عناوین آینده Assassin’s Creed احتمالا بخش زمان حال نخواهند داشت
مارک-الکسیس کوته، سرپرست پروژه Assassin's Creed Infinity در مصاحبه جدید خود به این واقعیت اشاره کرده که بازیهای آینده دارای بخش امروزی و زمان حال نخواهند بود، اما همچنان یک نوع داستان مدرن یا «متا» ...
مارک-الکسیس کوته، سرپرست پروژه Assassin's Creed Infinity در مصاحبه جدید خود به این واقعیت اشاره کرده که بازیهای آینده دارای بخش امروزی و زمان حال نخواهند بود، اما همچنان یک نوع داستان مدرن یا «متا» وجود خواهد داشت که بخشی از اینفینیتی بوده اما جدا از بازیهای اصلی خواهد بود.
کوته در مصاحبه با Eurogamer گفت:
Infinity فی نفسه یک بازی نیست. بلکه نقطه ورود طرفداران ما به فرنچایز اساسینز کرید در آینده خواهد بود.
این گفتهها به این واقعیت اشاره دارد که Infinity همچون یک خانه یا «هاب» برای تجربیات آتی Assassin's Creed خواهد بود که گویا از طریق یک لانچر به آن دسترسی خواهید داشت.
هنگامی که از او در مورد نسخههای فیزیکی Red و Hexe سوال شد، جواب داد:
ایده این است که Red و Hexe به عنوان محصولات فیزیکی در دسترس قرار بگیرند، اما نکته اینجاست که اگر آنها را نصب کنید، اولین چیزی که میبینید هاب اینفینیتی است و از طریق آن، Red یا Hexe را لانچ میکنید.
در همان حین، اگر دارید Red را بازی میکنید و میبینید که Hexe عرضه شده، آن را به صورت یک حافظه DNA جدید در دسترس خواهید دید که برای شما قابل استفاده میشود و میتوانید مستقیما آن را از هاب Infinity خریداری کنید.
در نهایت، وقتی از کوته در مورد روایت مدرن پرسیده شد، گفت:
شما قهرمان [بخش] امروزی هستید. شما در حال کاوش خاطرات گذشته برای اهدافی هستید که وقتی داستان را فاش کنیم، واضح تر میشوند. اما مفهومی که ما از آن استفاده میکنیم، انتزاعی از دزموند یا لیلا نیست، بلکه انتزاعی از خود شماست. شما باید ببینید که دقیقاً چگونه این کار را انجام خواهیم داد.
همانطور که میتوان استنباط کرد، بر خلاف حضور شخصیتهای جداگانه که خاطرات گذشته را از طریق دستگاه Animus تجربه میکنند، اکنون شما به عنوان بازیکن آن شخصیتی هستید که خاطرات را تجربه میکنید و Infinity یک پایگاه داده است، یک مرکز بسیار شبیه به انیموس که به شما امکان دسترسی به داستانهای گذشته را میدهد.
کوته استدلال کرد با وجود اینکه بسیاری از بازیکنان داستان مدرن را دوست داشتند، بسیاری دیگر فقط میخواستند وارد خاطرات گذشته شوند و داستانها یا شخصیتهای امروزی را تجربه نکردند. بنابراین، داستانهای امروزی بخشی از Infinity اما جدا از بازیهای اصلی خواهند بود و بازیکنان میتوانند بدون توجه به آنها، به بازی خود بپردازند.
این بازی از اساطیر ایران ساخته شده
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی عالیه دیگه اصلا حوصله لیلا حسن رو هیشکی نداره
بهتر بابا
بعد از مزخرفات و به زور اضافه کردن این لیلا حسن بشینند ی فکری به حال زمان حال بکنند
حیف.یکی از دلایل موفقیت سه گانه اولین همین داشتن زمان حال بود
به آینده امیدوار باشید !