بازی Final Fantasy 16 بیش از ۱۱ ساعت کاتسین سینمایی دارد
با منتشر شدن پیشنمایشهای بازی Final Fantasy 16، عنوان اصلی بعدی اسکوئر انیکس در این فرنچایز محبوب، اطلاعات زیادی به دست آوردیم. این قسمت دارای لحن و اتمسفر تاریکتر، مبارزات real-time و نبردهای عظیم Eikon ...
با منتشر شدن پیشنمایشهای بازی Final Fantasy 16، عنوان اصلی بعدی اسکوئر انیکس در این فرنچایز محبوب، اطلاعات زیادی به دست آوردیم.
این قسمت دارای لحن و اتمسفر تاریکتر، مبارزات real-time و نبردهای عظیم Eikon است. ما مقدار زیادی از مبارزات را در تریلرهای جدید و متعدد فاینال فانتزی ۱۶ دیدیم، اما به نظر میرسد داخل بازی نیز کاتسینهای سینمایی زیادی وجود دارد.
در یک رویداد مطبوعاتی اخیر با حضور نشریاتی مانند Gematsu، نائوکی یوشیدا، تهیهکننده بازی، تایید کرد که بیش از ۱۱ ساعت سینماتیک در سناریوی اصلی وجود دارد.
برای ما مهم بود داستانی را تعریف کنیم که از ابتدا تا انتها کامل باشد و فکر میکنیم که در این امر موفق شدهایم. به همین منظور بیش از ۱۱ ساعت کاتسین سینمایی تنها در سناریوی اصلی وجود دارد که همه به طور یکپارچه در تجربه بازی در هم تنیده شدهاند و به صورت real-time پخش میشوند.
هیروشی تاکای، کارگردان بازی، پیش از این تایید کرده بود که تکمیل داستان حدود ۳۵ تا ۴۰ ساعت طول میکشد. از این منظر، بیش از ۱۱ ساعت کاتسین کمی زیاد به نظر میرسد. با این حال، محتوای اختیاری بسیار زیادی که باید مدت زمان بازی را تا حدود ۷۰ ساعت یا بیشتر برساند نیز گنجانده شده است.
باید اشاره کرد که این عنوان تنها یک درجه سختی برای بازیکنان دارد و احتمالا با تجربهای چالش برانگیز رو به رو خواهیم بود.
Final Fantasy 16 در تاریخ ۲۲ ژوئن (۱ تیر ۱۴۰۲) به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر میشود. یوشیدا گفت هیچ تاخیری در کار نیست مگر اینکه یک شهاب سنگ به ساختمان استودیو در ژاپن برخورد کند.
ویجیلاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
یعنی نصف بازیو داری فیلم سینمایی میبینی ?
کاش وقتی که انقدر تو بخش گیم پلی و فضاسازی از سری سولز الهام گرفتید، در بخش داستان پردازی هم کمی سعی بر الهام گیری میکردین
به هیچ عنوان کات سین های زیاد رو یه نکته خوب یا باعث بهتر شدن داستان نمیدونم
الان باید استقبال کنیم مثلا
متال گیر ۴ با این همه آوازه ی پُرکاتسین بودن ، ۸ ساعت کاتسین داره ، این دیگه رسما زده رو دست استاد ?
شاهکار جدید اسکوئر انیکس، چقدر یه کمپانی کارش باید درست باشه آخه؟
راستش من بهش امید زیادی ندارم
یعنی قطعا گیم خوبی میشه ولی فاینال فانتزی بدون سیستم مبارزات نوبتی و با فضای قرن۱۶ غربی فاینال فانتزی واقعی نیست
حق میدم بهت، ولی حس من هیچ وقت اشتباه نمیگه(امیدوارم ایندفعه هم نگه)