ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Bloober Team
اخبار و مقالات

استودیو Bloober Team اعتقاد دارد پروژه‌های آتی آن‌ها ۱۰ میلیون نسخه خواهند فروخت

استودیو لهستانی Bloober Team چند سالی است که با ساخت آثاری مانند Layers of Fear، Observer و The Medium خود را به عنوان یک مجموعه شناخته شده در صنعت بازی، به ویژه در سبک بازی‌های ...

خشایار امامی فرد
نوشته شده توسط خشایار امامی فرد | ۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰

استودیو لهستانی Bloober Team چند سالی است که با ساخت آثاری مانند Layers of Fear، Observer و The Medium خود را به عنوان یک مجموعه شناخته شده در صنعت بازی، به ویژه در سبک بازی‌های ترسناک، تثبیت کرده است.

با این حال، توسعه‌دهنده برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ای برای رشد در آینده دارد - همانطور که با همکاری کردن با کونامی برای ساخت بازسازی Silent Hill 2 که مراحل پایانی توسعه را طی می‌کند، مشهود است.

در واقع، Bloober Team انتظار رشد قابل توجهی در فروش بازی‌های خود در آینده نیز دارد. پیوتر بابینو، مدیر عامل استودیو اخیراً با رسانه لهستانی Bankier مصاحبه کرد و گفت که آن‌ها انتظار دارند پروژه‌هایشان ۱۰ میلیون نسخه به فروش بروند.

شما می‌توانید تصور کنید که فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای به زودی برای ما محقق خواهد شد.

مطلب پیشنهادی
داستان شکار و شکارچی
رتبه بندی فیلم های Predator (غارتگر) از بدترین تا بهترین
Bloober Team

این استودیو امیدوار است که به توسعه‌دهنده پیشرو بازی‌های ترسناک در صنعت تبدیل شود، هدفی که قصد دارند تا سال ۲۰۲۷ به آن دست یابند.

برای اینکه بهترین سازنده سبک ترسناک باشیم باید روی فعالیت‌های انتشاراتی بیشتر تمرکز کنیم و پروژه‌های بیشتری نسبت به یک بازی در هر دو سال داشته باشیم. به همین دلیل است که ستون دوم استراتژی بلوبر مبتنی بر همکاری با شرکای استراتژیک است.

بابینو گفت می‌خواهند عناوین ساخت آن‌ها نه تنها نقطه عطفی برای این سبک در آینده، بلکه برای کل صنعت بازی باشد. هدف‌شان رسیدن به جایگاه استودیوهایی مانند ناتی داگ و نینجا تئوری است.

Bloober در حال حاضر تعدادی پروژه در دست کار دارد. علاوه بر ریمیک Silent Hill 2، توسعه‌دهنده در حال حاضر روی Layers of Fear نیز کار می‌کند که قرار است در ماه ژوئن منتشر شود، در حالی که ساخت یک عنوان ترسناک بقا اعلام نشده با Private Division نیز بر عهده دارند. این استودیو همچنین با Rogue Games و Draw Distance برای پروژه‌های اضافی همکاری کرده است.

مطلب پیشنهادی
تجربه وحشت در ماورای دانش بشری
21 مورد از بهترین فیلم های علمی تخیلی ترسناک

بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • masseffect
    masseffect | ۸ فروردین ۱۴۰۲

    من از وقتی که دیدم این استودیو انقدر اعتماد به نفس داره رفتم ببینم بازی هایی که ساخته چیا بودن ، دیدم بازی بالای متای ۸۰ نداده بیرون?

  • Mohammad-Nikhalat-Jahromi
    Mohammad-Nikhalat-Jahromi | ۷ فروردین ۱۴۰۲

    از زمانی که این ریمیک رو دادن اینا دیگه جو گرفتشون ، خدا بخیر کنه !

  • KOUWNENTZ
    KOUWNENTZ | ۷ فروردین ۱۴۰۲

    رزیدنت ۲ ریمیک کلا ۹.۵ بیشتر نفروخت
    سایلنت ۲ که دیگه ...

مطالب پیشنهادی