بازی ایندیانا جونز استودیو MachineGames یک ترکیب ژانر منحصر به فرد است
تاد هاوارد از بتسدا به تازگی اعلام کرده که بازی در دست ساخت ایندیانا جونز توسط استودیو MachineGames، یک ترکیب ژانر منحصر به فرد دارد. هاوارد که به عنوان تهیهکننده اجرایی در ساخت این بازی ...
تاد هاوارد از بتسدا به تازگی اعلام کرده که بازی در دست ساخت ایندیانا جونز توسط استودیو MachineGames، یک ترکیب ژانر منحصر به فرد دارد.
هاوارد که به عنوان تهیهکننده اجرایی در ساخت این بازی دخیل است، در طی مصاحبهای با پادکست Lex Fridman به این سوال جواب داد که آیا جنبه اکشن ماجراجویی نیز در این بازی وجود خواهد داشت یا خیر.
فقط میتوانم بگویم که یک اثر ترکیبی است. یک چیز منحصر به فرد است، تنها یک چیز عمدی نیست، بلکه ژانرهای مختلف زیادی دارد.
هاوارد که از Raiders of the Lost Ark به عنوان فیلم مورد علاقه خود در تمام دوران نام برد، این بازی را «یک نامه عاشقانه واضح به ایندیانا جونز» میداند. او گفت MachineGames توسعهدهنده Wolfenstein، «با داستانسرایی و نحوه ثبت آن، بهترین گزینه برای این بازی است» و استودیو کار فوقالعادهای انجام میدهد.
بازی ایندیانا جونز که در ژانویه ۲۰۲۱ معرفی شد، یک داستان اوریجینال و مستقل را روایت میکند که در اوج زندگی حرفهای ماجراجوی مشهور اتفاق میافتد. Lucasfilm Games که در ساخت این پروژه همکاری میکند، در آن زمان گفت میتوان سرنخهایی از محیط و فضای بازی را در تیزر تریلر منتشر شده، پیدا کرد.
ساخت یک بازی ایندیانا جونز در «لیست آرزوهای» تاد هاوارد بوده و اولین بار این پروژه را در سال ۲۰۰۹ به LucasArts ارائه کرد. در حالی که ایده کلی با استقبال خوبی روبهرو شد اما قرارداد به دلایل مختلف از هم پاشیده شد تا یک دهه بعد دوباره این ایده را مطرح کند و پروسه را آغاز کند.
در جای دیگری از مصاحبه جدید هاوارد، قرارداد انحصاری ایکس باکس برای استارفیلد را «بینظیر» خواند و در عین حال اذعان کرد که «فشار زیادی» برای ارائه یک بازی پرفروش کنسولی احساس میکند.
بازی کردن تو چین چه شکلیه؟
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.