ریمستر، ریبوت و ریمیک بازی ها چه فرقی با هم دارن؟ [تماشا کنید]
این روزها اسم ریمستر، ریبوت و ریمیک بازیها را زیاد میشنویم. البته این روند خیلی سال است که ادامه دارد و به نظر نمیرسد به این زودیها تمام شود. همین امسال بازسازیهای زیادی از آثار ...
این روزها اسم ریمستر، ریبوت و ریمیک بازیها را زیاد میشنویم. البته این روند خیلی سال است که ادامه دارد و به نظر نمیرسد به این زودیها تمام شود.
همین امسال بازسازیهای زیادی از آثار شناختهشده داشتیم. مثلا ریمیک The Last of Us که قبلا یک بار ریمستر شده و بعد برای پی سی پورت شد. ریمیک بازی Dead Space بعد از ۱۵ سال بعد از انتشار نسخهی اورجینالش به دستمان رسید و ریمیک رزیدنت اویل 4 یکی از بازیهای امسال شناخته میشود. حتی اگر از حق نگذریم میتوان گفت که این ریمیکها از بعضی از بازیهای امسال خیلی خیلی بهتر عمل کردهاند!
در این ویدیو با «مریم خواجوی» میخواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم که اصلا ریمستر، ریبوت و ریمیک بازی ها هر کدام چه معنایی دارند و چه تاثیر مثبت و منفیای روی صنعت گیم گذاشته و خواهند گذاشت.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
کاش در مورد Re-imagining و تفاوتش با اینا هم یک توضیحی می دادید تا بالاخره یک بار پرونده تفاوت این ۴ تا به طور کامل بسته بشه و بررسی کامل صورت گرفته باشه و دیگه سوالی پیش نیاد !
آها همینو میخواستم بگم یه بابایی به اسم هش اسلش خیلی اصرار داشت رزیدنت اویل و فاینال فانتزی Re-imagining هستن
اونطور که سرچ کردم میشه ساختن یه تصویر جدید از یه چیزی البته دنباله و طرح داستان زیاد توش مطرح نیست مثل متروید پرایم .
ولی رزیدنت اویل ریمیک ها ریمیجنیشین نیستن ،بروزرسانی مکانیکن خب یعنی چیز دیگه ای نمیشه تصورش کرد هرکاری کنی از نو ساختن اون بازی همین شکلی میشده در بهترین حالت خودش