ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یوبیسافت
اخبار و مقالات

یوبیسافت و رایت گیمز برای انجام یک پروژه تحقیقاتی با یکدیگر همکاری می‌کنند

یوبیسافت (Ubisoft) و رایت گیمز (Riot Games) پروژه تحقیقاتی مشترکی را آغاز کرده‌اند که برای مبارزه با محتوای مخرب در چت‌های بازی آنلاین طراحی شده است. دو استودیو سازنده عناوینی همچون Rainbow Six Siege و League of ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۲۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

یوبیسافت (Ubisoft) و رایت گیمز (Riot Games) پروژه تحقیقاتی مشترکی را آغاز کرده‌اند که برای مبارزه با محتوای مخرب در چت‌های بازی آنلاین طراحی شده است.

دو استودیو سازنده عناوینی همچون Rainbow Six Siege و League of Legends، با اعلام این همکاری گفتند که ایجاد تجربه‌های امن و سودمند بازی آنلاین تنها از طریق اقدام جمعی و اشتراک اطلاعات، امکان‌پذیر است.

مطلب پیشنهادی
تمشک‌‌ طلایی بدترین بازی‌های تاریخ!
کوییز ۴۷ ویجیاتو؛ آیا بدترین بازی‌های تاریخ را می‌شناسید؟

این شرکت‌ها اعلام کردند که طرح تحقیقاتی «آسیب صفر در ارتباطات» با هدف ایجاد یک پایگاه‌ داده مشترک بین‌ صنعت و اکوسیستم نامگذاری است که داده‌های درون بازی را جمع‌آوری می‌کند و ابزارهای تعدیل پیشگیرانه مبتنی بر هوش مصنوعی را برای شناسایی و کاهش رفتار مخرب بهتر، آموزش می‌دهد.

یوبیسافت و رایت گیمز قصد دارند در سال آینده آموخته های مرحله تحقیقات اولیه را با کل صنعت بازی به اشتراک بگذارند. ایو ژاکیر، مدیر اجرایی Ubisoft La Forge، بازوی تحقیق و توسعه این شرکت، می‌گوید:

رفتارهای مخرب بازیکنان موضوعی است که ما آن را بسیار جدی می‌گیریم، اما برطرف کردن آن نیز بسیار دشوار است. به واسطه این مشارکت فناوری با Riot Games، به عنوان طراحان این محیط‌ها که ارتباط مستقیم با جوامع بازیکنان خود داریم، در حال بررسی چگونگی جلوگیری از رفتار مخرب درون بازی هستیم.

یوبیسافت

وسلی کر، رئیس تحقیقات فناوری Riot نیز اظهار داشت:

رفتار مخرب مشکلی نیست که مختص بازی‌ها باشد – هر شرکتی که یک پلتفرم اجتماعی آنلاین دارد در تلاش است تا به این فضای چالش‌برانگیز رسیدگی کند. به همین دلیل است که ما متعهد به همکاری با شرکای صنعتی مانند Ubisoft هستیم که به ایجاد جوامع ایمن و پرورش تجربیات مثبت در فضاهای آنلاین اعتقاد دارند.

مایکروسافت اخیراً اعلام کرد که در شش ماه اول سال ۲۰۲۲ تا ۴.۷۸ میلیون اکانت کاربری ایکس باکس را به حالت تعلیق درآورده است. این داده‌ها در «گزارش شفافیت ایکس‌ باکس» شرکت گنجانده شد که روز دوشنبه منتشر شد تا مراحلی را که مالک پلتفرم برای تعدیل محتوا به منظور ایجاد محیط امن‌تر برای بازیکنان انجام می‌دهد، برجسته کند.

مطلب پیشنهادی
یکی از خاطره‌ساز‌های صنعت گیم
کوییز ۴۰ ویجیاتو؛ چقدر با یوبیسافت آشنا هستید؟

بازی کردن تو چین چه شکلیه؟

تماشا در کانال یوتیوب ویجیاتو پلاس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Shadow-san
    Shadow-san | ۲۶ آبان ۱۴۰۱

    هیچوقت اولین بازیم رو تو والورانت فراموش نمی کنم ، اولین بارم بود که داشتم یک بازی ‌‌FPS بازی می کردم . هیچی بلد نبودم ، یک هم تیمی داشتم هر چی از دهنش بیرون می اومد بهم می گفت اصلا برایش مهم نبود که اولین بارم هستش دارم بازی می کنم ، اصلا برایش مهم نبود که این فقط یک بازی نورمال هستش و اون با باختن هیچی از دست نمیده . فقط داشت ف.ح.ش میداد

    • Shadow-san
      Shadow-san | ۲۶ آبان ۱۴۰۱

      اون اولین و آخرین باری بود که والورانت بازی کردم

  • SADEGH123
    SADEGH123 | ۲۶ آبان ۱۴۰۱

    خیلی خوبه که رو این قضیه دارن مانور میدن
    بابا این ولو هم باید یه همچین سیاستی رو پیاده کنه،مخصوصا برای آی پی های ایرانی dota2؛دکتر استاپ و آقای هاشمی با همکاری هم نمیتونن این حجم از سخنان بعضی بزرگواران توی گیم رو تحلیل کنن?

  • Love-Game
    Love-Game | ۲۶ آبان ۱۴۰۱

    رایوت کلا رو این موضوع خییییلی حساسه (حداقل تو ولورانت) حتی تی بگ رفتن هم ی مدتی گیر میداد

مطالب پیشنهادی