امریکن مکگی از طرفداران آلیس میخواهد که از او درباره بازی Alice 3 سوال نکنند
پس از اینکه امریکن مکگی، طراح بازی، ادعا کرد که EA برنامههای او برای ساخت سومین Alice در این سری کالت را لغو کرده، به طرفدارانش گفت از او درباره بازی جدید آلیس سوال نپرسند. ...
پس از اینکه امریکن مکگی، طراح بازی، ادعا کرد که EA برنامههای او برای ساخت سومین Alice در این سری کالت را لغو کرده، به طرفدارانش گفت از او درباره بازی جدید آلیس سوال نپرسند.
مکگی در پاسخ به سوالات مکرر درباره این سری پس از اعتراف به اینکه الکترونیک آرتز فرصت ساخت سومین بازی، Alice: Asylum را رد کرده، گفت حق و حقوق بسیار ساده است – EA مالک آلیس است و آن را کنترل میکند.
مک گی در Patreon خود که از آن برای جمعآوری سرمایه پیشتولید بازی قبل از ارائه (در نهایت ناموفق) آن در EA استفاده میکرد، گفت واقعا خوشحال میشوم اگر مردم به طور کلی از من سوالی درباره آلیس نپرسند.
او توضیح داد:
EA مالک آلیس است و آن را کنترل میکند. اگر میخواهید کاری با IP انجام دهید، میتوانید آن را انجام دهید - درست مانند تمام آیپیهای دیگر - اما زمانی که بخواهید چیزهایی که خلق کردهاید را بفروشید، دچار مشکل میشوید. سوالات اضافی در مورد این چیزها باید به EA ارسال شود. واقعا میخواهم از آلیس و سوالات مربوط به آن دوری کنم.
حرفه امریکن مکگی در id Software شروع شد، جایی که او نقش یک طراح مراحل در بازیهای متعدد از جمله سری Doom و Quake ایفا کرده بود. پس از ترک id، او به الکترونیک آرتز پیوست و کارگردان خلاق American McGee’s Alice شد، برداشتی تاریک و خشن از رمانهای آلیس در سرزمین عجایب که در سال ۲۰۰۰ منتشر شد.
در بازی مکگی، خانواده آلیس در آتشسوزی جان خود را از دست میدهند. پنج سال بعد، در حالی که آلیس در یک کلینیک روانپزشکی به کما رفته، از نظر ذهنی به سرزمین عجایب بازمیگردد، سرزمینی که به دلیل ذهنش سورئال به نظر میرسد.
قسمت دوم Alice: Madness Returns در سال ۲۰۱۱، از جایی ادامه پیدا کرد که آلیس از کلینیک مرخص شد و در خانهای برای کودکان یتیم آسیبدیده شروع به زندگی کرد. در حالی که همچنان از توهمات سرزمین عجایب رنج میبرد، دوباره وارد آن میشود تا با یک شرور جدید روبرو شود و اطلاعات بیشتری در مورد گذشته خود پیدا کند.
مک گی بیانیه خود را با اظهارات طولانی به پایان رساند که ادعا کرد «یادداشت نهایی» او در مورد وضعیت بازی است.
فقط میخواهم دوباره بگویم که میدانم این [موضوع] برای بسیاری از شما چقدر دشوار است. من هم مثل بسیاری از شما احساس درد و عصبانیت میکنم. میدانم که در چنین موقعیتهایی، اغلب از خود میپرسیم «چه کاری میتوانیم انجام دهیم» یا «چه کاری میتوانستیم متفاوت انجام دهیم» تا نتیجه را تغییر دهیم.
اما در نهایت، باید بپذیریم که این تصمیم و وضعیت، به طور کلی، خارج از کنترل ما است. هر کاری که میتوانستیم به عنوان یک تیم و گروهی از طرفداران انجام دادیم تا EA را متقاعد کنیم که فصل بعدی اتفاق بیفتد. اما شرکت تصمیم گرفت پروژه و احتمال هر گونه آیندهای را برای آلیس از بین ببرد. این تصمیم با آنهاست. ما هم میتوانیم تصمیم خودمان را بگیریم - که یک تصمیم مهم است - و از این موضوع بگذریم.
ویجیلاگ پلاس: کنسل شدن ای تیری و معرفی کانتر استرایک
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
واقعا کل این ماجرا به شدت ناراحت کننده است
لیموشو بدم هولوشو بدم کودومو بدم
آلیس
EA برنامه ای برای هیچی نداره چه برسه به این 😂