخفی‌کاری است که از عناوین اصلی این سری برای ساخت آن الهام گرفته شده و هرچند Codename‌ Red یک بازی RPG اکشن است، به‌نظر می‌رسد دیگر بازی آینده Assassin’s Creed Infinity اینطور نخواهد بود.

مطلب پیشنهادی
تمشک‌‌ طلایی بدترین بازی‌های تاریخ!
کوییز ۴۷ ویجیاتو؛ آیا بدترین بازی‌های تاریخ را می‌شناسید؟

همانطور که یوبیسافت شب گذشته اعلام کرد، Assassin’s Creed Codename HEXE دومین بازی پس از RED خواهد بود که به Infinity Hub می‌پیوندد، اما برخلاف بازی قبلی، RPG نخواهد بود. این موضوع توسط مارک-الکسیس کوته (Marc-Alexis Côté)، تهیه کننده اجرایی یوبیسافت در مصاحبه با IGN تایید شد و او همچنین توضیح داد که ساختار Infinity به فرنچایز اجازه می‌دهد تا «تنوع بیشتری را به مکان‌هایی که ما برای بازدید انتخاب می‌کنیم و نحوه انتخاب دوره‌ها بیاوریم.»

او گفت:

فکر می‌کنم رویکرد Infinity به ما اجازه می‌دهد تا تجربیات مختلفی در اندازه‌های مختلف نیز داشته باشیم، همه چیز نباید یک عنوان نقش‌آفرینی ۱۵۰ ساعته باشد، درست است؟

با توجه به اینکه حجم بسیار زیادی بازی‌های اخیر Assassin's Creed باعث شکایت بسیاری از بازیکنان در سال‌های گذشته شده، به‌نظر می‌رسد این تصمیم عاقلانه‌ای باشد.

Assassin's Creed
مطلب پیشنهادی
فرسنگ‌ها زیر انتظارات
بررسی بازی Skull and Bones

او همچنین در ادامه مصاحبه خود گفت:

یکی از چیزهایی که ما با Origins و Odyssey و Valhalla یاد گرفتیم، این است که نیازی نیست هر سال یک بازی RPG داشته باشیم. این بازی‌ها داستان بسیار طولانی‌تری دارند و می‌توانند بازیکنان را برای مدت طولانی درگیر کنند، به خصوص اگر از طریق اقدامات پس از عرضه، به خوبی از آن‌ها پشتیبانی کنیم.

کوته همچنین گفت که HEXE کمی نسبت به RED متفاوت‌تر خواهد بود، اما پس از انتشار، این دو در نهایت در کنار یکدیگر حضور خواهند داشت.

Assassin’s‌ Creed: Codename‌ Red توسط استودیو یوبیسافت کبک، سازنده Assassin’s Creed: Odyssey، توسعه داده می‌شود و در آن بازیکنان نقش یک نینجا (شینوبی) را برعهده دارند. Hexe بازی بعدی است که توسط یوبیسافت مونترئال ساخته می‌شود و کارگردانی آن بر عهده کلینت هاکینگ (با سابقه کارگردانی Far Cry 2 و Watch Dogs Legion) است و هنوز جزئیات زیادی درباره آن به اشتراک گذاشته نشده، اما شایعات پیشین (که صحت آن‌ها تقریبا به طور کامل تایید شد) خبر از داستانی در اواخر دوران امپراتوری روم مقدس می‌دادند که درباره شکار و کشتار جادوگران است.


این بازی از اساطیر ایران ساخته شده

تماشا از یوتیوب ویجیاتو پلاس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Muslim-slav
    Muslim-slav | ۲۰ شهریور ۱۴۰۱

    خیلی دلم میخواد یه ip جدید کاملا rpg عرضه کنن و از ساخت rpg اساسینز کرید بکشن بیرون آخه چطور منی که خاطرات اجدادم رو میبینم چطور میتونم اونو تغییر بدم مرد مومن

  • Ilia2008
    Ilia2008 | ۲۰ شهریور ۱۴۰۱

    یوبی سافت داره آدم میشه ؟

مطالب پیشنهادی