کریستال داینامیکس: توسعه بازی Perfect Dark به خوبی پیش میرود
فیل راجرز، مدیرعامل کریستال داینامیکس و Eidos به تازگی در جریان فراخوان عایدی شرکت Embracer Group ادعا کرده که کار توسعه مشترک بر ریبوت Perfect Dark «بسیار خوب» پیش میرود. در سپتامبر ۲۰۲۱ اعلام شد ...
فیل راجرز، مدیرعامل کریستال داینامیکس و Eidos به تازگی در جریان فراخوان عایدی شرکت Embracer Group ادعا کرده که کار توسعه مشترک بر ریبوت Perfect Dark «بسیار خوب» پیش میرود.
در سپتامبر ۲۰۲۱ اعلام شد که ایکس باکس با Crystal Dynamics برای توسعه مشترک عنوان Perfect Dark که اولین بازی استودیو داخلی جدید مایکروسافت، The Initiative است، قرارداد امضا کرده است.
راجرز روز گذشته اعلام کرد که در حال کار روی بازی نمادین Perfect Dark هستند و این پروژه بسیار خوب پیش میرود.
چیزی که بسیار امیدوارکننده بوده، این است که چگونه تیم ما از این فرصت به عنوان روش جدیدی برای کار استفاده کرد. اگر به آینده نحوه کاری خود فکر کنیم، همکاری در استودیوها، در مناطق زمانی، در سراسر جغرافیایی، در شرکتهای مختلف، رایجتر خواهند شد، بنابراین تماشای همکاری تیم ما با The Initiative بسیار عالی است.
اسفند ماه سال گذشته گزارش رسید که پروسه ساخت Perfect Dark به خوبی پیش نمیرود و The Initiative شاهد موج سنگین خروج کارکنان ارشد خود بود. تقریباً نیمی از تیم سازنده اصلی که روی ریبوت کار میکردند، طی یک دوره ۱۲ ماهه از شرکت خارج شدند که منجر به افزایش نقش کریستال داینامیکس شد.
در آن زمان، مدیریت The Initiative گفت به تیم ساخت و استعدادهای جدیدی که به آن میپیوندند، اطمینان دارد و به چالشهای کارکنان در طول همهگیری کرونا اشاره کرد.
با این حال، توسعهدهندگان فعلی و سابق استودیو موج جداییها را ناشی از ناامیدی نسبت به مسیر پروژه تعیین شده توسط دارل گالاگر، رئیس استودیو که قبلاً کریستال داینامیکس را مدیریت میکرد و کارگردان بازی، دنیل نوبرگر که قبلاً همین وظیفه در استودیو Tomb Raider داشت، نسبت دادند.
راجرز در جریان جلسه روز گذشته، بهروزرسانیهایی درباره چندین پروژه دیگر در حال توسعه Crystal Dynamics و Eidos نیز ارائه کرد. کریستال داینامیکس در ماه آوریل اعلام کرد که بازی بعدی Tomb Raider با استفاده از Unreal Engine 5 وارد پروسه ساخت شده است.
همکاری ما با اپیک گیمز و ادغام Unreal Engine 5 در زنجیره ابزار توسعه، واقعاً به ما این امکان را میدهد تا داستانسرایی را به سطوح جدیدی سوق دهیم. هنوز هیچ جزئیاتی در مورد برنامههای فرنچایز منتشر نکردهایم، اما تیم ساخت هیجانزده است که در اسرع وقت در سال آینده نشان دهند به چه مسیری میرویم.
او همچنین گفت که بازی Guardians of the Galaxy از ایدوس اخیراً به یک نقطه عطف جدید رسیده است.
همزمان با اولین سالگرد عرضه Guardians of the Galaxy، تعداد بازیکنان آن از ۸ میلیون نفر عبور کرد. از زمانی که بازی وارد گیم پس و پلی استیشن پلاس شد، شاهد تعامل بسیار خوبی از سوی بازیکنان با این عنوان بودیم.
اخیراً نیز ادعا شده که یک بازی جدید Deus Ex در مراحل ابتدایی ساخت در Eidos Montreal قرار دارد و این استودیو در حال کار روی یک آیپی جدید و همچنین همکاری با مایکروسافت در بازیهای ایکس باکس از جمله Fable است. راجرز گفت:
در حال حاضر چیزی را به اشتراک نمیگذاریم، اما منتظر سال آینده باشید که بازگردیم و درباره بازیهایی Eidos بیشتر بگوییم.
مدیر اجرایی کریستال داینامیکس فاش کرد در نظرسنجی اخیری که برای میزان علاقه به احیای سری Legacy of Kain طراحی شده بود، واکنش بسیار خوبی از جانب طرفداران دریافت کردند.
بازی کردن تو چین چه شکلیه؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
این چه بازیه
یه فرست پرسن شوتر مخفی کاری جاسوسی که قراره ریبوت پرفکت دارک ۲۰ سال پیش با متای ۹۷ باشه
توضیحات سازندهها:
ما خیلی روی این سوال تکیه داریم: «یک مامور مخفی چیست؟» تنوع زیادی در گیم پلی وجود دارد که با این سبک و تفکر مرتبط است و ما قصد نداریم از این چیزها فرار کنیم.
یکی از چیزهایی که خیلی فکر ما را مشغول کرد، متمایز کردن «نبرد جاسوسی» با بازیهای اول شخص سنتی و معمول در بازار است. شما خواهید توانست از زیر چیزهای مختلف سر بخورید، از روی موانع بپرید… ما میخواستیم حس بودن در این جهان و فیزیک آن به خوبی احساس شود و در ضمن سیستم دوربین جدید ما (چیزی شبیه به GoPros) هیجان و حس متفاوتی را هنگام حرکت به مخاطبان خواهد داد
تریلر بازی: https://youtu.be/S--lFTxAVs8
آهان الان یادم افتاد تو ایکس باکس ۳۶۰ بود
عالیییی
پتانسیلی که این بازی داره وحشتناکه،صبر ندارم تا یه تریلر ازش بدن