Spider-Man 2 به شما اجازه میدهد بین پیتر پارکر و مایلز مورالس سوییچ کنید
اولین نمایش گیمپلی بازی Spider-Man 2 اطلاعات هیجان انگیز زیادی را برای طرفداران به ارمغان آورد، با این حال، یک سوال بی پاسخ ماند: آیا بازیکنان این اجازه را دارند که در طول گیمپلی هر ...
اولین نمایش گیمپلی بازی Spider-Man 2 اطلاعات هیجان انگیز زیادی را برای طرفداران به ارمغان آورد، با این حال، یک سوال بی پاسخ ماند: آیا بازیکنان این اجازه را دارند که در طول گیمپلی هر قهرمان را که خواستند، انتخاب کنند؟
روز گذشته، Insomniac Games بالاخره تایید کرد که بازیکنان واقعا این گزینه را خواهند داشت که فورا با فشار دادن یک دکمه ساده بین پیتر و مایلز جابهجا شوند، اما فقط خارج از ماموریتهای داستانی اصلی.
پس از انتشار Spider-Man: Miles Morales، برای طرفداران مارول طبیعی بود که انتظار داشته باشند هر دو مرد عنکبوتی در دنبالهی آینده قابل بازی باشند. توسعهدهندگان اعلام کردند که چگونه بازیکنان میتوانند به طور یکپارچه بین پیتر پارکر و مایلز مورالس در طول ضرباهنگ داستان جابجا شوند.
در مصاحبه اخیر با Eurogamer، برایان اینتیهار، کارگردان خلاقیت بازی، فاش کرد که به لطف قدرت پلی استیشن ۵، بازیکنان این توانایی را خواهند داشت که «آزادانه بین [پیتر و مایلز] با فشار دادن دکمه ساده جابهجا شوند».
به نظر میرسد که طرفداران میتوانند انتظار داشته باشند که سیستمی شبیه به شخصیتهای GTA 5 در قسمت دوم به کار رفته باشد، اما با پیشرفتهای اضافهشده مانند جابجایی بدون تاخیر یا بدون صفحه لودینگ.
همه چیز در داستان اصلی کاملاً متفاوت است، همانطور که اینسامنیاک در تریلر گیمپلی نشان داد به جای جابجایی تصادفی بین پیتر و مایلز که جریان یکدیگر را مختل کنند، خود بازی بر روند ماموریتهای اصلی کنترل دارد و نقشها را در صورت لزوم برای پیشبرد داستان تغییر میدهد.
در مورد محتوای جهان باز، جایی که بازیکنان میتوانند با سرعت مدنظر خود به کاوش بپردازند، کارگردان خلاق اشاره کرد که ماموریتهایی به طور خاص برای هر یک از قهرمانان طراحی شده است.
برایان اینتیهار توضیح داد:
ما محتوایی داریم که حول محور پیتر طراحی شده، محتوایی داریم که پیرامون مایلز طراحی شده و محتوایی داریم که شما میتوانید در نقش هر دو آنها بازی کنید.
توسعهدهندگان هیجانزده هستند که به بازیکنان اجازه دهند خودشان انتخاب کنند برای فعالیتهای مختلف، کدام قهرمان را کنترل کنند و آنها معتقدند این ویژگی چیزی است که تیم ساخت «قبلا آن را بررسی نکرده بود».
همچنین متوجه شدیم که Spider-Man 2 دارای سه درخت مهارت است: یکی برای هر شخصیت و دیگری با تواناییهای رزمی مشترک. به گفته سازندگان، دلیل این امر این است که «احساس آشنایی» برای بازیکنان فراهم شود، به طوری که وقتی تصمیم میگیرید به عنوان مرد عنکبوتی دیگر بازی کنید، همچنان بتوانید حرکات و ترکیبهایی را که قبلا یاد گرفتهاید، انجام دهید.
ویجیلاگ پلاس: اسپایدرمن 2 و نمایش جنجالی پلی استیشن
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خوبه
اگر که هر کدوم ساید کوئست های خاص خودشون رو داشته باشن تنوع گیم پلی پیدا میکنه و عالیه
اطلاعاتی که از بازی اومده منو بیشتر هایپ کرده تا گیم پلی که داخل شوکیس نشون دادن /:
گوئن استیسی
یاد نایتوینگ و بتمن تو آرکهام نایت افتادم