ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروترنزکشن‌ها
اخبار و مقالات

توسعه‌دهنده Destiny 2 از مزایای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای می‌گوید

«لوک اسمیت»، کارگردان بازی Destiny 2 در وبلاگ شرکت توسعه‌دهنده این عنوان، یعنی Bungie متنی عمیق و دقیق نوشته و به مشکلات اصلی این اثر ژانر علمی-تخیلی فضایی پرداخته. یکی از موضوعاتی که توسط او ...

مهرشاد مرادزاده
نوشته شده توسط مهرشاد مرادزاده | ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۲

«لوک اسمیت»، کارگردان بازی Destiny 2 در وبلاگ شرکت توسعه‌دهنده این عنوان، یعنی Bungie متنی عمیق و دقیق نوشته و به مشکلات اصلی این اثر ژانر علمی-تخیلی فضایی پرداخته. یکی از موضوعاتی که توسط او مورد اشاره واقع شده، مایکروترنسکشن‌‌ها یا همان پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. اسمیت این‌گونه شروع به بیان مقصودش کرد که مایکروترنسکشن‌ها برای بازی‌های سرویس زنده مانند دستینی اهمیت زیادی دارند و پول به‌دست آمده در نهایت برای توسعه دیگر بخش‌ها صرف می‌شود. او ادامه داد:

پرداخت‌های درون برنامه‌ای بخش مهمی از کار ما یعنی یک بازی زنده هستند. نمی‌خواهم بگویم مایکروترنسکشن‌ها بودجه استودیو را تأمین می‌کنند یا پروژه‌هایی مانند Shadowkeep را شارژ می‌کنند. این موضوع در حقیقت بودجه کامل هیچکدام از موارد ذکر شده را ارائه نمی‌دهد، اما به ما کمک می‌کند توسعه مستمر دستینی 2 را ادامه دهیم و اجازه می‌دهد کارهای خلاقانه‌ای را دنبال کنیم که در صورت عدم وجود پرداخت درون برنامه‌ای از پسشان برنمی‌آییم. برای مثال، پیرایش‌های Whisper of the Worm به قدری موفق بودند که بخشی از بودجه توسعه مأموریت یا جایزه‌های Zero Hour را تأمین کنند. (این کوفتی مهم است!)

فروشگاه مایکروترنسکشن‌ها در دستینی 2، Eververse نام دارد و در آن می‌توانید با پول واقعی، نقره بخرید که نوعی ارز درون بازی محسوب می‌شوند. سپس می‌توانید از نقره‌ها برای خرید مواردی همچون شیدرها (Shaders) و انگرام‌ها (engrams) استفاده کنید. در آینده، اورورس به Director متقل خواهد شد. این موضوع بدان معناست که بازیکنان برای دسترسی به آن نیاز ندارند وارد Tower شوند.

مایکروترنزکشن‌ها

همچنین محتوای خاص کلاس هم به Eververse اضافه خواهد شد. یکی از مثال‌هایی که زده شد زیرصفحه‌ای در فروشگاه برای زره Titan بود. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در راستای بهبود رابطه با مشتری محسوب می‌شود، این است که مجموعه لوازم برای کسانی که برخی از موارد درون آن را دارند، کم‌تر خرج برمی‌دارد.

اسمیت به این موضوع هم اشاره کرد که بانجی چگونه قصد دارد تا جای ممکن موارد ظاهری را از گیم‌پلی جدا کند. بازیکنان می‌توانند مواردی همچون تفنگ‌ها و جلوه‌ها را از طریق بازی کردن کسب کنند، در حالی که در اورورس موارد زینتی برای خرید وجود خواهند داشت.

همچنین، چندی پیش اعلام شده بود بازیسازان ملزم به انتشار اطلاعات مربوط به آیتم‌های لوت باکس خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی