ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کوجیما
اخبار و مقالات

تیم استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس از Kojima Productions بازدید کرد

تیم استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس (Xbox Game Studios) اخیراً برای اولین بار از Kojima Productions بازدید کرده تا در مورد همکاری آینده با یکدیگر صحبت کنند. هیدئو کوجیما در خرداد ماه امسال اعلام کرد که ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

تیم استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس (Xbox Game Studios) اخیراً برای اولین بار از Kojima Productions بازدید کرده تا در مورد همکاری آینده با یکدیگر صحبت کنند.

هیدئو کوجیما در خرداد ماه امسال اعلام کرد که با ایکس باکس برای کار بر روی پروژه‌ای مبتنی بر فضای ابری همکاری کرده که آن را «کانسپتی تا به حال دیده نشده» توصیف کرد. اکنون روز گذشته کوجیما تصاویری از حضور اعضای استودیوی بازی‌سازی ایکس‌ باکس در ساختمان استودیو مستقر در شهر توکیو را به اشتراک گذاشت.

آرون گرینبرگ، معاون بازاریابی بازی‌های ایکس‌ باکس مایکروسافت، اظهار داشت:

اولین بازدید ما از Kojima Productions به همراه تیم انتشارات استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌ باکس. تیم‌های مهندسی، ابری، بازاریابی و تولید را برای آغاز سفری هیجان‌انگیز در آینده گرد هم آوردیم.

در زمان اعلام همکاری، کوجیما این پروژه را «یک بازی کاملاً جدید، اثری که هیچ‌کس قبلاً تجربه یا مشاهده نکرده» توصیف کرد و در مصاحبه‌ای جدیدتر ادعا کرد که یکی از عناوین بعدی‌اش «همانند یک رسانه جدید» خواهد بود.

در آذر ماه، کوجیما به IGN گفت که این «بازی غیرمعمول» را برای تعداد زیادی از شرکای احتمالی ارائه کرده، اما مایکروسافت تنها شرکتی بود که واقعاً این کانسپت را درک کرد، در حالی که دیگران فکر می‌کردند او «دیوانه» است.

من به راحتی خسته می‌شوم. بخشی از دلیلی که توانسته‌ام به مدت ۳۰ سال بازی بسازم این است که فناوری جدید به سرعت جایگزین قدیمی می‌شود. فناوری‌ای که امروز استفاده می‌کنید ممکن است فردا قابل اجرا نباشد و من دوست دارم راه‌هایی را برای ترکیب جدید بیابم. البته انتخاب اشتباه می تواند منجر به شکست شود. از این نظر کمی شبیه یک برنامه فضایی است.

پروژه‌ای که با مایکروسافت روی آن کار می‌کنیم، اثری است که پنج یا شش سال است به آن فکر می‌کنم. این پروژه به زیرساخت هایی نیاز داشت که قبلا هرگز مورد نیاز نبود، بنابراین آن را با بسیاری از شرکت‌های بزرگ مختلف در میان گذاشتم و ارائه کردم، اما به نظر می‌رسید آن‌ها واقعا فکر می‌کردند که من دیوانه‌ام. در نهایت این مایکروسافت بود که نشان داد آن را درک می‌کنند و اکنون با هم روی پروژه کار می‌کنیم، از جمله در زمینه فناوری.

بر اساس تصاویری که در نوامبر گذشته به بیرون درز کرد، به نظر می‌رسد پروژه اعلام نشده کوجیما یک بازی ترسناک به نام Overdose باشد. اما تا اعلام رسمی باید منتظر آینده بمانیم. شاید در خرداد ماه که زمان برگزاری رویدادهای مختلف است، اخبار بیشتری بشنویم.


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

به مناسبت شروع فصل سوم The Mandalorian: نسخه جدیدی از کنسول‌های نسل نهم ایکس باکس - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Death Lake
    Death Lake | ۱۱ اسفند ۱۴۰۱

    یعنی اونقدر ایده اش بزرگه که بازی باید روی کلاود اجرا شه ?
    Kojima forever ?

  • mamomran
    mamomran | ۱۱ اسفند ۱۴۰۱

    سلطان چه تیپی هم زده!?

  • gogoli
    gogoli | ۱۱ اسفند ۱۴۰۱

    به به آقا عالی
    دلم میخواد ببینم ایده کوجیما چیه که میخواد بازی رو به صورت کلاود اجرا کنه

مطالب پیشنهادی