ارتقا گرافیکی چشمگیر فورتنایت با شروع چپتر چهارم و استفاده از آنریل انجین ۵.۱
اپیک گیمز فصل اول از چپتر چهارم فورتنایت را آغاز کرده و بازیکنان میتوانند موارد زیادی همچون قلمرو جدید و مجموعهای از ویژگیهای تازه را تجربه کنند. راههای جدیدی برای گشتن در نقشه وجود دارد، ...
اپیک گیمز فصل اول از چپتر چهارم فورتنایت را آغاز کرده و بازیکنان میتوانند موارد زیادی همچون قلمرو جدید و مجموعهای از ویژگیهای تازه را تجربه کنند.
راههای جدیدی برای گشتن در نقشه وجود دارد، از جمله موتورهای صحرایی و غلتیدن در گلوله برفی، اما کسانی که سختافزار مناسبی داشته باشند، میتوانند ارتقای بصری بزرگی را در چپتر جدید بازی تجربه کنند.
کسانی که بازی Fortnite را روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X/S، پی سی و فضای ابری بازی میکنند، ویژگیهای «نسل بعدی» را پیدا خواهند کرد زیرا این عنوان هم اکنون از آنریل انجین ۵.۱ بهره میبرد و شامل ویژگیهایی مانند Nanite، Lumen، Virtual Shadow Maps و Temporal Super Resolution میشود.
اپیک همزمان با انتشار تصاویری از چپتر چهارم، در وبلاگ خود جزئیات بیشتری در مورد نحوه استفاده موتور جدید در فورتنایت ارائه کرده است.
UE5 از Nanite استفاده میکند که «هندسه معماری بسیار دقیق» را ارائه میدهد. این موضوع در عمل به معنای ارتقای قابل توجهی در جزئیات و وضوح محیطی است زیرا ساختمانها از میلیونها چند ضلعی در حالت real-time با مدلسازی هر آجر، سنگ، تختههای چوبی و دیوارهای تشکیلدهنده ارائه میشوند.
این قابلیت به ویژگیهای طبیعی مانند درختان و گل و تیغه علف مدلسازی شده گسترش مییابد و با زمانی که کل بازی از صدها هزار چند ضلعی ساخته میشدند، فاصله بسیاری دارد.
در همین حال، Lumen به بازتابهای رهگیری پرتوی با کیفیت بالا در مصالح براق و آب و همچنین روشنایی جهانی در حالت real-time با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه تبدیل میشود. سایهها همچنین تقویت میشوند و اشیایی مانند کلاه و سایر جزئیات کوچک روی شخصیتها سایه میاندازند. قابلیت Temporal Super Sampling اجازه دریافت تصاویری با کیفیت بالا در نرخ فریم بالا را میدهد.
برای استفاده بیشتر از این موارد، بازیکنان پی سی باید تنظیمات گرافیکی خود را تنظیم کنند و اپیک یک پست وبلاگی در مورد نحوه انجام این کار منتشر کرده است. در مورد پردازندههای گرافیکی، کارتهای پیشنهادی NVIDIA GeForce RTX 2080 و AMD Radeon RX 5700 و یا جدیدتر هستند.
بازیکنان کنسول که میخواهند از این ویژگیهای گرافیکی جدید در پلی استیشن ۵ یا ایکس باکس سری ایکس/اس خود استفاده کنند، باید حالت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را غیرفعال کنند.
در حالی که فورتنایت از مدتی پیش در Unreal Engine 5 پردازش میشد، چپتر چهارم بازی در نهایت از ویژگیهای پیشرفته موجود در نسخه ۵.۱ بهره میبرد. از عکسهای به اشتراک گذاشته شده واقعاً به نظر میرسد که این عنوان بتل رویال زیباتر از همیشه شده است. تریلر چپتر چهارم با حضور گرالت و مستر بیست را میتوانید از اینجا مشاهده کنید.
گاد آف وار رگناروک لیاقت نمره کامل رو داره؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
میبینم که هیترا دیگه نمیتونن به گرافیک بازی گیر بدن!