بازی Atlas Fallen در کیفیت 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد
استودیو Deck13 در سالهای اخیر عناوین سولزلایک با کیفیتی همانند The Surge و Lords of the Fallen را توسعه داده است. اما با بازی Atlas Fallen به دنبال انجام کاری متفاوت هستند. این اکشن نقش ...
استودیو Deck13 در سالهای اخیر عناوین سولزلایک با کیفیتی همانند The Surge و Lords of the Fallen را توسعه داده است. اما با بازی Atlas Fallen به دنبال انجام کاری متفاوت هستند.
این اکشن نقش آفرینی به لطف محیط متمایز و مبارزات هیجانانگیز، مانند یک چشمانداز جذاب به نظر میرسد، در حالی که جنبههای بصری نیز با آنچه تاکنون نشان داده شده، نوید اثر زیبایی را میدهد.
اما دقیقا چه انتظاری از نحوه عملکرد بازی بر روی کنسولها میتوان داشت؟
جان کلوز، کارگردان خلاق Atlas Fallen و مدیر عامل Deck13، در مصاحبه اخیر خود با GamingBolt، تایید کرد که در PS5 و Xbox Series X/S، این بازی دارای دو حالت گرافیکی خواهد بود.
حالت Quality در رزولوشن 4K و ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود و حالت Performance نیز رزولوشن 1440p و ۶۰ فریم بر ثانیه را هدف قرار میدهد. در همین حال، در ایکس باکس سری اس،بازی با کیفیت 1080p «پایدار» و ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود.
کلوز همچنین تایید کرد که Atlas Fallen از مقیاسبندی پویا با رزولوشن (Dynamic Resolution Scaling) پشتیبانی میکند که به «بالا نگه داشتن نرخ فریم در موقعیتهای پُر داده» کمک میکند.
Atlas Fallen قرار است در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه شود.
ویجیلاگ پلاس: اسپایدرمن 2 و نمایش جنجالی پلی استیشن
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.