ریمیک Silent Hill 2 با انتشار یک تریلر معرفی شد [تماشا کنید]
پس از ماهها انتظار، بالاخره کونامی شب گذشته در شوکیسی که از سه روز پیش وعده آن را داده بود، به طور رسمی از ساخت ریمیک Silent Hill 2 خبر داد. این بازی در جریان ...
پس از ماهها انتظار، بالاخره کونامی شب گذشته در شوکیسی که از سه روز پیش وعده آن را داده بود، به طور رسمی از ساخت ریمیک Silent Hill 2 خبر داد.
این بازی در جریان لایو استریم Silent Hill Transmission معرفی شد و توسط Bloober Team، استودیوی لهستانی سازنده The Medium، Layers of Fear و Blair Witch در حال توسعه است.
کونامی گفت که این بازی در کنسولها به طور انحصاری برای پلی استیشن ۵ (به مدت یک سال) و همچنین رایانههای شخصی منتشر خواهد شد و سازندگان اصلی بازی، کارگردان هنری، ماساهیرو ایتو و آهنگساز، آکیرا یامائوکا «به طور نزدیک» در ساخت آن نقش دارند.
بازسازی Silent Hill 2 یکی از چندین پروژهای بود که شب گذشته در کنار Silent Hill Townfall از استودیو سازنده Observation No Code و یک بازی جدید دیگر به نام Silent Hill F معرفی شد.
کونامی در پستی در وبلاگ پلی استیشن جزئیات بیشتری را فاش کرد، از جمله اینکه این بازی با موتور Unreal Engine 5 ساخته شده و از فناوریهای Lumen و Nanite برای نورپرادزی واقعگرایانه استفاده میکند.
کونامی گفت که استودیو بلوبر همچنین در حال بازسازی سیستم مبارزات و ست-پیسهای (Set-Piece) خاص در کنار دیگر موارد است، مانند کاتسینهای بازسازی شده با استفاده از جلسات موشن کپچر.
Mateusz Lenart، کارگردان خلاق The Medium و Blair Witch، پروژه Silent Hill 2 را رهبری خواهد کرد. بلوبر گفت که قصد دارند هر چیزی را که باعث شد بازی اصلی به یک عنوان کلاسیک تبدیل شود، بازسازی کنند و عناصر جدیدی را برای جذابتر کردن دنیای بازی اضافه کنند.
Silent Hill 2 یک بازی کالت کلاسیک است و به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازیهای ساخته شده تاکنون شناخته میشود. ما میخواهیم [ریمیک] سایلنت هیل ۲ همان تاثیر قویای که بازی اصلی ۲۱ سال پیش داشت، امروز داشته باشد.
در حالی که میخواهیم به یک نتیجه نهایی برسیم، انتظارات بازیکنان در طول زمان تغییر میکند و برخی چیزها باید مدرن شوند تا تاثیر مشابه داشته باشند. به عنوان مثال، به همین دلیل است که ما سراغ دوربین روی شانه رفتیم تا بتوانیم بازیکنان را تا حد امکان در دنیای بازی غرق کنیم.
کارگردان هنری، ماساهیرو ایتو گفت که برای اولین بار سه سال پیش با او تماس گرفته شد تا روی ریمیک قسمت دوم کار کند.
واقعاً زمان زیادی گذشته است. اما اکنون میتوانیم این عنوان را بازسازی کنیم و در نهایت میتوانیم همه چیز را به شما بگوییم، بنابراین من بسیار هیجانزدهام. برای طفره رفتن از سوالات زیاد طرفداران مشکل داشتم.
یامائوکا آهنگساز بازی گفت که ریمیک، یک سبک موسیقی جدید با عناصری خواهد داشت که طرفداران را خوشحال میکند.
من شخصا بسیار خوشحالم که این اثر با بیش از ۲۰ سال قدمت به عنوان یک بازی جدید در قالب یک بازسازی دوباره احیا میشود. این واقعیت که سایلنت هیل بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال در قلب همه باقی مانده، من را بسیار خوشحال میکند.
این ریمیک دارای سبک موسیقی جدید، چالشهای جدید و طراحی صدا و موسیقی است که میتواند طرفداران سری و بازیکنانی که Silent Hill 2 را نمیشناسند، راضی کند.
بلوبر در چند سال گذشته به طور مرتب با فرنچایز Silent Hill مرتبط بوده است. سال گذشته، توسعهدهنده لهستانی یک «توافق همکاری استراتژیک» با کونامی را اعلام کرد، ماهها پس از آن که مدیرعامل بلوبر ادعا کرد روی یک IP ترسناک از «یک ناشر بسیار معروف» کار میکنند.
بازیهای ویدیویی ما را خشن میکنند؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
چیز جالبی شده امیدوارم اون مدرن سازیش به مفهومش سرایت نکنه :/
هیچوقت یادم نمیره اولین باری که سایلنت هیل دو رو تجربه کردم ، اون حس گم شدن ، راه رفتن تو مه...
جالبه نظر اکثر کاربر های همه سایت ها درباره این تریلر یه چیزه
نمیدونم چطوری هایپم رو بیان کنم ، ولی واقعا خفن بود . امیدوارم این ریمیک مثل ریمیک نسخه دوم رزیدنت ایول خفن و تاثیر گذار باشه
عجب تریلری بود?
لعنتی فقط آهنگش
طراحی صورت مری ، خیلی خوب دراومده، اگر این بازی رو کپ کام، کوجیما پروداکشنز یا ناتی داگ می ساخت، موفقیتش رو مطمئن بودم ولی الان با مدیریت کونامی بی معرفت، باید دعا کنیم، خوب دربیاد.
ل.ع.ن.ت به انحصاری زمانی
لوگوی ایکس باکس نداشت. یعنی نمیاد براش؟
تا مدت ۱ سال پس از انتشار در انحصار ps و pc
انحصاری زمانی !!!!
see you guys next year
نظرم درباره ی تریلر:
تریلر بدی نبود
ولی جیمزش خیلی زد توی ذوقم، عملا James sunderland از یه جوان ۲۷ یا ۲۸ ساله، تبدیل شده به یه مرد ۴۰ ساله:/
ولی مه بازی رو خیلی دوست داشتم، چون حقیقتا مه نسخه های اصلی خیلی مصنوعی بود "که خب برای اون زمان طبیعیه"
ولی بنظرم کونامی قصدش از این ریمیک پول کشیدن از Silent Hill ـه
چون بازی همین الان هم فوق العاده و کامله
میزان ترس بازی هم به شکل قابل توجه ی کمتر شده بود
نور پردازی بازی طوریه که انگار داستان بازی ۱۰ صبح اتفاق میفته!
نسل نهم بعد از چند نسل که این بازی ها از ریشه خودشون دور شده بودن و ضعیف داره تبدیل میشه به نسل بازی های ترسناک . رزیدنت ایول که چند وقته با عرضه بایوهزارد و ریمیک رزیدنت ایول ۲ افتاده رو دور ، از اون طرف ریمیک دد اسپیس و کالیستو پروتکل رو داریم. اینم از سایلنت هیل .
نسل ۹ شده نسل بازی های ترسناک
دد اسپیس که دقیقا مثل ریمیک لست ۱ ئه وضعیتش
اسم کالیستو رو هم نیار
در مورد مراسم دیشب هم ساعت ۹ صبح یه نقد طولانی نوشتم که هنوز تایید نشده
رزیدت اویل 8 هم برگ چقندره
اول بگم که به هر حال و هنوز کونامی ، کونامیه !
استاد گند زدن و خرابکاری تو محصولات خودش . و این ریمیک هم قرار توسط بلوبر ساخته بشه که تا اونجا که من شنیدم گاهی خیلی خوب و گاهی بد عمل می کنند .
فقط امیدوارم خیلی از چیز هایی دیگری الهام نگیرن چون این کار ممکنه به هویت مشخصی که سایلنت هیل داره لطمه بزنه .
ولی هنوز میشه کمی امیدوار بود .
هایپم خیلی زیاد